Skocz do zawartości

Urwany kolektor


Wiesuaf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Łohoho...niezły wrzód na tym foto. :biggrin: Będzie ciężko. Palnik potrzebny. Przed jakąkolwiek próbą odkręcania oczyść te śruby szczotką i klucz nabij w śrubę delikatnie żeby jej nie złamać. Jak raz imbus się ślizgnie to masz pozamiatane.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dodaj ze to bylo pod blokiem z zestawem nasadek na 1/8 cala ;-)

A zeby to odkrecic trzeba wiekszy argument. Najlepiej gdzies w warsztacie.

Ciekawy zestaw nasadek. Gdzie go kupiłeś i po co?

Jeżeli tym lompletem naprawiasz kolegom motocykle to gratuluję :biggrin:

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nasadki zakupione zostały przeze mnie, kilka lat temu w Kerfurze (carrefourze?) na dworcu Wileńskim. A wtedy znałem się na tym jak teraz na matematyce :D Dałem za nie całe 20zł, razem z grzechotką! Dzielnie działała przez te kilka lat, aż nie przyszło odkręcić jednej śruby w gieniasie. Pod większym naciskiem wszystko w środku się zmieliło i zaczęła się kręcić w obie strony :D Tak wiem, jestem siłaczem. A śrub się nie da oczyścić, wszystko co na nich widać jest w stanie stałym :P

Edytowane przez Wiesuaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Adam pisał podgrzać i próbować wbić końcówkę torx (dobrej firmy) w odpowiednio większym rozmiarze.A jak będzie miejsce to jeszcze wspomóc to dobrymi szczypcami do rur od zewnątrz.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj ze to bylo pod blokiem z zestawem nasadek na 1/8 cala ;-)

A zeby to odkrecic trzeba wiekszy argument. Najlepiej gdzies w warsztacie.

 

 

Ciekawy zestaw nasadek. Gdzie go kupiłeś i po co?

Jeżeli tym lompletem naprawiasz kolegom motocykle to gratuluję :biggrin:

 

Czytanie ze zrozumieniem Piotrze. W warsztacie uzywam innych narzedzi.

Jak Ty nie uzywasz nasadek 1/8 to pierwszy rzuc kamieniem.

Edytowane przez jimi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Czytanie ze zrozumieniem Piotrze. W warsztacie uzywam innych narzedzi.

Jak Ty nie uzywasz nasadek 1/8 to pierwszy rzuc kamieniem.

Właśnie czytałem ze zrozumieniem i nie zrozumiałem bo ja używam nasadek 1/4, 3/8 i 1/2.

Niestety nie naprawiam zegarków i Twoje narzędzia są mi nie przydatne :biggrin:

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zjeb... imbusy jest inna dobra opcja.

Bierzemy fleksę, 1mm tarcza do metalu i robimy wejście dla płaskiego wkrętaka, jak miejsca brak na tarczę 115mm, to jedziemy urządzeniem typu Dremel. Mi to pomogło wykręcić sporo zepsutych śrub.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wiesuaf grzechotką na 1/8 cala odkręcasz śruby na wydechu? Gratulacje :buttrock: . Palnik, dobre klucze i do dzieła. Na przyszłość posmaruj smarem miedzianym śrubę nie będzie takich problemów.

Edytowane przez Dream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytałem ze zrozumieniem i nie zrozumiałem bo ja używam nasadek 1/4, 3/8 i 1/2.

Niestety nie naprawiam zegarków i Twoje narzędzia są mi nie przydatne :biggrin:

 

Cholera, cos mi sie pokrecilo z 1/8...

Fakt. Zagiales mnie :D mialo byc 1/4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie mam warunków do tego :S

 

Jak to nie ma warunków do tego? Dostęp masz bardzo dobry. Odrobina chęci, pojęcia i wszystko da się zrobić. Vatze ma bardzo dobry patent. Ewentualnie możesz spiłować ścianki i spróbować odkręcić oczkowym, tak też kiedyś w starym Simsonie spróbowałem i się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś użyć reki podziana czyli długiej przedłużki do dobrze osadzonego klucza ? ja miałem podobny problem z odkręceniem przedniej zębatki musiałem skonstruować ramie około 1 metra żeby to gówno odkręcić tak ktoś dokręcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dupa. Oddałem do warsztatu, powiedzieli że nie ma problemu, robili to tysiące razy. I co? Upierdolili obie śruby w środku i teraz chcą rozbierać głowicę i oddać do nagwintowania. Ile to może kosztować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...