Skocz do zawartości

Różnica pomiędzy 600-ką a 1000-ką


Rekomendowane odpowiedzi

 

CBR 600f4 z '99r.

Motocykl kupiłem w maju. Zrobiłem nim również nieco ponad 5k km. i wydaje mi się, że opanowałem go na naprawdę przyzwoitym poziomie... Nie mnie siebie oceniać swoje możliwości, ale jeśli chodzi o w/w hondę, to uważam się za naprawdę dobrego kierowcę.

 

Warto zaryzykować - czy to jeszcze za wcześnie?

 

 

Jeśli dodasz powyższe zdanie z poniższym zapytaniem to uzyskasz doskonałą odpowiedź.

5kkm można przejechać różnie - zapie*dalając non stop po torze lub preclując po bułki do kościoła.

Nie wiem jak użytkowałeś CEBRĘ, ale sprzedając ją po przejechaniu zaledwie 5kkm odebrałeś sobie jeszcze sporo zabawy.

ERŁNA kupić można zawsze, nie ma reguły na ogarnięcie...tym bardziej dla "naprawdę dobrego kierowcy".

 

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jw... odebierzesz sobie sporo zabawy kupując litra. Ja jestem właśnie na etapie zmiany f4 na dżinksa 3/4 przy czym nadal mam wątpliwości czy aby nie zmienić na sześćset a nakulałem nią ponad 30 tys. z czego dobre 2 tys na torze Poznań.

Druga rzecz... jeździłeś nowszymi sportami? Wiesz jak wygląda pozycja na nich?

Taka F4 w porównaniu do R1 05-06 to super wygodny turysta a jej osiągi w dolnym zakresie obrotów przypominają komarka. Jak jedynym powodem zmiany sprzęta z 600 na więcej ma być leniwa manetka to na prawdę lepiej zrobisz kupując 750. Świetnie się też siedzi i jeździ na SC33. Dżinksy K1-K3 mają też zdecydowanie wygodniejszą pozycję jak nowsze jakby co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak jezdze niby v jedna z najdzikszych ktora niszczy niedoswiadczonych a opony i lancuch zjada w garazu mimo to olbrzymia frajde sprawia mi jazda 600 sportowymi to krecenie do odciny uhhhh a w 1000 to od razu masz kosmczne predkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Widzę, że więcej odp. jest akurat w tym przypadku na nie. Po części muszę przyznać, że o nowych sportach to ja mam tyle doświadczenia, co dziewica z kamasutrą... I pewnie gdyby było inaczej, to nie zakładałbym nawet tego tematu ;)

 

Ja uparłem się na R1, bo ta maszyna to dzieło sztuki.

 

Do wiosny daleko, więc co zrobię, to się jeszcze zobaczy... Tak czy siak thx raz jeszcze za rady, ale nadal nikt nie odpowiedział konkretnie jaka (prócz niewygody) jest różnica w jeździe między tymi dwoma klasami motocykli.

 

Mam poważny dylemat. Bo zawsze sobie myślę, że nie takie szczyle, za przeproszeniem, jeżdżą na tego typu maszynach, a ja niby nie dam rady?? :rolleyes: a jeśli dobrze poszukać, to na jutiubie nawet można znaleść jak kobitki sobie na takich yamaszkach pykają :icon_eek:

 

I nadal nie wiem co robić...

 

Pozdro ;)

Edytowane przez Matik7891
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on pyta o różnice, a nie o to który motocykl wybrać. Zwykle 600-tka spala mniej, musisz ja wyżej kręcić żeby jechała ( ale to nie koniecznie jest wada, jak wspomniał Dr.Artur), Na pewno w literku szybciej szlak trafi napęd i opony ale z tego już pewno zdajesz sobie sprawę. No i w litrze takie manewry jak gwałtowne odpuszczenie gazu z złożeniu częściej kończą się glebą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel który nabył GSXr 1000 jest zaskoczny jego mocą :). Miał jajko wcześniej i naprawde ogarniał go konkretnie. Ale mówi ze moc w tym litrze jest Sroga.....

 

Mówi ze GSXR 750 byłby w sam raz......

Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare chińskie przysłowie mówi: 600 to za mało. Ale trochę za krótko jeździsz na porywanie się na r1. Ogarnąć ją ogarniesz, ale nie wykorzystasz jej potencjału. Tam gdzie kończy się 600, tam zaczyna się zabawa litrem, a za tym idą i większe prędkości i przyspieszenia, co wymaga nie tylko szybszej reakcji, ale i odpowiednio wczesnego przewidywania i wybacz, ale choćbyś się zes... to przez 5k km się tego nie nauczysz. Ty ledwie nauczyłeś się jeździć bez bocznych kółek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600cm3 i 130 koni to dla wiekszosci za malo? :clap: Charakterystyka silnika nie odpowiada? Przeciez to jest motocykl sportowy. A moze nie jezdzicie tak sportowo jak Wam sie wydaje? :bigrazz: A gdyby robili scigi tylko o pojemnosci 1000 i 2000 to pewnie litry bylyby przez Was polecane dla poczatkujacych bo 2000 na poczatek to juz za duzo :clap: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi czy dużo czy mało.

600 ma wiele zalet-chociażby poreczność-na przykład po takim torze w lublinie-łatwośc w operowaniu gazem zachwyca, a litrem jest cięzko płynnie dodawać gazu-albo wyrywa do przodu, albo za mocno hamuje silnikiem.

Co innego od świateł do świateł-tam nie ma czego szukać szejsetą.

Poza tym liter na trójce idzie na gumę z klamy o co trudno w mniejszej pojemności.

A jak wiadomo z klamy jest awantażowo:)

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jeśli się napaliłeś na r1 to ją kupisz a czy dobrze zrobisz to tylko ty sam sobie możesz odpowiedzieć,bo ty wiesz jak jeździsz po winklach,po mieście ile na ile sytuacji przewidujesz na drodze i nie mówię tu jadąc 50km/h. Ja ogólnie jeżdżę 600 ale miałem styczność z litrami i tak jak ktoś już wspomniał litr jest tam gdzie 600rady nie daje czyli jak dla mnie dwu pas,bo możesz jechać szybciej i ekonomiczniej(ja mam odcięcie a oni kręcą dalej :biggrin: ) a tak po winklach konkretnych,czy miasto to nawet nie ważne jaka pojemność tylko kierowca. No i przede wszystkim ogarnąć sprzęta czyli się nim poruszać to jedno,a mieć zajebista zabawę na każdym km bo się go ma już tak wyczutego to inna bajka,a nauka zabawy r1 to dużo trudniejsze od 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...