JanuszK30 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 wypinaj bezpieczniki oczywiście te które nie dotyczą pracy silnika i sprawdzaj kolejno czy nadal masz spadek napięcia to tak na start może akurat uda się złapać winowajce... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Winowajcą jest japońska oszczędność w przekroju kabla oraz sam przewód. Kto widział linkę z prawdziwego zdarzenia ten wie, japońskie przewody zarówno w samochodach jak i motocyklach to jakaś kpina. Radą na twoje bóle jest przeróbka instalacji ale bardzo prosta musisz zrobić sterowanie światłami masą, zrezygnować z wyłączania świateł i "+" który normalnie jest z regla wpięty pod kleme "+" przedłużyć tak żeby dostawał pod żarówkę. Regulator powinien podnieść napięcie ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 W apce zakończyłem sprawę standardowym "wire-modem" - dodatkowy bezpośredni link masy i + z regla do aku podwójnymi przewodami 2x2,5mm2 + bezpiecznik . . Rozplątywanie instalacji jakos mi nie odpowiadało :D Po tym zabiegu mam 14,4v na czczo a 13,6v ze światłami i wiatrakami na jałowych obrotach . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jak robisz 2 kabel to zaplatasz w warkocz czy dajesz już sobie siana z nakładaniem pola ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Spiąłem termokurczami żeby się nie plątało . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 wlasnie mysle o dodaniu kabli bezposrednio z reglera do aku - jaki bezpiecznik dac na kablu plusowym ? tzn ile Amper ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 25A powinien styknąć ale z tego co pamietam u siebie zapakowałem 40 lub 50 . Motong daleko ode mnie to nie sprawdze teraz. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Moc alternatora x 12= Wielkość bezpiecznika raczej moc alternatora dzielona przez napięciemoedrator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wueska , nie "x" ale "/". I=P/UI tak spora część prądu popłynie starą drogą więc zakładam że 25A na dodatkowej linii powinno starczyc przy 300W altku . Jakby nie było bezpieczników standardowych na wiecej niż 25A w pobliżu to mozna podjechac na szrot i za dychę zakupić skrzynkę z głównym bezpiecznikami z jakiejś starej fury . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Przepraszam za pomyłkę;) Co do bezpiecznika oprawę można kupić normalnie świeża nową i nie jest droga. Prąd popłynie tam gdzie jest zwarcie, więc bez sensu stosować bezpiecznik na samym dodatkowym przewodzie bo zabezpieczy się tylko dodatkowy przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 oddalem moto do kumpla elektomechanika , auto/moto - ma sie tym zajac , jak nie pomoga osobne przewody do regler- aku to chyba sie poddam ...bo co innego zostanie... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 dobra pany , wkoncu mam pelne ladowanie ! elektryk wywalil kostki regulatora , glowny bezpiecznik zostal wyciety i zalozony osobno na kablu w wodoszczelnej obudowie , dodatkowa masa do akumulatora - ladowanie na swiatlach i cieplych minetkach na max grzaniu 14 na wolnych , do 14.2 przy 2 tys obr , bez cieplych minetek na wolnych obrotach 14.2 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 witam,problem : w niedziele odpalam moto,chwile pojezdzilem i zgasilem i moto nie ma sily odpalic...do dzisiaj moto nie ruszane,dzis wzialem miernik i aku mialo bez obciazenia 12.4V,zapalil pojezdzilem chwile i ok,moto odpalal;po dluzszej jezdzie po zgaszeniu moto juz nie mialo sily zakrecic...tylko na popych,zmierzylem ladowanie :bez swiatel na wolnych obrotach(1300) 13,5V,lekko wyzsze obroty okolo 14.5V,ale przy obciazeniu swiatlami ladowanie na niskich obrotach wynosi 12.7 V ale znow ladowanie przy 2.5tys jest 14,6 a przy 5tys 14.2V,dodam rowniez ze gdy moto chwilke pochodzilo(2min moze) moto juz ladnie krecil i zapalal...dodam jeszcze ze podczas dluzszej jazdy moto ma czasem problemy zeby wejsc na obroty,jakby sie dlawil ,ale nie wiem czy moze miec to zwiazek z pradem...gazniki i zawory niedawno byly robione...regulator,aku czy alternator pada? Moto to cbr f4 '00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Twój aku jest już martwy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Twój aku jest już martwy.dzis moto zapalilo,zalozylem regulator od znajomego i ladowanie jest takie samo jak pisalem, u kumpla bylo bardziej w normie...pojezdzilem tez dluzej zeby dobrze wygrzac zarowno silnik jak i regulator i moto pali...jestem juz glupi po prostu...btw na jakich swiatlach powinno sie mierzyc ladowanie?pozycyjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.