Skocz do zawartości

GLOB TDM

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia GLOB TDM

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. WITAJ MOTOCYKL BARDZO WDZIECZNY, ZRESZTĄ PRZEGLĄDAJĄC POSTY NATKNIESZ SIĘ NA NIEGO. JEŚLI CHODZI O SPRAWY TECHNICZNE TO SILNIK ZNANY Z XL 600, MOTOCYKL LEKKI TANI W EKSPLATACJI, BARDZO PRZYJEMNA WERSJA Z SILNIKIEM 45 KONI. A JEŚLI BEDZIESZ PILNOWAŁ POZIOMU OLIWY W ZBIORNICZKU TO MOTOCYKL BEDZIE SŁUŻYŁ CI DŁUGĄ BEZAWARYJNOŚCIĄ. ŻYCZE MIŁEGO SZUKANIA - JEST ICH BARDZO MAŁO NA NASZYM RYNKU.
  2. JESLI BEDZIESZ MIAŁ JUŻ GPZ 900 I DOKUPISZ SOBIE F16 TO BEDZIESZ PRAWDZIWY TOM KRUZ.
  3. ŁADNIEJSZY NIE OZNACZA LEPSZY - SĄ PEWNE ZMIANY W ZAWIESZENIU I W SILNIKU CHOĆ NIE WSZYSCY TO WIDZĄ. JA JAKO UJEZDZACZ TDM (OKOŁO 4 LAT) NIC INEGO BYM CI NIE DORADZAŁ, ALE KOLEDZY MAJĄ RACJE BMW JEST OK A 50KM W BM-CE TO WYSTARCZAJĄCA MOC NA POSMIGANIE. PAMIENTAJ JEDNO JEŚLI WIEŹDZISZ SIE DOBRZE W LZEJSZY SPRZET TO PORADZISZ SOBIE PUŹNIEJ Z KAZDYM.
  4. JEŚLI CHODZI O ŚCISŁOŚĆ TO XT500 A XL500 TO DWA INNE POJAZDY. (CHOŹ DLA NIEKTORYCH TO ZADNA ROZNICA) ALE NIEMA SIE CO DZIWIĆ - CZŁOWIEK KTÓRY PRZESIADŁ SIE Z OGARA 200 CZY TEZ Z JAWKI MUSTANG NA BIGA. - TO MUSI BYĆ NIEZŁA JADKA UJEZDZAJĄC TAKIEGO 50KM POTWORA. :lol: :lol:
  5. NO WŁASNIE , ŚWIETNE SPOSTRZEZENIE Z TYM ZE ZNOWU INTRUDER JEST WYPOSAZONY W MOMENT OBROTOWY 105Nm przy 2800obr A POTEZNA TURYSTYCZNA AFRIKA 62Nm przy 6000 tyś.
  6. MOIM ZDANIEM TO WINA M.M.N PRZEŁOZENIA W MOTOCYKLU - ZMIEŃ ZEMBATKIE O DWA ZEMBY SPRZODO I POKŁOPOCIE.
  7. KIPINY TO ODNIESIENIE DO OSIĄGÓW MOTOCYKLI - ALE TO PEWNO KOMPROMIS DO NIESAMOWITEJ TRWAŁOSCI I NIEZAWODNOSCI TYCH MASZYN. OSOBISCIE NIE MAM NIC DO MARKI.
  8. JESLI CHODZI O FJ TO MASZYNY POTRAFJĄ ROBIĆ NIEZŁE PRZEBIEGI, KUPNO TAKIEJ MASZYNY PO PRZEBIEGU 200 TYŚ. TO NORMALNE I RACZEJ TEGO NIE POZNASZ. JEDNO JEST POCIESZAJĄCE CZESCI SĄ DOSTĘPNE BEZ WIEKSZEGO PROBLEMU. I STOSUNKOWO NIE DROGIE, ALE ZASTANÓW SIE MOZE JEDNAK TDM 850 -ZAWSZE MOZNA CHWYCIĆ GDZIĘS NA KLADCE LISTONOSZ :) A POZATYM RYNEK POLSKI JEST TAK NIEPRZEWIDYWALNY ZE ZAWSZE MOZNA COŚ TRAFIĆ. TU PODPOWIEM ŻE WARTO WPAŚĆ NA ODWARCIE SEZONU DO WARSZAWY W KWIETNI. MIŁEGO SZYKANIA
  9. HEHE TO CI DOPIERO DR 800 I 180 KM NIEZŁA BRYKA PEWNO NIEDŁUGO OPISZESZ NAM JAK TO DORZUCIŁEŚ FILTR K&N SPORTOWY TŁUMIK I GANIASZ 200 PAKI SZODA TYLKO ŻE TO FIKCJA W KTÓRĄ UWIERZĄ NIELICZNI. ALE MARZENIA NIC NIE KOSZTUJĄ. NA KONIEC DODAM ZE JEŹDZIŁEM RÓŻNYMI KOMEDIAMI I I JAK SŁUCHAM OPOWIESCI O AFRIKACH JEŻDZĄCYCH 200 I WSPOMIANYM BIGU (180) TO SMICH OGARNIA MOJE CIAŁO. PS. PORA ZMIENIC PRĘNDKOŚCIOMIERZ A MOZE UZBIERAĆ ODROBINE KAST NA PORZĄDNY TUNING.
  10. WITAM. MIAŁEM TAKICH XL 500 CHYBA Z SZEŚC SPRZĘT OGOLNIE WDZIECZNY. TROCHE KŁOPOTLIWA GŁOWICA. JESLI BYŚ MIAŁ KONKRETNE PYTANIA TO SŁOZE DOŚWIADCZENIEM.
