Skocz do zawartości

Kto jezdzi nowa Super Tenere XTZ 1200


Rekomendowane odpowiedzi

jakieś pasy to już wożę ale wyciągarka taka mała jak jedziesz sam to niegłupi pomysł, tylko ma jedną wadę tylk metr liny nawija się na kołowrotek i musisz odpuscić, czyli bardziej żeby z dużego błota wyciągnąć i to też nie samemu bo ci poleci na bok :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom absurdu w tym wątku sięgnął szczytów. Jeździć na moto w teren z wyciągarką, no ja pie**olę... Panowie zejdźcie na ziemię, kupcie sobie jakieś EXC i cieszcie się fajną jazdą bez kontuzji w terenie. Te krowy niech nawijają kilometry po asfaltach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom absurdu w tym wątku sięgnął szczytów. Jeździć na moto w teren z wyciągarką, no ja pie**olę... Panowie zejdźcie na ziemię, kupcie sobie jakieś EXC i cieszcie się fajną jazdą bez kontuzji w terenie. Te krowy niech nawijają kilometry po asfaltach.

A co Ty "wujek dobra rada jesteś"??EXC to każdy może . Sztuka taką krową jeżdżić w teren. A że krowa (265kg)wiec będąc samemu czasem potrzebna pomoc -wyciągarka . Ty pewnie jak Baron Münchhausen sam się wyciągasz???Poziom absurdu - Twoja obecność tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Tenerowiczów.Małymi kroczkami zbliżam się do zakupu motka i wybór padł na jedynie piękną xt1200z.Wielkiego doświadczenia nie mam -3 lata mały gs wersja dakar,troszkę harley,testowo explorer,gs 1200 no i w końcu Ona.Mam pytanie:czy wersja Worldcrosser różni się tylko wyposażeniem(mój gs miał większe koło,większe skoki niż zwykły) i czy Waszym zdaniem jest ono warte dopłaty?Czy elektoniczna regulacja zawieszenia nie sprawia jakiś problemów-chcę kupić moto na kilka lat.Może lepiej kupić gołe moto i doposażyć je samemu,chciaż worldcrosser mi sie podoba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile trzeba dopłacić do wordcrossera? ?. Różnica tyko w dodatkach. Panele boczne ,osłony lag i osłona tłumika to carbon. Dodatkowo osłona dyfra i tylnego hamulca.Płyta pod silnik Al. Ładne naklejki . Polecam wersje ZE ( elektroniczne zawieszenie ) system podobny jak w GS system ES. W standardzie grzane manetki, regulacja szyby i nie pamiętam co tam jeszcze . Z wersji ZE bez problemu zrobisz Wordcrossera ale na odwrót juz nie . Moja ZE ma już 1,5 roku nie mam z nią żadnych większych roblemów, same pierdoły. Jak z salonu bierzesz to trochę poczekasz aż przypłynie od skośnych.

Edytowane przez wooosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś pasy to już wożę ale wyciągarka taka mała jak jedziesz sam to niegłupi pomysł, tylko ma jedną wadę tylk metr liny nawija się na kołowrotek i musisz odpuscić, czyli bardziej żeby z dużego błota wyciągnąć i to też nie samemu bo ci poleci na bok :(

 

Ja zawsze mam takie szczescie ze obok gleboka koleina :) czasami galezie znajduje i podtrzymuje boki (woze tez mala siekiere).Jak z blota wyciagam to mam dwie liny ze soba, jak troche wyciagne na kolowrotku, przywiazyje zapasowa lina do brzegu zeby mi nie zjechala.

 

Ten pan co wspomnial ze lepiej by innym motorem sie jezdzilo... Ja i Wooosiu mamy ta sama opinie. Mialem "krosa" przez pare dni i to nie dla mnie. Krosem po piachu to tak samo jak sportowym po asfalcie, walniesz gazu i przez wszystko przejdzie. Tereska niby tez, tylko strasznie dobra technike i cierpliwos trzeba miec (nie mowiac o lopacie-siekierze, wyciagarce i lin zeby ja podniesc lub wyciagnac). Tu za oceanem, tak jak pewnie wszedzie, dobre drogi warte jezdzenia sa kilka godzin od domu, niektore pewnie nieprzejezdzalne przez samachody. Tereska sie tam dojedzie w wygodzie i troche poszaleje jak juz sie tam dojedzie.

Ten sam argument mam z kuzynem. Pokazuje mu filmy z wypraw i slysze jak jego Mz-tka by zjadla ten sam teren :) Moj jest ze najpierw by tam nie dojechala i nie wziela ze soba polowy mieszkania na plecach plus mnie :)

 

Tutaj nie ma Worldcrossera, jest tylko zwykla albo ES opcja ( dalej nie jestem przekonany do ES bo jest w miare nowa i nie wiem jak bedzie dzialac z ta cala elektronika). Czekam az ktos kto na tyle uzywa co ja i napisze to i owo.

 

Pozdrowienia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAKT że wersja ZE jest świeża(dwa lata ok.) to myślę że będzie ok. Pojezdzimy zobaczymy. Dopiero 13tys przerobione

Edytowane przez wooosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę o nieco więcej umiaru w opiniach, zwłaszcza jak się nie zna faktów. został usunięty jeden post, obraźliwy wobec forumowicza i zawierający groźby, a jako taki - niezgodny z regulaminem. wolicie mieć "szlachecką wolność" i chamstwo na każdym kroku? zajrzyjcie sobie na niektóre "pyskusje" przy piwie, polecam, bo tam moderacja jest znacznie luźniejsza i widać skutki

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej nieobecności. Miałem napisać opinię w temacie możliwości zmiany sterowania lampami LED - sekwencja: długie, krótkie, migające. Nie zakupiłem, ale przyglądałem sie elektronice w innych źródłach światła - niestety nie można zmienić tej sekwencji - przeważnie jest to wyrób chiński napylony na "ebonit" i zalany. Na razie odpuszczam temat.

Zakupiłem opony Metzeler Karoo 3: http://www.oponeo.pl/model-opony-motocyklowej/metzeler-karoo-3

(nie traktować tego linku jako reklamy!!!!!) - czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi oponami?

 

Wcześniej jeździłem na Heidenau K60 Scout http://www.oponeo.pl/model-opony-motocyklowej/heidenau-k60-scout

i mogę o nich powiedzieć tak:

- przód drganie na kierownicy przy prędkości ok 40km/h, zanika przy innych prędkościach

- musiałem dać ponownie do założenia tył bo uchodziło powietrze przy styku opony z felgą (więcej "smaru" i problem został usunięty)

- opona tył trochę myszkuje przy małym szutrze (chodzi o ten pełny pasek wzdłuż środka opony) - w głębszym szutrze, piachu zjawisko ustępuje

- jazda w winklach do pochylenia (do podnóżki) nie stanowi problemu

- hamowanie na suchym też nie stresowało

- jazda w deszczu - nie zauważyłem aquaplaningu, ale też jechałem ostrożnie

- nie zauważyłem nadmiernego ścierania się opony (przód niezauważalnie, tył po ok 10kkm lekki kwadrat, mięsa jeszcze dość)

 

Wyprzedając pytanie czemu nie inne - bo takie wyglądają dobrze :)

Napiszcie swoje przemyślenia, na jakich oponach i w jakich warunkach jeździło się Wam komfortowo.

 

Thx też jeszua za kontrolę poziomu dyskusji. Może lepiej by było dawać info jakiego nicka się wycięło? typu: "WolnyNick zaniżasz poziom..."

 

Z ciekawostek: polecam malowanie proszkowe elementów metalowych/aluminiowych. Dałem do pomalowania gmole za względu na liczne otarcia i koszt malowania (głęboki mat, kolor porównywalny z kolorem Kardana) + piaskowanie - kwota ok 40zł. Malowanie wytrzymalsze od zwykłego.

 

Czekam na konstruktywne wypowiedzi w sprawie ogumienia, w sumie to jedyny punkt styku z asfaltem.... chyba że podczas jazdy coś się zmieni :)... lub postoju....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę o nieco więcej umiaru w opiniach, zwłaszcza jak się nie zna faktów. został usunięty jeden post, obraźliwy wobec forumowicza i zawierający groźby, a jako taki - niezgodny z regulaminem. wolicie mieć "szlachecką wolność" i chamstwo na każdym kroku? zajrzyjcie sobie na niektóre "pyskusje" przy piwie, polecam, bo tam moderacja jest znacznie luźniejsza i widać skutki

jsz

dziękuję w imieniu grupy za reakcje, jeżeli mamy ochotę to na normalną konwersacje a nie ataki i bluzgi, przy piwie nie zaglądam bo tylko ten wątek mnie interesuje a kolege najwyrazniej każdy który pozwoli mu się słownie wyżyć, jak zwykle takie osoby w realu nie mają nic do powiedzenia.

Jeszcze raz dzięki i jeżeli można proszę o zablokowanie mu możliwości pisania w naszym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Panie i Panów.

Kłania się świeży posiadacz XT 1200 Z.

Od razu zacznę od prośby/pytania - czy ktoś ma na sprzedaż używany lewy kufer SW-Motech najlepiej srebrny :) Wielkość bez znaczenia ( a taki lapsus słowny) choć chyba bardziej pasuje ten 38 l.

Miłego rozpoczęcia sezonu i gumowych drzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy ST 1200, noszę się z zamiarem kupna Teresy i brakuje mi tylko kilka odpowiedzi na pytania:

Co ile kilometrów robicie regulacje zaworów i ile ona kosztuje w serwisach ?

Jak wygląda wymiana płynów ? Chodzi mi o płyn w dyfrze, hamulcowy, chłodniczy, olej inne jeżeli są? (po jakim przebiegu ?)

Przebieg. Wiem że na tych moto pewnie niema jeszcze dużych przebiegów bo jest w miarę młode ale może już ktoś nakręcił spory kawałek. Zmierzam do tego od jakiego przebiegu trzeba liczyć się z poważniejszym serwisem.

Nie jeździłem Teresą tylko na niej siedziałem i jak opuści się max siedzenie i obniży na amorach, jest ok. Obecnie jeżdżę XJR 1300 i jestem super zadowolony z bezawaryjności, ergonomii, kosztów eksploatacji, zrobiłem na niej 50 tysięcy i czas się przesiąść na coś innego.

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam Was z delikatną zazdrością że już ją macie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...