heniek128 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 A ja wole drugą generację z blosem od sekwencji, chodzi tak samo ale ma jedną niezaprzeczalną zaletę, można odpalać na gazie więc koszty się zmniejszają zwłaszcza na krótkich trasach. A co do mniejszego spalania na sekwencji to można między bajki włożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 A ja wole drugą generację z blosem od sekwencji, chodzi tak samo ale ma jedną niezaprzeczalną zaletę, można odpalać na gazie więc koszty się zmniejszają zwłaszcza na krótkich trasach. A co do mniejszego spalania na sekwencji to można między bajki włożyć. A ja wolę sekwencję, bo w ogóle nie wiem że mam gaz. I to mi się podoba. A pali pewnie z 15-20 % więcej niż na benie. Ja wolę odpalić na benzynie i nie mieć szarpnięć na niedogrzanym silniku. Jak na razie paliwo spalone do odpalania przez 8 tys km kosztowało mnie pewnie z 80 złotych. Majątek normalnie :icon_mrgreen: A jeszcze podobają mi się przeglądy co 15 tysiecy km i ogólnopolska sieć stacji serwisowych BRC :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Yo! A ja wole drugą generację z blosem od sekwencji, chodzi tak samo ale ma jedną niezaprzeczalną zaletę, można odpalać na gazie więc koszty się zmniejszają zwłaszcza na krótkich trasach. A co do mniejszego spalania na sekwencji to można między bajki włożyć. Na sekwencji tez mozna odpalic na gazie. Mozesz zamrozic sobie reduktor, ale sie da :]. Wiec Twoja zaleta jest slaba ;). Spalanie u mnie wzroslo o ok. 1-1,5l na setke. Z 7-7,5 na 8-9l - w zaleznosci od ciezkosci nogi. W kazdym razie koszty jazdy sa nizsze o ok. 40-45%. A mozna (kosztem osiagow) wyregulowac sekwencje tak, ze bedzie palila tyle samo lub nawet mniej niz benzyny. Ja mam tak wyregulowana, ze roznicy w mocy niemal sie nie zauwaza, no ale pali ciut wiecej. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 benzyna vs diesel imo pisanie o wyższości jegno nad drugim jest bez sensu, każdemu pasuje coś innego ja lubie silniki benzynowe i koniec, inni lubia diesle i wsio ;] osobiście mam stare toczydło clio 1.2 z gazem, spalanie 8-9 litrów, przebieg 240 z czego troche ponad 100kkm na gazie i nic sie nie dzieje :D wlewam gaz, co jakiś czas trochę benzyny i wsio ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nad nowym samochodem to bym się zastanawiał nad benzyniakiem, ale w kilkuletniej skodzince to brałbym 1,9 tdi 90 km albo sdi . Ja mam Cordobę 1,9 d silniczek chodzi malina (prawie to samo co sdi ) wujek miał passka w 1,9 tdi 90 km i też był niezawodny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 tak, chodziło mi o intercooler i o... pompę wtryskową, przekręciłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Osobiscie biore diesla, natomiast jezeli nie przeszkadza ci gaz to kupuj benzyne, z tym ze silniki ponizej 2.0 na gazie to jakas masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) nie wiem jak to wyglada w benzynie, ale diesle VAG maja beznadziejna skrzynie na miasto jedynka tak krotka, ze jeszcze dobrze nie ruszysz, a juz trzeba zapinac dwojke, szlag czlowieka trafia jak co chwile staje na swiatlach Zauważyłem to samo i nie wiem co przyswiecało konstrukotorom w robieniu tak krótkiej jedynki. 2 też wcale nie lepsza, da sie z niej normalnie ruszać bez palenia sprzęgła. Edytowane 16 Września 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Yo! z tym ze silniki ponizej 2.0 na gazie to jakas masakra. A co, masz, ze wiesz? Ja mam 1,4 i zapi*dala :]. Mozna polamac wszystkie ograniczenia predkosci, to co wiecej potrzeba? ;) Jasne, ze od 130 w gore juz jest slabo, ale 170-180 pojedzie i ma ciagle ok. 12 sek do setki :P. Do wyzywania sie "czysta" mam moto. Auto ma jezdzic bezawaryjnie i tanio. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Jezdzilem Swiftem w benzynie z jakims malym silnikiem i to poprostu wogole nie jezdzi :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Osobiscie biore diesla, natomiast jezeli nie przeszkadza ci gaz to kupuj benzyne, z tym ze silniki ponizej 2.0 na gazie to jakas masakra. Większość benzyn bez turbo o pojemności poniżej 2 litów to słabizny. Gaz nie ma tutaj nic do rzeczy. Jak się ze swojego Civica 1,6 przesiadam do firmowej Fabii 1,9 TDI to jakbym rakietą leciał :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Teraz latam nowa C klasa CDI i to jest to :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.