slawekgsxgsx Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam wszystkich, w VTR-ce kolegi splanowano mu głowicę , po tym zabiegu zmierzono ciśnienie i na nie planowanej wyszło 12 atmosfer a na planowanej 14, czy taka różnica ciśnień może zaszkodzić w jaki kolwiek sposób lub mieć negatywny wpływ na pracę silnika, Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Nie sadze zeby cos powaznego sie stalo, ale lepiej bylo splanowac obie ( zreszta tak powinno byc to zrobione ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 (edytowane) oczywiście że źle jest. Za słaby ten co ma 12. Zawsze się robi dwie głowice w V-kach. Nie może być jeden cylinder mocniejszy. Chyba że na handel to wtedy jest dobrze. Zwyczajowo dopuszczalna róznica to 5% Edytowane 9 Października 2010 przez kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam wszystkich, w VTR-ce kolegi splanowano mu głowicę , po tym zabiegu zmierzono ciśnienie i na nie planowanej wyszło 12 atmosfer a na planowanej 14, czy taka różnica ciśnień może zaszkodzić w jaki kolwiek sposób lub mieć negatywny wpływ na pracę silnika, Dzięki za odpowiedzi. Natychmiast do rozbiórki i planowania tej nieruszanej. Nie zapalać nawet na chwilę bo poszarpie i rozwali blok silnika a trochę szkoda. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekgsxgsx Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Witam ponownie, to wreszcie jak zrobić, zostawić czy planować tą nie ruszaną i wyrównać ciśnienie na obu cylindrach, a planowana była dlatego, że rozbierano mu głowice do naprawy, wymiana zaworów bo zostały pogięte po przez uderzenie tłoków po pęknięciu sprężyny w napinaczu i przestawił się rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Piotr napisał jasno. Jaśniej się nie da. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 :icon_eek: Tej drugiej planowac nie musisz zaloz tylko ciezszy tlok,moze sie wszystko wyrowna. To byl oczywiscie dowcip. Mam tylko nadzieje ze ktos wie/pamieta o ile zostala scieta ta pierwsza glowica. Zapewne zaraz sie dowiem za nalezy planowac do momentu kiedy cisnienia sie wyrownaja. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) to ile została splanowana głowica i w ogóle po co?! Dla mnie słabo to wygląda, bo jeśli już to zbiera się kilka setek, a to nie zrobi takiej różnicy w sprężaniu. Temat należy pogłębić: albo mechanik czy warsztat zdjął szaloną ilość materiału, albo druga głowica po prostu nie trzyma tak dobrze jak ta pierwsza i stąd rożnica. Być może nie jest idealnie ustawiony rozrząd na robionej głowicy. Odpalaliście już to ? Edytowane 10 Października 2010 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 :icon_eek: Tej drugiej planowac nie musisz zaloz tylko ciezszy tlok,moze sie wszystko wyrowna. To byl oczywiscie dowcip. Mam tylko nadzieje ze ktos wie/pamieta o ile zostala scieta ta pierwsza glowica. Zapewne zaraz sie dowiem za nalezy planowac do momentu kiedy cisnienia sie wyrownaja. :icon_razz: Zapomniałeś, że to się dzieje w Polsce gdzie większość właścicieli wyciera dupe szkłem - no po co planować dobrą głowice? W Chicago kupujesz nową za 660$ i po sprawie. A propos - ile kosztuje planowanie 2 głowic w Twoim mieście? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 planowana była dlatego, że rozbierano mu głowice do naprawy, wymiana zaworów bo zostały pogięte po przez uderzenie tłoków po pęknięciu sprężyny w napinaczu i przestawił się rozrząd. to ile została splanowana głowica i w ogóle po co?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Zapomniałeś, że to się dzieje w Polsce gdzie większość właścicieli wyciera dupe szkłem - no po co planować dobrą głowice? W Chicago kupujesz nową za 660$ i po sprawie. A propos - ile kosztuje planowanie 2 głowic w Twoim mieście? Nic zlego z planowaniem glowicy,ale nigdy mi nawet nie przyszlo do glowy zeby planowac tylko jedna w V2. Koles ktorego uzywam kosztuje 30$ za powierzchnie. Starszy dzentelment,ciezko wyjsc z jego zakladu,zawsze sa tam jakies interesujace rzeczy czekajace na serwis,stare silniki od ferrari,Jaguarow,Porsche 356,itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) planowana była dlatego, że rozbierano mu głowice do naprawy, wymiana zaworów bo zostały pogięte po przez uderzenie tłoków po pęknięciu sprężyny w napinaczu i przestawił się rozrząd. Zeby po ty zabiegu sie nie okazało ze w planowaniej głowicy jest uszkodzone gniazdo zaworu i nie potrzebnie bedziesz rozbierał drugi cylinder Edytowane 10 Października 2010 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) albo mechanik czy warsztat zdjął szaloną ilość materiału, albo druga głowica po prostu nie trzyma tak dobrze jak ta pierwsza i stąd rożnica. Aaatam. Jedna głowica była robiona, czyli zakładam że zawory były przy okazji dotarte, do tego planowanie. A na starej, nie ruszanej pewnie już lekko puszcza i stąd taka różnica. Jeden garnek zawyża, drugi zaniża. Pewnie nieźle teraz trzęsie ten silnik ale właściciel nic nie czuje "bo ma kopa tero". :icon_mrgreen: Powiedz gdzie są takie "mechaniki" co robią tylko po jednej głowicy? :banghead: Wsyp trochę piasku do jednego cylindra, wyrówna ciśnienia... Edytowane 10 Października 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 nie widzę potrzeby planowania dobrej głowicy- (nie widziałem jej, ale nie sądzę by coś stało się jej przylgni w wyniku kolizji) m in. dlatego że potem wychodzą takie kwiatki, oraz dlatego że producent nie przewiduje planowania głowicy, tak samo jak nadwymiarowych panewek, inna sprawa jeśli chodzi o tuning. Myślę (ale pewnie zostane zrugany), że trzeba go odpalić i jak pochodzi to sytacja stanie się klarowna. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 nie widzę potrzeby planowania dobrej głowicy- (nie widziałem jej, ale nie sądzę by coś stało się jej przylgni w wyniku kolizji) m in. dlatego że potem wychodzą takie kwiatki, oraz dlatego że producent nie przewiduje planowania głowicy, tak samo jak nadwymiarowych panewek, inna sprawa jeśli chodzi o tuning. Myślę (ale pewnie zostane zrugany), że trzeba go odpalić i jak pochodzi to sytacja stanie się klarowna. urzywana glowice zdjeta planuje sie zawsze bez wzgledu co uwazasz i jak swietnie ona przylega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.