wueska Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Dawno mnie nie było;) Co do ładowarek polecam gorąco firme Ctek, nie jest to najtańsze rozwiazanie ale to dobry markowy sprzęt który spełnia swoje zadanie. Napiecie/prąd trzyma idealnie monitorowałem Flukiem. To samo z funkcją monitorowania stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam mam problem z ładowaniem w kawasaki zv6r 1995 r natomiast w motocyklu raz jest a raz nie ma ładowania...od czego zacząć ? jak spra wdzać gdzie siedzi usterka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witampolecam temathttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Sprawdz wszystkie kostki i polaczenia, szczegolnie kontakt z masa. Takie kostki przynajmniej raz na 5 lat powinny byc rozczepiane i konserwowane specjalnymi preparatami, inaczej sniedzieja, koroduja i sprawiaja klopoty Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 przeleciałem dzisiaj całą instalacje masy itd wszystko spryskałem i dalej nie mam masy, rozkręciłem nawet prądnice i wygląda na okej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Gdzie tej masy nie masz?Nie polecam diagnostyki "na wygląd".Czym spryskałeś wszystko?Im mniej lakonicznych informacji tym łatwiej Ci będzie pomóc. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 2 sposoby sprawdzania masy: 1. Żarówka. Potrzebna żarówka 21w i przewody, najpierw przykładamy pomiędzy + i - akumulatora. A potem kolejno pod wszystkie punkty masowe ma świecić tak samo jasno. 2. Multimetr na zakres 20v napięcia stałego. Pomiar napięcia miedzy klemami, a potem miedzy klema + i każdym punktem masowym dopuszczalny spadek (0,02V). Dla zobrazowania: przy 14V pobór prądu żarówki 21W to 1,5A dla 13,8 to 1,53A. Jedyny słuszny sposób naprawy połączeń masowych to zmiana przewodu lub by-pass. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Nie przesadzaj z tym jedynym słusznym. :wink: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Może deko przesada, ale czyszczenie utlenionych kabli to jak łażenie nad trumną z kadzidłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Może deko przesada, ale czyszczenie utlenionych kabli to jak łażenie nad trumną z kadzidłem.Fakt, że rzadko to robię ale jak ciężko jest wymienić przewód a i bypass jest średnim rozwiązaniem to czyszczę a potem lutuję z pastą oczko i tyle.Jednak nigdy nie zostawiam tylko zaciśniętego oczka po czyszczeniu, zawsze lutuję. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam!Problem z ładowaniem w FZS 1000.Pomiar napięcia na akumulatorze przy włączonych światłach:- wolne obroty : 12,8 V- 5 tys obr : 13,2 V Sprawdziłem oporność alternatora i między fazami 1 i 2 , 2 i 3 oraz 3 i 1 oporność jest taka sama Napięcie na alternatorze między fazami 1 i 2 , 2 i 3 oraz 3 i 1 wynosi 11,7 V Dobrałem się do kostki od regulatora napięcia i mamy tam 5 przewodów :- 3 x biały- 1 czarny- 1 czerwony Wykonałem pomiar na kostce od regulatora napięcia i napięcie wynosi na wolnych obrotach 13,2 V oraz przy 5 tys obr 14V O co kaman??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) ewiWitam!Problem z ładowaniem w FZS 1000.Pomiar napięcia na akumulatorze przy włączonych światłach:- wolne obroty : 12,8 V- 5 tys obr : 13,2 V Sprawdziłem oporność alternatora i między fazami 1 i 2 , 2 i 3 oraz 3 i 1 oporność jest taka sama Napięcie na alternatorze między fazami 1 i 2 , 2 i 3 oraz 3 i 1 wynosi 11,7 V Dobrałem się do kostki od regulatora napięcia i mamy tam 5 przewodów :- 3 x biały- 1 czarny- 1 czerwony Wykonałem pomiar na kostce od regulatora napięcia i napięcie wynosi na wolnych obrotach 13,2 V oraz przy 5 tys obr 14V O co kaman??? Ewidentnie za małe napięcie między fazami.Powinno być coś ok 70V przy ok 4000 obr.Masz serwisówkę do niej? Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Napięcie między fazami w sensie bez odłączania regulatora na kostce mierzyłem bo nie bardzo wiem czy bezpieczny dla reszty jest pomiar przy rozpięte wtyczce bo są dwie wtyczki w których są przewody od alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Najprawdopodobniej w jednej sa przewody laczace altek z reglem, a w drugiej masowy, i pradowy / we.Nie ma zadnego niebezpieczenstwa, mozna rozpiac i zmierzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Rozłączyłem te kostki i pomiar pomiędzy fazami wynosi ok 70V więc wnioskuje że alternator jest w porządku.Zastanawia mnie tylko że robiąc pomiar na kostce regulatora ( trzy białe przewody, jeden czarny i jeden czerwony) mierząc napięc pomiędzy czarnym i czerwonym przewodem wychodz mi 13,2V na wolnych obrotach i 14,1V powyżej 2 tys obr.pytanie czy rzeczywiście regulator jest walnięty skoro na kostce z niego wychodzącego ładownie jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.