Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Wyglada OK, czyli regulator nie jest walniety.Jezeli masz spadek napiecia miedzy reglerem a akumulatorem z ktorego brales odczyt to sprawdz czy na przewodach czy zlaczkach od reglera so aku nie masz jakichs problemow jak np rdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam!Okazało się że kostka była zaśniedziała i już wszystko wróciło do normy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Można te złącza zastąpić złączem hermetycznym: http://allegro.pl/kostka-zlacze-hermetyczne-3-pinowe-0-5-1-5-mm-i3174779061.html ---> tak dla przykładu są różne modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Po małej konsultacji z Monterem pisze tutaj. Ostatnio padło mi aku, zrobione 50 km, 2 tyg później 8,9 V. Dzisiaj odpaliłem motór, pojeździłem i przed chwilą mierzyłem. Na wolnych 12,3 ładowanie, serwisówka podaje że przy 3600 obr powinno być 14,4-14,8 u mnie troszkę ponad 13. Jak dam prawie pod czerwone pole to potrafi skoczyć do 17 V ładowanie. Czyżby koniec regulatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To zmierz jeszcze napięcie międzyfazowe według opisu w pierwszym poście w tym temacie i będzie pewność, ze regler klęczy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Zmierzyłem te napięcie i przy 1000 obr wynosi około 18V serwisówka podaje - AC Voltage Output 16-20 VAC per 1000 engine RPMedit Stator coil resistance 0,1-0,3 Ohms - czyli co jak będę mierzył każde wyjście z masą to powinno tyle pokazać ? Tylko że w pierwszym poście jest inaczej napisane :blink: Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jak masz serwisowke to sugeruj sie serwisowką. Poradnik jest ogolny. Jak masz napiecie miedzycazowe ok ro juz nie mierz cewek. Regler do wymiany jeśli oczywiście wszystkie Ałożenia są spełnione. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A jeszcze zapytam - może gdzieś "uciekać " prąd po drodze z reglera do aku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Spadek napięcia może występować na każdym połączeniu.Szykuj kasę :icon_razz:Jak szkoda Ci 600 stów na bułczany regler to możesz zaadoptować naszej rodzimej produkcji za 250 zł.http://www.motowarsztat.com.pl/ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Pójdzie oryginał, ale jeszcze się łudziłem :banghead: Teraz ładował nawet poniżej 12 V ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieger Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam. Dzisiaj rano chciałem odpalić moto...niestety zonk. Rozrusznik tylko delikatnie zakręcił i prąd się skończył. Myślałem, że to Aku bo jeszcze oryginalny, o którego dbam jak potrafię, ale w końcu to już 11 latek więc może być różnie. Podłączyłem do ładowania i po 3 godzinach wróciłem. Moto odpaliło od strzała. Zgasiłem, po chwili odpalił znowu bez problemu. Przejechałem się więc 30 km i wróciłem pod garaż. Zgasiłem i już nie odpaliłem. Naładowałem ponownie aku i pod klemy podłączyłem miernik. Ładowanie 14,2 V bez względu na obroty. Po włączeniu świateł drogowych na sekundę spada do 13,9 i po chwili wraca na 14,2 V. Tak więc wydaje się ok. Zgłupiałem...ale zostawiłem tak moto na kilka minut i nagle ładowanie zanikło, a napięcie wskazywało 12,5 V i powoli spadało. Wieczorem sprawdziłem jeszcze raz. Ta sama sytuacja. Zimne moto ładuje, jak tylko temperatura wzrasta do około 80 stopni C nagle ładowania brak. Pytanie do Was. Grzebać w instalacji, alternatorze i regulatorze czy taki objaw jednoznacznie wskazuje na konkretną część?? Z góry dzięki za pomocne podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 wskazuje na regulator ktory sie przegrzewa i stad ten problem, mozesz sprawdzic jak u niego z chlodzeniem ale raczej bedzie juz tylko gorzej Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Albo altek szlag trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja tez bym najpierw altek obstawił. Po rozgrzaniu uzwojenia zwierają ponieważ się rozszerzają. Wykonaj pomiary napięć międzyfazowych z pierwszego postu na zimnym i na gorącym silniku. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Problem co prawda nie z ładowaniem, ale też moim zdaniem, z prądami. Pacjent, to Honda ST1300 kolegi. W skrócie, wygląda to tak; moto odpala, jedzie. Po włączeniu postojowych, nic się nie dzieje. Po włączeniu, czegokolwiek innego, np. świateł, kierunku, szyby, klaksonu itd. motocykl gaśnie. Zapala się wszystko co jest możliwe. A więc, deska, kierunki, światła, kierunki. Wszystko to świeci światłem przytłumionym. Nie można motocykla odpalić.Po odpięciu aku odpala, aż do sytuacji j.w.Co zostało zrobione. Podpięta dodatkowa masa z aku do ramy. Sprawdzenie po przez wyciąganie kolejnych bezpieczników.Sprawdzony aku i prąd ładowania, przed i po regulatorze. Co jeszcze można zrobić? Może ktoś miał podobny problem. Ma też HISS. Czy to może być w nim problem? Czy może być problem z komputerem? Kolega jedzie z Moskwy. Stoi 700km przed granicą. Ma ze sobą kilka narzędzi, takich jak, min. miernik, parę kluczy. Dość dobrze ogarnia temat mechaniki i elektryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.