  11. WITAM. MIAŁEM TAKICH XL 500 CHYBA Z SZEŚC SPRZĘT OGOLNIE WDZIECZNY. TROCHE KŁOPOTLIWA GŁOWICA. JESLI BYŚ MIAŁ KONKRETNE PYTANIA TO SŁOZE DOŚWIADCZENIEM.
  12. JESLI BEDZIESZ KUPOWAŁ MOTOCYKL W POLSCE TO TRZEBA PATRZEĆ CZY JAKIŚ MAGIK NIEWYPRSTOWAŁ RAMY, TO TYLE. JA BYM SPRZETU w ogóle NIEBRAŁ 650 CZY 750 CM3 I 60KM TO KPINY, NIE LEPIEJ POPATRZEĆ ZA ŁADNYM XTZ750 . POZDROWIENIA TDM 850
  13. SKĄD KUPIŁEŚ DR-A MOZE GO ZNAM JESTEM Z OLSZTYNA. A JESLI CHODZI O ROZRZĄD TO NAJLEPIEJ ZDJĄC DEKIEL BEDZIESZ MIAŁ WSZYSTKO NA WIESZCHU (OD GŁOWICY) SPRAWDZ LEPIEJ CZY NIE BIERZE OLWY DR-Y MAJĄ DZIWNĄ PRZYPADŁOŚC NIE DYMIENIA A ZUZYWANIA OLIWY. POZATYM ŻTCZE MIŁEGO KOPANIA :)
  14. PANOWIE MYŚLE ŻE MOCNO PRZESADZACIE O SUPERLATYWACH 800 BIG PZEZ DWA LATKA ŚMIGAŁEM 650SE PO 96R. WIECEJ NA TRASIE - I TU MOZNA POWIEDZIEĆ ZE SPRZET JEST NIE DOCENIONY ZALEDWIE 45 KM ALE NA TRASIE MOZNA TRZYMAĆ 130 140 KMH A I 150 NIEROBI MU ROZNICY OCZYWISCIE WE DWOJE. TU TROCHE SIEDZENIE DAJE W KOŚĆ ALE KOLEŚ NA WYGODNUM XTZ 750 TEŻ NIEBYŁ SZCZEŚLIWY. KIEDYŚ NA TRASIE PRZYŁĄCZYŁ SIĘ ŚLICZNY BŁEKITNY BIG, NO I BIEDACZEK MIAŁ PROBLEM Z DOTRZYMANIEM TEMPA- BIKIER DZIWNIE PATRZYŁ NA MOJ POJAZD, DRAPAŁ SIE PO ŁYSINIE Z NIE DOWIERZANIEM. DODAM JESZCZE ŻE PIEC DR650SE TO POTEGA TRWAŁOSCI I NIEZAWODNOŚCI MOJA MASZYNA MIAŁA 65000 TYŚ I JEDYNE CO BYŁO ROBIONE TO LUZY ZAWORKÓW. :) A POZA TYM PANOWIE TO CO NAJPRZYJEMNIEJSZE TO PO DOJECHANIU DO CELU DALEKIEJ WYPRAWY ZCIĄGA SIE POTEŻNY BAGAŻ I OGIEŃ W TEREN.(147KG BEZ PALIWA). NO NA GUMĘ PIERWSZORZEDNY SPRZĘT. JESLI KOMUŚ SIE UDA KULIĆ W DOBRYM STANIE DR 650 SE TO NIEMA SIE NADCZYM ZASTANAWIAĆ. POZDRAWIAM
  15. JEŚLI CHODZI O BANDITA 600 TO ŚMIGAŁEM DWA LATKA OKOLO 17TYŚ SPRZET JEST OK. NA TRASIE MOZNA TRZYMAĆ OKOŁO 140- 150 ZUŻYCIE OKOŁO 6,8DO 7,0 . ZAWIESZENIE JEST ZAMIĘKKIE NA DWIE OSOBY, JA PO KUPNIE FORY PIERWSZE CO ZROBIŁEM TO UTWARDZIŁEM TYŁ I PRZÓD. SZYBA TO KOSZT OKOŁO 130ZŁ. W ŁODZI NA BAZARZE- ŁADNA PRZYCIEMIANA, DO TEGO TRZY KUFRY I TORBA NA ZBIORNIK, DOBRZE JEST ZAŁOZYĆ FILTR K&N. JEŚLI CHODZI O UTWARDZENIE TO ROBIŁEM TO WE WŁASNYM ZAKRESIE, Z TYŁU DOTACZAŁEM TULEJE DO SPREZYNY - CO WYSTARCZYŁO, A SPRZODU DWIE TULEJKI O DŁUGOŚCI 250MM NA SPREZYNY I GESTRZY OLEJ. POZATYM MOTOCYKL BEZ ZARZUTU. HAMULCE OK, ZUZYCIE OLIWY (WYMIANA CO 7-8 TYŚ) BEZ DOLEWEK. JESLI CHODZI O ZAWORY TO ŚRUBKI (ZDEJMÓJESZ DEKIEL, SZCZELINOMIESZ DO REKI I JAZDA PO OKOŁO 1,5GODZ. MASZYNA CICHO SZUMI) JEŚLI TEGO NIGDY NIE ROBIŁEŚ LEPIEJ ODAĆ DO MECHANIKA - KOSZT OKOŁO 100 ZŁ. SPALANIE NIEJEST ZA NISKIE - ALE ZNAM PRZYPADKI GDZIE NA TRASIE 600-KA PALI 4,5. MÓJ W GORACH PALIŁ NAWET 10L. ALE TO BYŁ MAX, NO I OSTRA JAZDA Z CBR900 KTÓRA WIELE MIEJ NIE SPALIŁA. POZDROWIONKO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...