Andi Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 siemka macie moze jakis opatentowany sposob na ustawienie tylniego kolo w lini ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Bierzesz szrunek lub najlepiej grubą nić (coś takiego co się nawija na kłębek, nie wiem jak to się nazywa po krawieckiemu). Jedna osoba przytrzymuje koniec sznurka na przedniej oponie - mniej więcej na połowie jej wysokości, a druga osoba robi kółko wokół motocykla, sznurek powinien znajdować się na tylnej oponie na takim samym poiziomie jak na przednik kole. Jak dojdziesz do kolego stojącego przy przednim kole, zwiążcie jakoś sznumer, aby nie spadał i dokładnie opasał cały motocykl dookoła. Wówczas będziesz mógł zmieszyć, w jakich odstępach od sznurka jest felga po obu stronach motocykla. I czy jest równo, czy nierówno. Mam nadzieję, że jasno to napisałem, bo nie jest łatwo jasno to napisać. Generalnie dookoła moto obwiązać sznurkiem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTIS Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Dzizas!Czytałem 3 razy i skumałem - fajny sposób! :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Ja skumałem za pierwszym razem :mrgreen: :buttrock: To pewnie dlatego, ze jestem starszy... ;) (dżołk) Szpagat do tego celu byłby idealny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Ja mam metodę partyzancką : ustawiam na oko i jadę na prostą i równą drogę, puszczam kierownicę i patrzę w którą stronę moto ściąga : jeżeli w lewo ( żeby jechać prosto to muszę się przechylać w prawo ) , to znaczy że tylne koło muszę skręcić odrobinę w lewo i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Cze...Jeśli moto jest nowe i geometria ramy bez zastrzeżeń to ustawianie tylnego koła na znaczniki na wahaczu powinno zapewnić prawidłową współpracę łańcucha z zębatkami, ale niestety spora liczba moto jest mocno pokrzywiona. Ustawianie na znaczniki czy na sznurek może okazać się niewłaściwe.Dobrym sposobem jest zastosowanie „lasera" na podstawce magnetycznej. Taki patent przykłada się do bocznej powierzchni tylnej zębatki, a wiązkę światła kieruje się na małą zębatkę. Tak ustawione koło zapewni cichą pracę łańcucha (przy „skoszonym" następuje tarcie łańcucha o boczną powierzchnię zębatki)Taki przyrząd widziałem gdzieś na stronach internetowych sklepików w dziale akcesoria cena coś koło 240Można pokąbinować taniej - kupić na stadionie wskaźnik laserowy za 12zeta i dorobić wspornik samemu. Może powstać przy tak ustawionym tyle problem dwuśladowości. Można próbować poluzować półki i skorygować co nieco przód. Co myślicie o tym???Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Cze......Można pokąbinować taniej - kupić na stadionie wskaźnik laserowy za 12zeta i dorobić wspornik samemu. ...Nie polecam tanich wskaźników - mają bardzo kiepską osiowość i efekt bedzie taki, że otrzymamy jeszcze większego krzywusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Twoja Honda chyba jest prosta, tymbardziej że robili komputerowa badanie ramy, więc ustawienie na znacznikach powinno wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 siemka moto poskladane :D ;) i rama wlasnie jest po sprawdzaniu geometrii i wszystko jest perfect (tak mi ci fachowcy powiedzieli z tej firmy ,wkoncu dali mi na to papiery no i cena bylo z kosmosu :) ale coz teraz wiem ze wszystko jest jak powinno byc ,) kolo ustawilem na napinaczach na wachaczu i wydaje mi sie ze wszystko jest oki ( posmigalem juz troche ) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.