rafał ponikowski Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 W najnowszej motor manii jest test między innymi K1300s i Honda VFR. Ja na twoim miejscu wybrał bym ten który bardziej ci się podoba bo to że K1300S jest lepsze wiadomo nie od dziś. Ja mam 182 cm i na K1200s czułem się bardzo dobrze, a to znaczy że w 1300s też nic mi nie będzie przeszkadzać. Na razie na K1300s zrobiłem 5km ale była w tak tragicznym stanie, pomimo przebiegu 800km, że więcej się bałem. Za tydzień ją skończę i za nim zostanie sprzedana , polatam trochę, ale przy założeniu że od k1200s nie jest gorsza to dla mnie więcej nie trzeba. Oczywiście BMW jest motocyklem zdecydowanie bardziej sportowym , a Honda turystycznym ale to widać na pierwszy rzut oka. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale jak zamknę gaz na 2-gim biegu, a potem go mocno otworze, to K1200R Sport, którym akurat jeżdżę na codzień idzie jak wściekły na koło, a Honda nie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrasek Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Tak jak w temacie :) na nowy sezon planuję przesiadkę z poczciwej CB1000r ( 6 seznów razem ) , z racji tego że latam coraz dalej to wybór padł na motocykl sportowo turystyczny , poczytałem w necie sporo ale może ktoś miał doświadczenia z upalania obu modeli i może się podzielić wiedzą .Zastanawiam się jak jest z wagą bo w porównaniu do CB jest duża różnica i czy nie póść jeszcze inną drogą i np. Z1000SX - GSX-S1000f ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Na vfr różnica w masie na pewno będzie odczuwalna, ale nie każdemu to znowu przeszkadza. Mi nie pasowała np liniowa charakterystyka silnika, prawie samochodowa. Dct nie przeszkadza chyba ze często zmieniasz styl jazdy. Wtedy utrudniasz jej naukę i potrafi zaskoczyć niechcianą zmianą biegu.Najbliżej cebuli będzie gsxsowi i kawasaki. Wybór między tymi dwoma to już chyba jednak bardziej rzecz gustu. Świetny silnik w suzuki i lepsza elektronika w kawasaki. Lepsze wykonanie suzuki kontra wygląd kawasaki. Sam bym miał ciężki orzech do zgryzienia. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Z tego co siegam pamiecia t w Kawie nie lazala mi charakterystyka pracy silnika - drgania w pewnych obrotach w Suzuki to nie wystepuje. Prowadzenie Kawy bylo jednak znacznie lapsiejsze niz Suki. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrasek Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 No właśnie ciężki wybór , z jednej strony lepiej żeby miał wał - bo robię sporo kilometrów ( ok 15 tys.) w sezonie , więc średnio co 2 lata wymiana napędu , ni nie trzeba w trasie smarować :) ale z drugiej strony ta waga , a że za wysoki to nie jestem ( 175cm) to manewry parkingowe mogą być trudniejsze , Z1000SX i GSX_S1000f wagowo jak CB1000r , no i po górskich winklach pewnie lepiej się lata niż VFR i K1300s , za Kawą przemawiają seryjne kufry w Suzuki nie ma :( , no i z tego co czytałem w suzuki dali kilka KM gratis :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Tak ostroznie podpowiem , fjr 1300 :rolleyes:Mam "paru" znajomych podobnego wzrostu ( 170-175cm) na FJR 1300 , i z waga motka nie maja problemu.Przecietny roczny przebieg okolo 20tys.-25tys.km :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) no i po górskich winklach pewnie lepiej się lata niż VFR i K1300s , za Kawą przemawiają seryjne kufry w Suzuki nie ma :( , no i z tego co czytałem w suzuki dali kilka KM gratis :) . Madreasek Wierz lub nie ale smigajac po gorskich winklach w przypadku czy to K 1200 czy K 1300 ich waga absolutnie nie ma nic wspolnego z ich wlasciwosciami jezdnymi ! Ale to bezdiesz wiedzial gdy sie tym karniesz lub gdy dluzszy czas tym pojezdzisz a mowi´Ci to kto9s kto co roku jezdzil tym w gory i na winklach jezeli nie poszlifowal podnozkow to conajmniej pozamykal przednia opone. Pomijam juz fakt, ze ciezszym / bardziej dociazonym motocyklem lepiej smiga sie po winklach ( przynajmniej tak twierdzi moj znajomy jak i ja sam, ale z tym niekoniecznien kazdy musi sie zgodzic ). Tak ostroznie podpowiem , fjr 1300 :rolleyes:Mam "paru" znajomych podobnego wzrostu ( 170-175cm) na FJR 1300 , i z waga motka nie maja problemu.Przecietny roczny przebieg okolo 20tys.-25tys.km Taurus 61 Owszem, ale ta przestarzala konstrukcja ! Dolozyli jej juz VI - ty bieg ? :crossy: Edytowane 27 Października 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Z wagą mota to nie się co zrażać na starcie. To nie jest tyle kwestia wymiarów kierownika co preferencji. Ja po prostu nie lubię jak motocykl waży wiecej jak 200kg mimo że mam 190cm wzrostu, ale jak do wszystkiego, można się do tego przyzwyczaić. Przejdź się vfr, bo to spoko sprzęt. Moim skromnym zdaniem jak lubisz jeździć cebulą to bliżej ci będzie jednak do suzuki i kawy jak do pozostałych cięższych krążowników. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Owszem, ale ta przestarzala konstrukcja ! Dolozyli jej juz VI - ty bieg ? :crossy: Nie wiem czy przestarzala konstrukcja , ale wiem ze jest niezawodny i pozbawiony chorob wieku dziecięcego sprzet.Modele od 2016 maja calkiem nowa 6cio biegowa sprzynie. Ps.Jeden z znajomych oddal swoja fjr z przebiegem ponad 230tys. i wzial nowsza. Edytowane 27 Października 2018 przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Z wagą mota to nie się co zrażać na starcie. To nie jest tyle kwestia wymiarów kierownika co preferencji. Ja po prostu nie lubię jak motocykl waży wiecej jak 200kg mimo że mam 190cm wzrostu, ale jak do wszystkiego, można się do tego przyzwyczaić. Przejdź się vfr, bo to spoko sprzęt.Moim skromnym zdaniem jak lubisz jeździć cebulą to bliżej ci będzie jednak do suzuki i kawy jak do pozostałych cięższych krążowników. Bimbak az korci mnie aby zapytac, a ile wazasz ? I calkowicie sie zgadzam, ze sa to tylko i wylacznie osobiste preferencje ! Co do nowej VFR, to przenigdy nie jezdzilem tak niewygodnym moturem, kanapa ktora jest dla doopy w tym modelu jest absolutnie do doopy ! :crossy: Edytowane 27 Października 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrasek Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Fakt muszę się przejechać jednym i drugim ( Zetem jeździłem - nakedem ) , co do kanapy w VFR to wiem bo kumpel właśnie wysyła na przeróbkę po 3 -dniowym tripie po Słowacji . FJR-a to już taki 100% kanapowiec chyba jeszcze za mało osiwiałem na FJR ;) . K1300S jest super tylko się boję awarii ( w k1200 bodajże były felerne kosze sprzęgłowe ) i sporych kosztów naprawy - k1300S ma jakieś wady fabryczne - Honda pancerna ( swoją zrobiłem 75tys.km i jedynie cewka w alternatorze się zjarała ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Druga generacja K 1200 jest juz pozbawiona wad, no moze sie trafic jeszcze Jakis kosz sprzegla, w K 1300 generalnie nic sie nie dzieje, no chyba, ze trafisz na egzemplarz ale to mozna trafic w kazdej marce czy modelu. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 FJR-a to już taki 100% kanapowiec chyba jeszcze za mało osiwiałem na FJR ;) . To w przyszlosci bedziesz mial jak znalazl :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Ja mam 178cm wzrostu i bez problemu ogarniałem K1300S. Jeździłem też VFR, ale tylko pierwszym jej wypustem zaraz po wejściu na rynek. Wtedy porównanie zdecydowanie na korzyść K1300S, którą zresztą kupiłem. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Mam w posiadaniu SX model 2017 od ponad roku i powiem szczerze jestem nim zachwycony. Tak fenomenalnie łączy dwa bieguny czyli sport z turystyką że ciężko naprawdę więcej oczekiwać. Naprawdę polecam ten motocykl. VFR nie posiadałem co prawda ale z opisów ludzi nią jeżdżących wynika, że nie do końca się sprawdza w swojej roli. Jest bardziej turystyczny, ciężki, mniej zwrotny a zarazem nie tak wygodny jak prawdziwy turystyk. Trochę słaby kompromis.Suzuki nie brałem pod uwagę ze względu na design, który kompletnie mi nie odpowiada.Co do jakości i solidności wykonania kawy to wg. mnie jest na wysokim poziomie, co wielu może potwierdzić.Z wad to siedzisko mogłoby być wygodniejsze ale są zamienniki dostępne, z tym nie ma problemu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.