kamil12345121 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Witam mam problem w kawasaki gpz 305 nie odpala tylko strzela z wydechu ogniem rozrząd ustawiłem lewy tłok GMP i poziomo na wałku rozrządu więc wczym jest problem prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 a fajki dobrze dałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Mi strzelał, jak spadł wężyk odmy, czy podciśnienia, ale odpalał. Warto więc też posprawdzać łączenia po złożeniu :] Może jakiś wężyk pękł przy wciskaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 możliwe że podparte zawory wydechowe ,źle ustawiony rozrząd ,strzelanie w wydech są to typowe objawy opóźnionego zapłonu lub za dużej dawki paliwa tłok w GMP musi być w suwie sprężania ,czyli zapłonu ,a Ty mogłeś ustawić rozrząd na GMP jak tłok był w suwie wydechu i rozrząd jest przestawiony o 180* zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ja miałem podobny problem ze swoją F2 po zimie, świece siadły i chyba paliwo było do d.. , bo gdy próbowałem opalić kręciłem rozrusznikiem to była głucha i co jakiś czas huknęła z wydechu (na przelocie w garażu aż w uszach dzwoniło) wymieniłem świece i problem ustąpił od ręki, tylko że nie grzebałem w rozrządzie, a Ty mogłeś tak jak poprzednik mówi źle ustawić rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Zakładając, że wiesz gdzie w tym silniku jest znak na wale korbowym ustalający tłoki to powiem: Wg serwisówki znaki wałku rozrządu powinny pokrywać się z linią głowicy gdy "wcięcie" na wałku jest skierowane ku dołowi. Nic nie mówią o tłokach więc wnioskuje, że jest tylko jeden znak GMP któregoś z tłoków. Moja Kawa też ma rzędową dwójkę ale rozrząd ustawia się wg drugiego (prawego) tłoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 ściągałem głowice i niechce zapalic strzela ogniem i jeszcze jak ustawiam zawory na lewym tłoku ustawie pokręce troche rozrusznikiem i chce zobaczyć jeszcze raz luzy zaworowe i niema oczywiscie ten tłok jest wtedy gmp niewiem co sie dzieje prosze o pomoc i jeszcze wytłumaczy mi ktoś logicznie jak mam ustawić rozrząd który tłok musi być w góże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ale Ty te luzy w ogóle masz po dokręceniu wałków ? Jak sprawdzasz na niedokręconych to na pewno będą większe. Jeśli masz podparte zawory to nigdy nie uruchomisz sprzęta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 ściągałem głowice i niechce zapalic strzela ogniem i jeszcze jak ustawiam zawory na lewym tłoku ustawie pokręce troche rozrusznikiem i chce zobaczyć jeszcze raz luzy zaworowe i niema oczywiscie ten tłok jest wtedy gmp niewiem co sie dzieje prosze o pomoc i jeszcze wytłumaczy mi ktoś logicznie jak mam ustawić rozrząd który tłok musi być w góże Luzy na zaworach masz tylko w GMP po zamknieciu zaworu ssacego... Sprawdz jeszcze raz ustawienie rozrzadu - liczyles ogniwa czy sie zgadzaja? Zdjecia serwisowek? Paliwo nie jest stare? Swiece dobre? Fajni nie zamienione? Cos mi sie wydaje ze rozrzad zle ustawiles. Zrob fotke i zarzuc. Postaramy sie pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Zjebałeś ustawienie rozrządu. Poza tym na takie posty jak twój nie powinno się w ogóle odpowiadać. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Greedo slownictwa warsztatowego tu nie wprowadzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Ajm sory, ale coś mnie gniecie jak czytam takie posty. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Luzy na zaworach masz tylko w GMP po zamknieciu zaworu ssacego... Sprawdz jeszcze raz ustawienie rozrzadu - liczyles ogniwa czy sie zgadzaja? Zdjecia serwisowek? Paliwo nie jest stare? Swiece dobre? Fajni nie zamienione? Cos mi sie wydaje ze rozrzad zle ustawiles. Zrob fotke i zarzuc. Postaramy sie pomoc. Nie mam serwisówki na kompie ale z tego co pamiętam to jest SOHC i nie trzeba liczyć ogniw. Greedo ma trochę racji. Kolega "kamil12345121" powinien odpowiedzieć na zadane pytanie a nie drugi raz pisać, że zrobił to samo i nie działa. Tak to do niczego nie dojdziemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Teraz to już niewiem który tłok ma być w góże i jeszcze pękła mi obudowa napinacza tutaj jedno ucho co sie przykręca do cylindra czy można to poxipolem zakleic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Rów możesz sobie skleić pixopolem. :icon_evil: Skoro masz takie "metody" naprawy to zostaw ten motocykl. Wuja jest wart, ale i tak szkoda popsuć jeszcze bardziej. Jeśli można bardziej. Ściągnij serwisówkę z internetu. Będzie ona w j. angielskim, ale do szkoły chodziłeś więc poradzisz sobie z czytaniem i rozumieniem. Przeczytaj raz, drugi, pomyśl, trzeci raz przeczytaj i weź się do roboty. Ewidentnie coś spindoliłeś przy grzebaniu. Pewnie rozrząd. Skoro motocykl chodził przed grzebaniem, to po poprawnym złożeniu powinien normalnie odpalić najdalej za 3 zakręceniem rozrusznika. Edytowane 28 Października 2010 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi