bellic Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Witam, Jako zielony w temacie motocykli (wcześniej jeździłem ładnych pare lat skuterami, moto kupiłem kilka tygodni temu), mam małe pytanie. W moim Kawasaki er5 (99rok) mam wrażenie że przy puszczeniu manetki przy jeździe na chyba każdym biegu dość mocno szarpie. I tak samo przy odkręcaniu manetki dość mocno szarpie. Czy to kwestia linki gazu czy może biegów? Bo przy zmianie też trochę szarpie. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam, SZEROKOŚCI bellic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Moja rada - daj się przejechać komuś doświadczonemu, bo to może być tylko wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 A moja rada- zajrzyj do powitalni zanim przyjdzie admin i Cię skrzyczy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Wyglada to na gumowy amortyzator w tylnym kole. Sprawdz czy da sie ruszyc kolem przy nieruchomym lancuchu ( moto na centralce i na biegu ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 albo nierówno wyciagniety łąncuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 i najbardziej prawdopodobne "albo"ze ten typ tak ma zwlaszcza na zbyt luznym lancuchu... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellic Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Wyglada to na gumowy amortyzator w tylnym kole. Sprawdz czy da sie ruszyc kolem przy nieruchomym lancuchu ( moto na centralce i na biegu ). Zrobiłem tak jak kolega zaproponował i można ruszać kołem. Jakieś 2 centymetry mierzone przy będnie. Więc to ten amortyzator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Bez wątpienia. Powinno się w ogóle nie ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellic Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) Bez wątpienia. Powinno się w ogóle nie ruszać. Dzięki wielkie za pomoc. Mam nadzieję że jak najszybciej oddam moto do przeglądu i zrobienia tego amora. pozdrawiam ps. jeszcze jedno. Jak dokładniej nazywa się ten amor? Tak żeby poszukać w necie i ogólnie wiedzieć. Edytowane 3 Lipca 2010 przez bellic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Dzięki wielkie za pomoc. Mam nadzieję że jak najszybciej oddam moto do przeglądu i zrobienia tego amora. pozdrawiam ps. jeszcze jedno. Jak dokładniej nazywa się ten amor? Tak żeby poszukać w necie i ogólnie wiedzieć. 92075-1436 DAMPER,RR HUB SHOCK Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Jest to gumowy zabierak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.