Skocz do zawartości

Różnica w kompresji po planowaniu głowicy


slawekgsxgsx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, w VTR-ce kolegi splanowano mu głowicę , po tym zabiegu zmierzono ciśnienie i na nie planowanej wyszło 12 atmosfer a na planowanej 14, czy taka różnica ciśnień może zaszkodzić w jaki kolwiek sposób lub mieć negatywny wpływ na pracę silnika, Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że źle jest. Za słaby ten co ma 12.

Zawsze się robi dwie głowice w V-kach.

Nie może być jeden cylinder mocniejszy.

Chyba że na handel to wtedy jest dobrze.

Zwyczajowo dopuszczalna róznica to 5%

Edytowane przez kivi

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, w VTR-ce kolegi splanowano mu głowicę , po tym zabiegu zmierzono ciśnienie i na nie planowanej wyszło 12 atmosfer a na planowanej 14, czy taka różnica ciśnień może zaszkodzić w jaki kolwiek sposób lub mieć negatywny wpływ na pracę silnika, Dzięki za odpowiedzi.

Natychmiast do rozbiórki i planowania tej nieruszanej.

Nie zapalać nawet na chwilę bo poszarpie i rozwali blok silnika a trochę szkoda.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, to wreszcie jak zrobić, zostawić czy planować tą nie ruszaną i wyrównać ciśnienie na obu cylindrach, a planowana była dlatego, że rozbierano mu głowice do naprawy, wymiana zaworów bo zostały pogięte po przez uderzenie tłoków po pęknięciu sprężyny w napinaczu i przestawił się rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_eek: Tej drugiej planowac nie musisz zaloz tylko ciezszy tlok,moze sie wszystko wyrowna.

 

To byl oczywiscie dowcip.

Mam tylko nadzieje ze ktos wie/pamieta o ile zostala scieta ta pierwsza glowica.

 

Zapewne zaraz sie dowiem za nalezy planowac do momentu kiedy cisnienia sie wyrownaja. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile została splanowana głowica i w ogóle po co?!

Dla mnie słabo to wygląda, bo jeśli już to zbiera się kilka setek, a to nie zrobi takiej różnicy w sprężaniu. Temat należy pogłębić:

albo mechanik czy warsztat zdjął szaloną ilość materiału, albo druga głowica po prostu nie trzyma tak dobrze jak ta pierwsza i stąd rożnica. Być może nie jest idealnie ustawiony rozrząd na robionej głowicy.

Odpalaliście już to ?

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_eek: Tej drugiej planowac nie musisz zaloz tylko ciezszy tlok,moze sie wszystko wyrowna.

 

To byl oczywiscie dowcip.

Mam tylko nadzieje ze ktos wie/pamieta o ile zostala scieta ta pierwsza glowica.

 

Zapewne zaraz sie dowiem za nalezy planowac do momentu kiedy cisnienia sie wyrownaja. :icon_razz:

 

Zapomniałeś, że to się dzieje w Polsce gdzie większość właścicieli wyciera dupe szkłem - no po co planować dobrą głowice?

W Chicago kupujesz nową za 660$ i po sprawie.

A propos - ile kosztuje planowanie 2 głowic w Twoim mieście?

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planowana była dlatego, że rozbierano mu głowice do naprawy, wymiana zaworów bo zostały pogięte po przez uderzenie tłoków po pęknięciu sprężyny w napinaczu i przestawił się rozrząd.

 

 

to ile została splanowana głowica i w ogóle po co?!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś, że to się dzieje w Polsce gdzie większość właścicieli wyciera dupe szkłem - no po co planować dobrą głowice?

W Chicago kupujesz nową za 660$ i po sprawie.

A propos - ile kosztuje planowanie 2 głowic w Twoim mieście?

 

Nic zlego z planowaniem glowicy,ale nigdy mi nawet nie przyszlo do glowy zeby planowac tylko jedna w V2.

 

Koles ktorego uzywam kosztuje 30$ za powierzchnie.

 

Starszy dzentelment,ciezko wyjsc z jego zakladu,zawsze sa tam jakies interesujace rzeczy czekajace na serwis,stare silniki od ferrari,Jaguarow,Porsche 356,itd.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

planowana była dlatego, że rozbierano mu głowice do naprawy, wymiana zaworów bo zostały pogięte po przez uderzenie tłoków po pęknięciu sprężyny w napinaczu i przestawił się rozrząd.

 

 

Zeby po ty zabiegu sie nie okazało ze w planowaniej głowicy jest uszkodzone gniazdo zaworu

i nie potrzebnie bedziesz rozbierał drugi cylinder

Edytowane przez nissan556
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

albo mechanik czy warsztat zdjął szaloną ilość materiału, albo druga głowica po prostu nie trzyma tak dobrze jak ta pierwsza i stąd rożnica.

 

Aaatam. Jedna głowica była robiona, czyli zakładam że zawory były przy okazji dotarte, do tego planowanie.

A na starej, nie ruszanej pewnie już lekko puszcza i stąd taka różnica. Jeden garnek zawyża, drugi zaniża.

 

Pewnie nieźle teraz trzęsie ten silnik ale właściciel nic nie czuje "bo ma kopa tero". :icon_mrgreen:

 

Powiedz gdzie są takie "mechaniki" co robią tylko po jednej głowicy? :banghead: Wsyp trochę piasku do jednego cylindra, wyrówna ciśnienia...

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę potrzeby planowania dobrej głowicy- (nie widziałem jej, ale nie sądzę by coś stało się jej przylgni w wyniku kolizji) m in. dlatego że potem wychodzą takie kwiatki, oraz dlatego że producent nie przewiduje planowania głowicy, tak samo jak nadwymiarowych panewek, inna sprawa jeśli chodzi o tuning.

Myślę (ale pewnie zostane zrugany), że trzeba go odpalić i jak pochodzi to sytacja stanie się klarowna.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę potrzeby planowania dobrej głowicy- (nie widziałem jej, ale nie sądzę by coś stało się jej przylgni w wyniku kolizji) m in. dlatego że potem wychodzą takie kwiatki, oraz dlatego że producent nie przewiduje planowania głowicy, tak samo jak nadwymiarowych panewek, inna sprawa jeśli chodzi o tuning.

Myślę (ale pewnie zostane zrugany), że trzeba go odpalić i jak pochodzi to sytacja stanie się klarowna.

urzywana glowice zdjeta planuje sie zawsze bez wzgledu co uwazasz i jak swietnie ona przylega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...