Skocz do zawartości

Pierścienie Suzuki GSX 400F


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam małą zagwozdkę, gościu wstawił do mnie takie moto, bo z wydechu poszedł siwy dym. Ktoś mu powiedział że uszczelka. Jak wszystko rozebrałem, okazało się, że nie mam pewności , że to właśnie uszczelka. Masa nagaru na tłokach, ogólnie syf i malaria. Zrobienie samej głowicy nie kosztuje jeszcze majątku, doprowadzi się zawory do porządku, wymieni uszczelniacze zaworowe itp. Gorzej z pierścieniami - komplet kosztuje około 1000 zł w serwisie, Larsson nie ma. Na gładziach nie ma rys itp, pierścienie są całe (zdemontowałem wszystko). Niepokoi mnie tylko rozmiar zamków (installed end gap) - około 0,3 do 0,35 mm, na tłokach widać delikatne przedmuchy. Serwisówka (pod ręką mam GS500 nie patrzyłem jeszcze we właściwej do GSX400F, zrobię to jutro bo książka leży w warsztacie :-)) optymalnie 0,10 do 0,25 a maks to 0,7. Co o tym wszystkim sądzicie. Ja bym zaryzykował i złożył te pierścienie, robiąc tylko kompletnie głowicę.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmierzyles dokladnie luzy na zamkach umieszczajac pierscienie mniej wiecej na polowie wysokosci cylindra, to 0.35 powinno jeszcze byc dobrze.

Duza ilosc nagaru w glowicy sugeruje uszczelniacze.

Ale sprawdz jeszcze luz pierscieni w rowkach tlokow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upewniliście mnie w decyzji :-). Zaryzykuję i zamontuję to co jest ( kasa !!!). Pierścienie nie były zapieczone, więc powinno być ok. Jutro sprawdzę luz w rowkach dla pewności, ale z tego co pamiętam nie jest chyba źle, tłoki nie wyglądają na bardzo sfatygowane, syf jest na górze, co faktycznie sugeruje uszczelniacze, które w ostatim okresie ni były ruszane, a pierścienie były zmieniane dwa sezony temu (nie wiadomo na ile można wierzyć, bo nie robił tego poprzedni właściciel, tylko jeszcze wcześniejszy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a jakie bylo cisnienie sprezania na cylindrach,bo jesli rozrzad w porzadku a cisnienie slabe to bedzie bral olej, no i trzeba sprawdzic srednicowka tuleje i tlok jesli jest za duzy luz to wymiana pierscieni pomoze tylko przy odsprzedazy moto, Pozdrawiam.Janmek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Ku**wa rozrząd nie był w porządku. Spec od obróbki powiedział że 4 zawory wydechowe są w Pi**du pogięte, jak zdemontowa, to się potwierdziło, a jak popatrzyłemn dokładnie na tłok, to zobaczyłem ich ślady. Ktoś (poprzednik) coś źle poskładał, bo nie wiem czy może być inna przyczyna ???

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAKIE SĄ SKUTKI USTAWIANIA ROZRZĄDU BEZ MANUALA>CZASAMI SIĘ WYDAJE ŻE TO SĄ TE ZANKI...A JEDNAK TO NIE TO. KASZANA

 

Nie wiem na jakiej podstawie ktoś to ustawiał. Ja się nie martwię, bo mam książkę, gorzej z tymi zaworami. Nowy kosztuje 200 zł, używaneych nie znalazłem, myślę o całej używanej głowicy - ma ktoś moze ???

 

A co sądzicie o zaworach firmy Paradowscy ??? Dorabiałem kiedyś do swojego Fiata Mirafiori, ale nie wiem czy zrobią taki małyzaworek motocyklowy. Ma ktoś opinie ? Powiem szczerze, że sam nie wiem co mam z tym wszystkim zrobić. Klient zdał się całkowicie na mnie, bo sam nie ma o tym zielonego pojęcia, a nie chcę go totalnie wydoić finanowo, co się jednak zapowiada. Może się niedługo okazać, żew remont przekroczy koszt zakupu motocykla :-(.

 

POzdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo widac tu jakies wyjscie - koszt tych zaworow odpowiada zwykle kosztowi uzywanej glowicy, nie kijem go to palka.

Mozesz sprobowac EBay.d co do glowicy.

W ogole warto zebyscie ( warsztatowcy ) wyrobili sobie kontakty z niemieckim Ebayem - bedziecie mieli duzy wybor czesci w najlepszych w Polsce cenach.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecać to będziecie mnie, jak się z tą bastią wkońcu uoporam :-).

 

Dzisiaj naraszcie jakiś krok w przód - zawiozłem zawór do Paradowskich - 49 zł brutto za sztukę nie jest źle. W piątek odbieram, potem tylko obróbka i montaż głowicy i można składać. Będę informował co i jak :-). Na szczęście mam serwisówkę, więc rozrząd poskładam dobrze :twisted: .

 

POzdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...