Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Jak podkręcić nieco obroty na biegu jałowym w VTR? Dławi się lekko i wyrazie ma minimalnie za niskie obroty.
po prawej stronie tam gdzie sie znajduje zbiorniczek na płyn,popatrz dobrze a znajdziesz pokrętło które idzie od pierwszego gaznika,pokręć w prawo to podwyższysz obroty biegu jałowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj gdy jeździłem VTRką kolega zauważył, że mam trochę mało powietrza w tylniej oponie...... A tak właśnie coś czułem jak źle mi się składała w zakrętach :crossy: Wiecie jakie mają być wartości z tyłu i z przodu????

 

O i jeszcze jedno.... Przy wczorajszej przejażdżce padł mi też akumulator :banghead: . Co myślicie o tym ?:

 

http://allegro.pl/item961063236.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj gdy jeździłem VTRką kolega zauważył, że mam trochę mało powietrza w tylniej oponie...... A tak właśnie coś czułem jak źle mi się składała w zakrętach :crossy: Wiecie jakie mają być wartości z tyłu i z przodu????

 

O i jeszcze jedno.... Przy wczorajszej przejażdżce padł mi też akumulator :banghead: . Co myślicie o tym ?:

 

http://allegro.pl/item961063236.html

co do ciśnienia- zaleca fabryka 2,5 z przodu a na tył 2,9-ja osobiście z tyłu ładuje 2,7 bo mamy drogi jakie mamy a skakac nie lubie jak sprezyna-chyba ze na tor jedziesz to możesz ładować i wiecej.

co do akumulatorów-zagłebiałem ostatnio ten temat i to powaznie. Miałem u siebie jak sie okazało 8Ah i niedomagał-był przeładowywany i efekt był taki jak przy niedoładowaniu, chciałem pojśc do przodu i zakupic 12ah na wszelki wypadek ale znajomi elektrycy odradzili mi i kazali kupic taki jaki zaleca fabryka czyli 10 Ah-poszukałem w katalogach i okazało sie ze 8 i 12 Ah maja prąd rozruchowy 180A a 10Ah ma 190. Co do tego czy żelowy czy bezobsługowy... ja wziałem tańszy. Najtańsze sa obslugowe ale poleciłbym żelowy ze względu na ta że akumul;ator nie jest w pionie i cele nie sa zalane cały czas-żel wypełnia twardo cele wiec płytki sa cały czas zakryte.

Tyle oide mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Gdzie można znaleźć "całą" owiewkę/spojler pod silnik?

Chodzi mi o taką bardziej kanciastą a nie okrągłą.

NIE taką:

http://www.bikepics.com/pictures/1063840/

a raczej taką:

http://www.bikepics.com/pictures/036644/

Najlepiej bardziej rozbudowaną..

Na aledrogo znalazłem tylko takie coś:

http://moto.allegro.pl/item950435664_plug_...tr_1000_98.html

Ale jak widzę spasowanie to dziękuję..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ksenon dalej nie chce się poddać. Po długiej walce wiemy ze to nie bezpiecznik, nie kable, nie akumulator i nie kostki. Zostaje palnik i przetwornica.

Przy okazji jak z tym ciśnieniem w oponach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YUBY a co ja takiego napisałem???

Napisałem co zaleca fabryka! Napisałem później że ja osobiście ładuje mniej na tył-spróbuj na twardych oponach wejść w ciąg ciasnych zakretów na nierównej nawierzchni-wtedy zrozumiesz, że łatwiej jest zmniejszyc cisnienie w kole niz regulowac na codzień amortyzator-zwlaszcza tylny :crossy:

a tak w ogóle to miłego wieczoru :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Yuby'emu chodziło o ten fragment

 

.... -chyba ze na tor jedziesz to możesz ładować i wiecej....

 

 

Na torze powinno się mieć niższe ciśnienie, bo opona szybciej i mocniej się nagrzewa niż przy normalnej jeździe po ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochodem jak sie ścigałem na torach to zawsze pompowałem więcej, bo jak miałem tyle co fabryka zaleca, to mi sie opony zawijały do środka na zakrętach!!! W motocyklu OSOBISCIE pompuje mniej, bo w poprzedniej CBR strasznie mi skakało tylne koło na ciasnych ostrych zakretach. VTRke testuje od dobrego tygodnia, bo zakupiłem ja w zimie i nie miałem okazji nią jeżdzić.

Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...