szynszyll Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 nie obraz sie ale szkoda czasu na dyskusje z Toba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Tak myślałem.. :biggrin: Nie no, cóż będe sam kminił co i jak.. Jeśli coś będzie nie tak to napisze:) Mam dać nowe fotki części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Ja myśle że 1000zł około naprawa mnie wyniesie.. Wałek myśle że przejdzie, trzeba będzie zrobić lub wymienić dźwigienki.. Ja chciałem wymienić: tłok z pierścieniami, zrobić szlif cylindra,łożyska, uszczelniacze, uszczelki, wlań nowy olej.. A ja myślę, że nie masz pojęcia o mechanice tego silnika. To co zobaczyłem na fotkach z telefonu wystarczy aby zakończyć dyskusję o próbach reanimacji tego silnika. Na remont kapitalny też nie masz kasy. szynszyl dobrze napisał:" jak dla mnie to jest kupka gruzu". Szukaj na Allegro drugiego takiego motocykla lub samego silnika. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 A ja myślę, że nie masz pojęcia o mechanice tego silnika. To co zobaczyłem na fotkach z telefonu wystarczy aby zakończyć dyskusję o próbach reanimacji tego silnika. Na remont kapitalny też nie masz kasy. szynszyl dobrze napisał:" jak dla mnie to jest kupka gruzu". Szukaj na Allegro drugiego takiego motocykla lub samego silnika. A co sądzisz aby zrobić go po całości:tłok z pierścieniami + szlif, nowe łożyska(wszystkie), uszczelniacze, uszczelki?? Myśle że można by było zrobić jeszcze dźwigienki "same" zaworowe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 wał korbe + wałek + bóg wie co jeszcze! tgo sie nie kalkuluje i juz http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Hmm racje macie.. Kurde ciężko z tym będzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Podziwiam kolegę za nie denerwowanie się za jechanie go jak burą sukę :wink: Tak do tematu to albo sprzedaj na części ten sprzęt albo zacznij szukać dobrego zakładu regenerującego części. Napawanie wałków jest tańsze od nowych ale z tego co pamiętam starczy na 5000KM w enduro. Muszisz też posprawdzać luzy w układzie korbowym. Łożyska C3 łatwiej dostać od C4 ale tutaj też żywotność spadnie. Zmajstruj sobie serwisówkę i zmierz cylinder średnicówką czy trzyma granice serwisowe bo może się okazać, że do wymiany będzie sam tłok z pierścieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Tłok do tego silnika to 500zł i z tego co pamiętam nie tak prosto go dostać. Wałek jest skończony napawanie nie wchodzi w rachube tu sytuacja wyglada tak jak z próbą napraw wału korbowego w japońskich 4. Łozyska C4 sa dużo droższe od C3 a nie mniej dostępniejsze. Ogólnie cholernie cieżko takie maszyny wyremontowac naprawdę ciezko. A wiedza jest potrzebna spora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) pewien profesor na wykladzie powiedzial do studentow: pytajcie o wszystko, nie ma glupich pytan, sa tylko ludzie ktorzy nie potrafia na nie odpowiedziec wtedy jeden ze sluchaczy wstal i zapytal: a jak stane okrakiem na torach i sie chwyce trakcji to pojade? nikt nikogo nie 'jedzie jak bura suke'. czlowiek zapytal o nasze zdanie i dostal konkretna odpowiedz. co z nia zrobi to Jego sprawa. Edytowane 4 Października 2010 przez szynszyll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) Wporządku jest, macie więcej pojęcia więc od Was coś wykminie. Wiem że teraz tłok dostane dobry, lecz bez pierścieni. Tuleja cylindra tak jak miała 75mm, teraz też tyle ma. Szlif będzie potrzebny i nadwymiarowy tłok lub nowa tuleja i tłok standardowy, ponieważ ma spore rysy. Edytowane 4 Października 2010 przez rahim711 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Mierzyłeś suwmiarką w jednym miejscu ? :wink: Moja Kawa też miała 62mm na obu cylindrach u góry i przy okazji 0.03mm zużycia po środku. Takiej wartości nie zmierzysz suwmiarką nawet dokładniejszą niż do 0.05mm bo zwyczajnie nie sięgniesz nią tak głęboko. Jak ma rysy to i tak nie ma sensu się biedzić nad pomiarami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Oczywiście że tuleja musi być nowa lub trzeba dokonać jej szlifu.. A co sądzicie jeśli będe miał tłok bez pierścieni i jakieś dorobie i dam nową tuleje na standard? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Ja bym to złożył i jezdził ile się da, a na wiosnę kupił coś lepszego. Jeszcze się zdziwisz ile to wytrzyma(tylko dobrze zaopatrz się w olej :D ) Ps. Piszesz, że nie ma mocy - a skąd ma mieć? To 20letnia,niewysilona 250tka - nawet po remoncie nie będzie jej za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Nie ma czegos takiego jak dorabiane pierscienie przez rzemioslo, ktore beda chodzily w japonskim silniku. Musisz kupic tlok z pierscieniami albo firmowe pierscienie np Wiseco / Vertex do tego tloka - wowczas jest szansa zeby to chodzilo. Na twoim miejscu siadlbym przed kompem i sprawdzil czy na Mobile.de, Ebay.de nie ma takich silnikow lub czesci, bo to bedzie tansze niz budowanie tego z nowych czesci od Hondy w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 U mnie na ul. Grzybowskiej jest warsztat dorabiający pierścienie. Mechanik z warsztatu nieopodal zmontowal kilka silników na tym i twierdzi, że do dzisiaj nie było reklamacji. Byłem tam w tym zakładzie i podobno zajmują się produkcją. Pierścienie były półtrapezowe. Jakiś czas temu też szukałem warsztatu produkującego pierścienie i są takie w polsce. O ceny nie pytałem. Plan był taki, żeby dorobić wyższe pierścienie do DT :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi