Skocz do zawartości

Pierwszy PRAWDZIWY motocykl. A1, 125ccm


Rekomendowane odpowiedzi

panowie, nie róbcie sobie jaj z chłopaka. słownictwa nie zna, natomiast jestem przekonany, że każdy z Was domyślił się, że chodzi o gmole albo crashpady

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, chodziło mi o crash-pady. Tą ybr widziałem ale najmniej mi się podoba. Głownie zależy mi na wadach i zaletach CBR 125 i Varadero 125 Xl. Prosiłbym o inne propozycje. Szukajkę już przeglądałem :) Dodam, że w tej chwili uczę się na ybr 125. W Chełmie będę zdawał egzamin na mińsku, a w Białej Podlaskiej na YBR. Wybrałem Chełm ze względu na egzaminatorów. Dodam, że varadero podoba mi się, że będę miał gdzie się zmieścić. Jestem wysoki oraz szeroki :biggrin: . Chodzi o to, abym na moto dobrze wyglądał. Jeżeli można to proszę o wypowiedzi osób, które wiedzą ile wiaderko spala.

Edytowane przez Krempy

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jeździłem na każdym motocyklu to się wypowiem.

 

3 Miejsce - CBR (nawet nie myśl o tym, jesteś za duży na taki wąski i mały motocykl, będziesz na nim wyglądał jak na zabawce. Spalanie może i małe ale z Twoją masą :biggrin: to przyspieszenia jako tako nie doznasz )

 

2 Miejsce - YBR (Jeździłem jedynie zdając na A, ale fajny lekki, troche większy od Cbr motorek. Problemem jest mała moc (jak to w 4 suwie o tej pojemności) oraz dosyć drogie części)

 

1 Miejsce - Varadero (Jak na swoją pojemność dość duży motocykl, napewno nię będziesz wyglądał jak na zabawce, spalanie 4,5L to bardzo małe spalanie uwierz mi, miałem Rs 125 i mi paliła 8. Z tego co mi znajomy mówił to nic mu sie nie psuło, a jak już to części były tanie)

 

Nie bierzesz pewnie 2suwów pod uwagę ze względu na spalanie i awaryjność? Szkoda bo przyśpieszenie i Vmax mają sporo lepszy :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 suwy nie wchodzą w gre ze wzgledu na duze spalanie, dzwiek piły motorowej, oraz moc. Chciałbym jezdzic legalnie. W tej chwili mam Addressa 110/50. Musze na kazdym kroku uwazac z nim i dlatego robie a1. Jezeli macie jakies konkretne propozycje co do 2 suwa to prosze pisac. Poogladam zdjecia, poslucham dzwieku,moze mi sie spodoba. A1 robie glownie w celu oszczednosci na paliwie bo moj skuter pali 5/100 czyli dosc duzo(uwzgledniajac ze pracy jeszcze nie mam)

Edytowane przez Krempy

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką opinie wydacie o Honda CBF125? Ładny motorek, ale nie wiem, czy nie jest za mały na mnie.

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie DT 125 w supermoto (od 2004r w góre). Silnik baaaardzo żywotny, nie do zajechania.

Spalanie 7l to mit, no chyba że ktoś jeździ na gumie non stop ;)

 

4-5 litrów spalanie. 4,2 najmniej mi spaliła ,a najwięcej (tylko raz) 5,2 litra.

Spalanie w trasie 100-120km/h z wyprzedzaniem 4,7 litra.

A taką Varadero to ciężko będzie te 100km/h utrzymać, nie mówiąc już o wyprzedzaniu.

 

Kiedyś też się czaiłem na Varadero i chętnie bym ją kupił,ale w 250 4T i mocą DT :)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz, ale nie podobają mi się enduro. Z resztą już przemyślałem temat i odstąpię prędkości maksymalnej dla varadero. a dźwięku v2 nie znajdę nigdzie indziej.

http://www.youtube.com/watch?v=fN5pFWDV8v8

Od 5 do 23s. Tłumik zrobię migomatem z pomocą mechanika(Przelotowy)

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką opinie wydacie o Honda CBF125? Ładny motorek, ale nie wiem, czy nie jest za mały na mnie.

 

Też taki z lekka rower. Silnik to chyba CBR'ka ale już na wtrysku i spala minimalnie 2,7/100.

 

Na temat wydechu. Czy jesteś pewien, że zespawasz go tak żeby nie ograniczył osiągów ? To nie jest takie proste żeby wstawić byle tubę z watą w środku :wink:

 

A tu masz przykład na to, że nie każdy dwusów gada jak kosiarka :wink: Może to nie bas ale jest nieźle, miałem to o poj. 80ccm, konstrukcja silnika nieco inna ale układ wydechowy brzmiał podobnie. Wersja 125ccm ma silnik z enduro czyli to co mówił Wlodi. Problem może być z crashpadami i plastikami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym rzecz, że ma być to ognioodporna. kwasoodporna rura, bez żadnych wat itd. Na nią ma być nałożony tłumik oryginalny - dla picu. Jakby się policja czepiała to jest.

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem Twoje wymagania i ja również poleciłbym Ci mimo wszystko 2T. Osobiście 6 lat prześmigałem na Aprilce Pegaso 125, bo jak ją kupowałem to wydawała mi się najpoważniej wyglądającym prawie enduro wśród 125 ;) Może miałem farta, albo niebywałe szczęście, ale przez 6 lat zmieniłem tylko opony, łańcuch, 2 razy uszczelniacze w przednich lagach, kilka świec, no i lałem olej i paliwo, żadnej poważniejszej awarii, a motorek był rocznik 1991. Co więcej, dało się tym jeździć, 30 KM robiło swoje 0-100 km/h w około 10 sek, 130 km/h v-max, robiłem nawet traski po 250 km jednego dnia, a to wszystko przy spalaniu w okolicach 4,5 litra, NIGDY nie spalił mi więcej niż 5 l, ale też z ręką na sercu przyznam że nigdy nie katowałem go jakoś niemiłosiernie w terenie.

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Etapem Trzecim jest zakup motocykla.

Szukam jedynie takiego motocykla, który będzie dobrze się sprawował w mieście

Wymogi (moje :P)

- dobre osiągi

- chciałbym, aby moto miał dobry v-max oraz porządne przyspieszenie. .

- Żeby miał przyzwoity wygląd.

 

CAGIVA MITO! :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...