emil1005 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Kupilem do kawy ten zestaw napedowy http://allegro.pl/item1129998020_kawasaki_...g_jt_03_04.html i bylem pewny ze do takiego motocykla naped bedzie na zakuwkę a przyszedl z normalna spinka :icon_rolleyes: tak ma byc czy sprzedawca odwalil jakas lipe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Ja za każdym razem jak kupowałem zestaw łancuchowy w komplecie miałem zarówno spinkę jak i zakuwkę. BTW latam na spince już bardzo długo i nie widzię różnicy. Może poza tym że przy każdym smarowaniu łancucha sprawdzam spinkę czy dobrze siedzi ale i tak jeszcze nigdy poprawiać nie musiałem. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 do ~ 180 spinka trzyma przy większej prędkości nie sprawdzałem :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 sprzedawca odpisal ze zakuwke w oryginale ma dopiero lancuch 520zvm2 czyli jeszcze drozszy o 100zł ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 przy większej prędkości u mnie trzyma ;) i gumowanie też wytrzymuje. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Pozytywny scenariusz - Mam zapinkę i trzyma już 13'000KM Czarny scenariusz - Link do małej ninjy 250 pierwszej generacji. Powiększyć zdjęcie :) High 80s to jakieś 130km/h http://faq.ninja250.org/wiki/What_replacem...ster_link_chain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Osobiscie wiem o kilku przypadkach kiedy lancuch na zapinke poscil i spowodowal powazne uszkodzenie karterow,bylo to motocyklach 800cc (VFR) i wiekszych. Osobiscie nie uzylbym takiego rozwiazania w szosowym sprzecie o w miare przyzwoitej mocy. Dodam tylko ze fabryczny lancuch od tej Kawy jest bez zapinki, nie bez powodu. Mozna zapewne dokupic zapinke na zakuwke do tego lancucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Lipca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Dodam, że obecnie impotrer DID w Polsce do 90% łańcuchów w rozmiarze 520 dodaje zapinkę. Tylko najdroższe modele wyposażone są w zakuwkę. Rozmiary 525, 530, mają w zestawie zakuwkę. Zakuwkę można zakupić - koszt ok. 25 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Mnie zapinka przestraszyła. W sumie fart miałem niemały. Wymieniałem napęd i szukałem miejsca gdzie jest, żeby rozpiąć. Nie znalazłem zawleczki. Była sama blaszka ogniwa. Nie wiem ile by to jeszcze wytrzymało... Teraz mam ładnie zakuty i jeżdżę szczęśliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Zapinka w zestawie to normalne zjawisko ale ja osobiście nie ufam w zapinki. Wolę zakuwki. Niestety w Gixerze znalazłem zapinkę na łańcuchu. :icon_evil: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 ku*wa mac inaczej tego nie ujmujac, kupuje zestaw dedykowany do danego motocykla a okazuje sie ze jednak do niego sie nie nadaje :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Dwa tygodnie temu w kumpla 636 wymieniałem napęd. Do 520 ZVM2 (teraz ZVMX) była zakuwka. O zapince w ogóle nie chcę myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Do Kawasaki 636 jest fabrycznie 520-tka? To tak jak w GS 500 :icon_eek: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Do Kawasaki 636 jest fabrycznie 520-tka? To tak jak w GS 500 :icon_eek: Tak, tak. To był powód do wyśmiewania :biggrin: Łańcuszek jak w rowerku :biggrin: No ale jak to zapie*dala. Nikt się już nie śmiał :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 ku*wa mac inaczej tego nie ujmujac, kupuje zestaw dedykowany do danego motocykla a okazuje sie ze jednak do niego sie nie nadaje :banghead: Ale w czym masz problem? Kup zakuwkę jak Dominik poradził i po temacie. Nie wiadomo czy zapinka wytrzyma czy nie - nie warto testować tego na swojej skórze. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.