Pawel Opublikowano 6 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2004 Witam. Mam małą zagwozdkę, gościu wstawił do mnie takie moto, bo z wydechu poszedł siwy dym. Ktoś mu powiedział że uszczelka. Jak wszystko rozebrałem, okazało się, że nie mam pewności , że to właśnie uszczelka. Masa nagaru na tłokach, ogólnie syf i malaria. Zrobienie samej głowicy nie kosztuje jeszcze majątku, doprowadzi się zawory do porządku, wymieni uszczelniacze zaworowe itp. Gorzej z pierścieniami - komplet kosztuje około 1000 zł w serwisie, Larsson nie ma. Na gładziach nie ma rys itp, pierścienie są całe (zdemontowałem wszystko). Niepokoi mnie tylko rozmiar zamków (installed end gap) - około 0,3 do 0,35 mm, na tłokach widać delikatne przedmuchy. Serwisówka (pod ręką mam GS500 nie patrzyłem jeszcze we właściwej do GSX400F, zrobię to jutro bo książka leży w warsztacie :-)) optymalnie 0,10 do 0,25 a maks to 0,7. Co o tym wszystkim sądzicie. Ja bym zaryzykował i złożył te pierścienie, robiąc tylko kompletnie głowicę. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Jak zmierzyles dokladnie luzy na zamkach umieszczajac pierscienie mniej wiecej na polowie wysokosci cylindra, to 0.35 powinno jeszcze byc dobrze.Duza ilosc nagaru w glowicy sugeruje uszczelniacze.Ale sprawdz jeszcze luz pierscieni w rowkach tlokow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Luz 0,35mm to jeszcze nie tragedia.Może pierścienie po prostu były zapieczone w rowkach i nie utrzymywały szczelności ?? Paweł napisz czy ruszały sie w rowkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Upewniliście mnie w decyzji :-). Zaryzykuję i zamontuję to co jest ( kasa !!!). Pierścienie nie były zapieczone, więc powinno być ok. Jutro sprawdzę luz w rowkach dla pewności, ale z tego co pamiętam nie jest chyba źle, tłoki nie wyglądają na bardzo sfatygowane, syf jest na górze, co faktycznie sugeruje uszczelniacze, które w ostatim okresie ni były ruszane, a pierścienie były zmieniane dwa sezony temu (nie wiadomo na ile można wierzyć, bo nie robił tego poprzedni właściciel, tylko jeszcze wcześniejszy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Witam, a jakie bylo cisnienie sprezania na cylindrach,bo jesli rozrzad w porzadku a cisnienie slabe to bedzie bral olej, no i trzeba sprawdzic srednicowka tuleje i tlok jesli jest za duzy luz to wymiana pierscieni pomoze tylko przy odsprzedazy moto, Pozdrawiam.Janmek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 No i Ku**wa rozrząd nie był w porządku. Spec od obróbki powiedział że 4 zawory wydechowe są w Pi**du pogięte, jak zdemontowa, to się potwierdziło, a jak popatrzyłemn dokładnie na tłok, to zobaczyłem ich ślady. Ktoś (poprzednik) coś źle poskładał, bo nie wiem czy może być inna przyczyna ??? Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 TAKIE SĄ SKUTKI USTAWIANIA ROZRZĄDU BEZ MANUALA>CZASAMI SIĘ WYDAJE ŻE TO SĄ TE ZANKI...A JEDNAK TO NIE TO. KASZANA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 TAKIE SĄ SKUTKI USTAWIANIA ROZRZĄDU BEZ MANUALA>CZASAMI SIĘ WYDAJE ŻE TO SĄ TE ZANKI...A JEDNAK TO NIE TO. KASZANA Nie wiem na jakiej podstawie ktoś to ustawiał. Ja się nie martwię, bo mam książkę, gorzej z tymi zaworami. Nowy kosztuje 200 zł, używaneych nie znalazłem, myślę o całej używanej głowicy - ma ktoś moze ??? A co sądzicie o zaworach firmy Paradowscy ??? Dorabiałem kiedyś do swojego Fiata Mirafiori, ale nie wiem czy zrobią taki małyzaworek motocyklowy. Ma ktoś opinie ? Powiem szczerze, że sam nie wiem co mam z tym wszystkim zrobić. Klient zdał się całkowicie na mnie, bo sam nie ma o tym zielonego pojęcia, a nie chcę go totalnie wydoić finanowo, co się jednak zapowiada. Może się niedługo okazać, żew remont przekroczy koszt zakupu motocykla :-(. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Nie za bardzo widac tu jakies wyjscie - koszt tych zaworow odpowiada zwykle kosztowi uzywanej glowicy, nie kijem go to palka.Mozesz sprobowac EBay.d co do glowicy.W ogole warto zebyscie ( warsztatowcy ) wyrobili sobie kontakty z niemieckim Ebayem - bedziecie mieli duzy wybor czesci w najlepszych w Polsce cenach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiewiór81 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 No cóż... to trzeba chyba na forum oficjalnie "polecić" mechanika, który tak koncertowo spi*przył robotę i jeszcze wziął za to całkiem porządne pieniądze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Polecać to będziecie mnie, jak się z tą bastią wkońcu uoporam :-). Dzisiaj naraszcie jakiś krok w przód - zawiozłem zawór do Paradowskich - 49 zł brutto za sztukę nie jest źle. W piątek odbieram, potem tylko obróbka i montaż głowicy i można składać. Będę informował co i jak :-). Na szczęście mam serwisówkę, więc rozrząd poskładam dobrze :twisted: . POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.