Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2003 Poza tym żadna inna japońska firma nie produkuje już typowych choperów, na polu walki zostały tylko intrudery i sawaszka, którą uważam za najlepszy motocykl w swojej klasie pojemnościowej. Małe twiny przy niej to bezpłciowe bzykadełka. Reasumując, chcesz prawdziwego chopera kup intrudera. Owszem produkują Honda VT600 i Yamaha XV535 i oba te modele biją Savage na głowę. Co do Intrudera to bardzo fajne moto z niestarzejącą się sylwetką Ok co do shadowa jeszcze się zgodzę ale Virago chopera mi nie przypomina. Szadołką nie jeżdziłem ięc nie moge wyrażać swych opini o niej ale 535 miałę okazję si przejechac i nie uważam aby była przyjemniejsza od savaga. Moż dlatego że ja lubie wibracje a virago mi ich w ogóle nie dostarczyło, i dźwięk miała jakiś nie taki. A bum bum z jednego gara wiekszego niż dwa z virago razem wzięte to jest to!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 21 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2003 Virażka ma taki nie wiadomo jaki dźwięk bo tam jest krótkoskokowy silnik. Ale pod względem technicznym jest dużo lepsza od LSa. Miałem te motocykle w jednym czasie, mogłem więc porównywać. Przede wszystkim Virażka jest większa i dłuższa, ma dużo lepsze hamulce. Ls za to lepiej, tak jakoś chętniej składał się w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Donia Opublikowano 21 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2003 Witam, nie zapomnę do końca życia mojej wizyty u człowieka który sprzedawał VS 1400.Moto miało ok 5 tys. więc nówka.No i pojechałem, co to było za uczucie samo odpalenie i wolne obroty, naprawdę czuję się te dwie flachy 0,75 między jajami, to moto ma naprawdę pozytywne wibracje.Później nie spałem dwa dni, ale panna mnie ostudziła fianasowo.Jeśli ktoś chce zachorować niech się przejedzie VS 1400.A może ktoś go kupił - to było około września 2002 pod Warszawą, niebieski czy tam turkusowy metalic. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 24 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2003 dodać chcę że nie sa to puste słowa,mam kumpli którzy mają vulcana1500 i virago 1100 i sami przyznali po przejażdzce intruderem 1400 że bije ich maszyny o głowe,pod wzgledem dynamiki,wykonania i oczywiscie wrażeń z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 26 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2003 Virażka ma taki nie wiadomo jaki dźwięk bo tam jest krótkoskokowy silnik. Ale pod względem technicznym jest dużo lepsza od LSa. Miałem te motocykle w jednym czasie, mogłem więc porównywać. Przede wszystkim Virażka jest większa i dłuższa, ma dużo lepsze hamulce. Ls za to lepiej, tak jakoś chętniej składał się w zakrętach. Tak ale Virago wyglada najgorzej z tej trojki....to chyba przyznasz....ja uwazam:1.Shadow2.LS3.4....10.Virago...hehe to zart ale jest po hondzie i suzuki mimo ze technicznie lepsza to jednak przy tym rodzaju moto wyglad jest bardzo wazny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2003 o gustach się nie dyskutuje, jednemu podoab się Virażka, innemu LS. Technicznie nawet nie ma co porównywać obu tych motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 27 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2003 dodać chcę że nie sa to puste słowa,mam kumpli którzy mają vulcana1500 i virago 1100 i sami przyznali po przejażdzce intruderem 1400 że bije ich maszyny o głowe,pod wzgledem dynamiki,wykonania i oczywiscie wrażeń z jazdy Niestety nie jeździłem virago 1100 więc nie mogę się wypowiadać. Vulcan ma za delikatne przednie zawieszenie (oczywiście roczniki do 95, a nie wersja Classic). Jeśli chodzi o klang intruza to jest O.K. aczkolwiek nie zamieniłbym na to co ja mam. To co mnie osobiście wkurza w tym motorze to kierownica. Oryginalna jest totalnie do dupy, rozmiar jak w rowerze (chodzi mi o profil i szerokość oraz ogólne wyczucie sprzęta). Jeśli chodzi o odczucia z jazdy to jeździ się spoko, dynamika jest bardzo dobra, trzymanie też jest w porządku. Podobno jest czuły na synchronizację gaźników (informacja od kumpli - posiadaczy tego typu sprzętów). Nawet kiedyś chciałem takiego kupić tyle, że jak szukałem sprzęta to w naszym kochanym kraju nie było nic konkretnego na sprzedaż. Teraz przerzuciłem się na wielgachne cruisery i nie żałuję. Kwestia gustu. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 27 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2003 całkowita racja że orginalna kierownica w VS jest do dupy,dlatego od razu wstawiłem sobie szeroką, a reszta to tylko trzeba samemu poczuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLOB TDM Opublikowano 2 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2003 JESLI CHODZI O VX 1400 TO JAKIŚ CZAS TEMU BYŁEM ŚWIADKIEM NIEZŁEGO SPRINTU TEJ MASZYNY. NA ODCINKU OKOŁO 800 m OBOK SUZY STANOŁ RF 900 NO I DOSTAŁ, DODAM TYLKO ŻE BIKIER PRZEGRANEJ MASZYNY BYŁ NIECO ZDZIWIONY, CHCIAŁ REWAŻU, I DOTCHNEŁA GO ZNOWU PORASZKA. A JA OD TAMTEGO ZDAZENIA ZMIENIŁEM ZDANIE O V-ACH. NIEZŁA NAUCZKA DLA PANOSZĄCYCH SIĘ ŚCIGÓW. :) POZDROWIONKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Czła rodzina VS to udane maszyny a 1400 to prawdziwa kwintesencja choppera :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 JESLI CHODZI O VX 1400 TO JAKIŚ CZAS TEMU BYŁEM ŚWIADKIEM NIEZŁEGO SPRINTU TEJ MASZYNY. NA ODCINKU OKOŁO 800 m OBOK SUZY STANOŁ RF 900 NO I DOSTAŁ, DODAM TYLKO ŻE BIKIER PRZEGRANEJ MASZYNY BYŁ NIECO ZDZIWIONY, CHCIAŁ REWAŻU, I DOTCHNEŁA GO ZNOWU PORASZKA. A JA OD TAMTEGO ZDAZENIA ZMIENIŁEM ZDANIE O V-ACH. NIEZŁA NAUCZKA DLA PANOSZĄCYCH SIĘ ŚCIGÓW. :D POZDROWIONKACzesc! Troche danych RF900 spod tylnego kola otwarta:119,3 KM 0-400 metrow: 10,92 sek.-na koncu 400m 129 MPH!! . Intruder 1400 moc spod kola 51 KM , 0-400 m :15 sek, po 400 metrach 86 MPH !! Wiec czegos nie rozumiem, chyba ze klol na RF to cienias a RF ka kastrat. Po 800 metrach Intruz i tak RF ki nie dogoni, ale w tym wszystkim nie o to chodzi , przeciez to dwa rozne motorki. Pod pewnymi wzgledami Intruz jest lepszy od Harleya , ale i tak nic nie przebije DUCATI! Pozdrawiam. Janek. P.s. Prosba Jesli ktos probouje jakis porownan to niech lepiej bierze odpowiedni sprzet do tego, oprocz 2 ludzi o podobnym stopniu opanowania maszyny i refleksie, a najlepiej podeprzec sie danymi z kilku roznych publikacji(nie z katalogow i reklamowek!!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 14 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2003 JESLI CHODZI O VX 1400 TO JAKIŚ CZAS TEMU BYŁEM ŚWIADKIEM NIEZŁEGO SPRINTU TEJ MASZYNY. NA ODCINKU OKOŁO 800 m OBOK SUZY STANOŁ RF 900 NO I DOSTAŁ, DODAM TYLKO ŻE BIKIER PRZEGRANEJ MASZYNY BYŁ NIECO ZDZIWIONY, CHCIAŁ REWAŻU, I DOTCHNEŁA GO ZNOWU PORASZKA. A JA OD TAMTEGO ZDAZENIA ZMIENIŁEM ZDANIE O V-ACH. NIEZŁA NAUCZKA DLA PANOSZĄCYCH SIĘ ŚCIGÓW. :D POZDROWIONKA To troche dziwne bo moze nie mialem RF 900 ale jednoczesnie VS 1400 i GSXR 750 i jakos nie moge sobie tego wyobrazic zeby na odcinku 800!!!mertow normalny scigacz dostal od Intrudera.Ta "twoja"RF 900 chodzila chyba na dwa gary..hehehe...Jak mozna cos takiego wypisywac na forum?????? PS @jannikiel: Dzieki jannikiel ze wyszukales dane bo ten gosc juz na kilka tematow pisal kompletne bzdury,wiec wszyscy teraz widza co to za "specjalista" hehehe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2003 Czesc! Jesli chodzi o osiagi motorkow to w dziale ogolne zapodalem Osiagi roznych Motocykli i tam jest link na ciekawe dane techniczne. Pozdrawiam. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 9 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2004 Chorowałem na Vs 1400 prawie 8 lat w międzyczasie ujezając janaki trike i vf750c. Troche vs pojeżdziłem. Pwiem tak: Zajebisty dół, ciągnie niesamowicie. Piękny bezobsługowy silnik, zero ingerencji. Moim zdaniem troche zakrótki, ale jest kilka sposobów na optyczne wydłużenie go nie ingerując w ramę.Zakręty? hmm. to nie superbike... Radziłbym uważać na tylnie amortyzatory, przy zużyciu pojawi się bardzo nieprzyjemne uczucie pływania tyłu.Chyba największa wada tego motocykla to trochę zbyt słabe hamulce. Kolejny mankament to szybko zużywająca sie tarcze hamulcowe przy kończących się lub źle dobranych klackach hamulcowych. P.S. Ne wspomniałem celowo o kierownicy (wąskiej, wrrr) jak byś koze za rogi trzymał!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 9 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2004 Zapomniałem dodać: spróbujcie jazdy na vtx 1800 tam moment naprawde was powali, troche vtx pośmigałem i twierdze, że Vs trochę do niego brakuje. Wyrywa nadgarstki na każdym biegu.....(to chyba będzie moje następne moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.