Skocz do zawartości

Jenes

Forumowicze
  • Postów

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jenes

  • Urodziny 04/27/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Junak, VFR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2672476
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    ~ Rzeszów

Osiągnięcia Jenes

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam A jak sie te ubrania Halvarssona czy Jofam'y zachowują w wysokich temperaturach. Jast jakaś szansa na minimalne oddychanie czy też pot sie zlewa do butów?? Mam rękawiczki letnie Halvarssona, sama cienka skóra, do jazdy są ekstra, wygodne i przewiewne, ale jakaś wada musiała być bo pękła skóra i to nie na szwie tylko na gładkiej powierzchnie, na tej "holewce" co sie zazwyczaj ciągnie żeby ubrać :D , troche mnie to zniechęciło ale komfort ekstra.
  2. Ja też bym sugerował zacząć od tego co masz na miejscu. Modeka warta jest polecenia (sam testuje spodnie od 4 lat i niewiele im teraz brakuje wizualnie do nowych), a w katalogu na nowy rok mają też oferte dla ładniejszej części motonitów :biggrin: nawet w przystępnej cenie. No i chyba jako jednie z niewielu oferują ubrania w nietypowych rozmiarach. PZDR
  3. Witam Dominik, a może byś tak kawałek takiego filmiku umieścił gdzieś do ściągnięcia ;) (o ile nie naruszy to praw autorskich jego twórcy :crossy: ) , ciekawy jestem jak to faktycznie wygląda z tej kamerki z tą przystawką, bo też mi się wydaje że to wszystko na Yotube, jak koledzy chyba mają racje zostaje lekko zniekształcone. No i kto ma z jakichś innych wynalazków to też by można tak dla porównania :bigrazz: PZDR
  4. Ja część tego sezonu prześmigałem na michałach, przód PilotPower, tył: PilotRoad2, przed nimi miałem na tyle Z6 (przód:Dunlop qualifier) i powiem że ten michał(y) dla mnie jest zaje......., :crossy: 1 opony które zostały zamknięte do końca(samiutkiego) podnóżki w pochyleniach złożone i pościerane :icon_question: :buttrock: . Przednia ma zrobione z 5tyś i jeszcze z 2 spokojnie pyknie(nie do glacy), tylna ma około 7,5 i 3tyś też lekko obleci. Z tego było 4tyś na wyjeździe, 3 kufry, sprzęt niźle doładowany ale prowadzenie bardzo dobre. Jestem zadowolony i narazie zostaje z michałkami, bo jazda jest ciekawa i nie ma oszczędzania gum na dordze. Polecam.
  5. Kask bardzo fajny, chociaż przez pierwsze 3000km napsuł mi krwi bo uciskał mnie w 1 miejscu w łeb ;) i to tak konkretnie. Ale gdzieś na Rumuni wkurzyłem sie i wgniotłem troche w środku i teraz jest miodzio. Lekki, antyfog malina, co do wyciszenia to jakoś nie wydaje mi sie rewelacja(może to tylko takie wrażenia ale o to przecież chodzi), no ale większe prędkości swoje robią. Troche daje ten dodatek Whisper Kit czy jakooś tak, jest wtedy dużo ciszej, obcina wszystkie szumy, i odnosze wrażenie że słychać tylko dzwięki niskiej częstotliwości :) , jedyny minus tego to że zyby założyć i ściągnąć kask z tym to uszy sie obrywa za każdym razem :buttrock: trzeba pchać na siłe obiema rękami, ale potem ciszej, łapałem sie na tym że nie słysząc silnika o zmianie biegu przypominało mi odcięcie zapłonu :icon_rolleyes: :notworthy: :P A wentylacja też ekstra, przy wyższych prekościach czuć jakby sie miało klimatyzacje nagłowie :wink: (potem zostają 2 irokezy w miejcu kanałów) :icon_razz:
  6. Nie wie czy nie lepiej kupić od razu coś konkretnego, potem człowiek jedzie te 2-4 tyś km i sie wk.... jak nie wiem. Ja ostatnio kupiłem tankbag Bagstera na pokrowiec na bak bo akurat miałem, zajebista sprawa, szybki zapięcie, zero problemów z tankowaniem, wystarczy podnieść do góry odpinając tył, jakość b.dobra, duży mapnik, fajne kieszonki na duperele, przeźroczysta osłona przeciwdeszczowa(widać mape-co sie przydaje :icon_mrgreen: ), nie ma mowy o rysowaniu baku :icon_eek: . Wcześniej miałem taką tanią i musiałem przypinać pająkami(przez co ucierpiały owiewki), zamki odpadały. Wiem że cena spora ale stwierdziłem że dołoże raz i ułatwie sobie życie, a przy zmianie fury dołoży sie pokrowiec i będzie. PZDR
  7. Witam Kumpel zamówił sobie wakuometry w firmie która zajmuje się produkcją tego typu urządzeń, na konkretny zakres, normalne zegary podciśnieniowe, żeby nie skakały zalane gliceryną (wystarczyło przykręcić razem do kawałka kątownika :icon_mrgreen: ), działają jak malina a kosztowały go chyba 160zł. Czasem lepiej sprawdzić czy zawodowcy nie zrobią czegoś tanio niż samemu czarować, choć własna inicjatywa oczywiście jest w cenie :icon_eek:
  8. :flesje: Ale koleżanka zestresowała mnie tą informacją, kupiłem niedawno PP 2CT i aż pogoniłem do garażu sprawdzić z kiedy to jest, ale 46 tydzień 2006 troche mnie uspokoił. Producent chyba wie dokładnie z kiedy są te felerne egzemplarze, mam nadzieje że w Pilot Rodach 2 czegoś takiego nie będzie. Na szczęście moja szczerupa nie pojedzie więcej niż 250 :clap: , ciekawe jak one się zachowają przy w pełni obciążonym moto przez dłuższy czas jadąc szybko na autostradzie. Chyba zaczne czasem przeglądać stronke UOKIK, ciekawe rzeczy tam piszą :banghead:
  9. Jasne że się da :), ale niektórzy to lubią sobie utrudniać życie :biggrin: Kupiłem ostanio wysoką szybę, wyglądała paskudnie, sponiewierana w transporcie, rysy. Ale papier wodny drobny i drobniejszy :wink: zlikwodował większosć rys (w bardzo głębokie się nie bawiłem), potem tempo, i pasta do polerowania lakieru(zapomniałem nazwy), i szyba się zrobiła jak nowa, błyszcząca i przejrzysta. Dzięki temu zaoszczędziłe z 200zł :biggrin: i robactwa dużo mniej :biggrin:
  10. Ciekawe, pierwsze słysze o blokadzie na manetce. Nie wiem jak szwajcarzy ale ja bym nie kupił moto w którym można tylko jechać/kręcić do 3-4 tyś. obrotów :cool: co to za ścig. Głosuje za moim przedmówcą, gaźniki/gardziele bądź elektronika. :rolleyes: A sprawdzić moc pewnie można u dealera hondy po numerze ramy/silnika,:icon_eek: tak mi się wydaje
  11. właśnie, tylko że to z tyłu, i poza tym o ile pamiętam to klr to enduro i zawsze można spróbować przez rów przeskoczyć :flesje: gorzej jak moto tylko się na asfalt nadaje, z przodu hamulca brak a ulubione odcinki to serpentyny :bigrazz: Widze że mało kto wymienia tarcze na nowe, a o EBC to już całkiem wszyscy zapomnieli, a firma raczej spora jest, nie jakieś chałupnictwo :biggrin: :icon_mrgreen:
  12. Będe chyba zmuszony zmienić tarcze z przodu, ceny zwalają z nóg, najtaniej z tych chyba normalnych (a nie jakieś chałupnictwo) znalazłem EBC u znajomego. Wie ktoś coś więcej o nich, bo info na forum praktycznie żadne, choć przewineło się że jakieś średnie zdanie. Zostaje jeszcze lucas, ale to już troche więcej kosztuje. PS. Grubość minimalna jak pisze w książce to 3,5mm, ja mam na jednej w najcieńszym miejscu 3,35mm, to już pewnie nie rewelacja, rant spory. Wymieniać ??:biggrin: sezon dopiero się zacznie :)
  13. Witam, nie jeździłem w żadnym ale ostatnio nabyłem XR-1000, oglądałem dokładnie AGV bo były promocje w intermotors spore, rózne modele i te najwyższe mnie przeraziły jakością wykonania. Dlatego jak oglądnąłem sobie na bajzlu Shoei'a to pozostało do wyboru tylko malowanie i czeka teraz na testowanie :icon_eek:
  14. Taki wędrowny ten fazer :icon_mrgreen: Najlepiej będzie zobaczyć w manualu, czy takie coś jest możliwe, powinno pisać. W fazerku nie znalazłem chociaż przyznam szczerze za bardzo nie szukałem, może to i jest, ale zamiana jednostek by też oszukiwała bo ta kostka zmieniała liczbe impulsów dla całej elektroniki licznika, inaczej taka kostka musiałaby być już zaiplementowana :icon_biggrin: w zegary. Wtedy jednostki by załatwiały wszystko, kto wie, może tak mają niektóre sprzęty. :icon_question: Czytać instrukcje i tyle :icon_biggrin:
  15. Chyba nie lepiej bo to były zegary w km, moto pojechało do angoli z Niemiec, więc liczył w km tylko trochę wolniej i tyleż mniej pokazywał prędkość, właśnie przez ten moduł. Gdyby była możliwość przestawienia guzikiem jednostek i to zmieniłoby wartości pokazywane to napewno wyspiarze by tak zrobili a nie zakładali coś co wyglądało nawet na orginalną kostkę. I same jednostki nic nie dadzą jak bedziesz widział na cyferblacie prędkość dużo mniejszą, chyba że przy sprzedaży taki mały przebieg :icon_biggrin: Moim zdaniem jak zrobić to już żeby wszystko było jak należy a nie tylko przemalować cyferki :icon_biggrin: Jednak wszystko zależy od właściciela :icon_question: :icon_mrgreen: Mycior, widze że my w podobnych okolicach się poruszamy, Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...