Skocz do zawartości

Jaki regulator napięcia do gsxr 750


Pepesz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Na chłopski rozum wszystko co ma 3 kable od faz alternatora oraz jeden od + i jeden od - . Chciałem wybrać jakiś wytrzymalszy od gsxrowskiego i nie ukrywam - tańszy. Używany nie wiadomo ile pociągnie, sporo się czyta o motonitach olewających ładowanie i tym samym wykańczających regle (ja juz kupiłem z uwalonym reglem, odczepta sie :biggrin: ). Coś polecacie ?

 

Do tej pory znalazłem taki :

http://www.allegro.pl/item1099471762_regul...an_250_400.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze zeby ten byl lepszy od twego, Suzuki kupuje reglery od tego samego wytworcy ( Nippondenso ) za bardzo niewielkie pieniadze co odbija sie na ich jakosci.

Roznia sie glownie wtyczkami.

Mozesz go oczywiscie zastosowac, ale rowniez mozesz zastosowac polski rzemieslniczy odpowiednik, tyle ze ucinasz wtyczke i laczysz poszczegolne kable ze soba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze zeby ten byl lepszy od twego, Suzuki kupuje reglery od tego samego wytworcy ( Nippondenso ) za bardzo niewielkie pieniadze co odbija sie na ich jakosci.

Roznia sie glownie wtyczkami.

Mozesz go oczywiscie zastosowac, ale rowniez mozesz zastosowac polski rzemieslniczy odpowiednik, tyle ze ucinasz wtyczke i laczysz poszczegolne kable ze soba.

 

Ucinasz wtyczkę, wyciągasz stare końcówki, zalutowujesz. Następnie wkładasz je w wtyczkę i łączysz z drugą połową. Tak to powinno wyglądać prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dobrze zapoznaj się z tymi warunkami gwarancji. Rzadko kiedy elektronika podlega wymianie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie mialem problem z reglerem od tego goscia ktorego linka podaliscie, wymienialem wlasnie w GSXR 750 Srad, po podlaczeniu na wolnych obrotach bylo ok, po zwiekszeniu obrotow napiecie zaczelo rosnac do 17 V, a po wlaczeniu swiatel skoczylo na 18 V i w reglerze cos strzelilo i zaczelo dymic.. Cud ze komp to przezyl bo bylbym pare setek w plecy (motocykl klienta). Na szczescie gosciu jest na tyle w porzadku ze oddal kase bez problemu, mowil ze GSXR musi miec wzmocniony regler a on wlasnie wprowadzil jakies modyfikacje w swoim projekcie (nie robi dokladnie tak jak japoncy czyli 3 tyrystory, 3 zenery i pare rezystorow tylko ma jakis swoj patent) i mowi ze to chyba jego wina.. Nie wiem, moze juz robi dobrze ale u mnie niesmak pozostal.. Teraz jak robie komus ladowanie to wole kupic uzywke od mlodego moto (kolega ma czesto cos na handel bo sciaga motocykle z Francji cale i na czesci wiec daje gwarancje rozruch). Ale decyzja nalezy do ciebie. Chinski zamiennik kosztuje chyba cos ok 300-350 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-pro...o-wykonania.htm

 

Regulatror napięcia koszt elementów 30 pln za co on bierze 245 ???? jeszcze radiator frajerski takich używałem jeszcze w 80 latach ... jak to mocować??opaskami plastikowymi?? generalnie jak wsadzi mostek 50A cena 6 pln i tyrystory 50A po kilka pln to taki regulator nic nie zabije! Na czym on oszczędza ,ze mu one padają?? uczciwa cena do 150 pln i gwarancja wieczysta .. to OK ! Być moze problememm w tych regulatorach jest zbyt mały współczynnik oddawania ciepła przez ten kształt radiatora! Albo zła koncepcja pracy?? Jak na ten radiator ładnie to wykonane estetycznie ... ale gość elektronice motoryzacyjnej zbytniego doświadczenia nie ma-nie jest żle jesli moto jedzie! ale w korku na obrotach kiedy powietrze nie dmucha na radiator... ,,,, w Kętach polska fabryka radiatorów jest wybór ... niech zmienia radiator na 'cywilizowany' i delaj robi ale taniej!! Bo go China zajedzie jak wyczaji ze jest popyt po 100 w PL :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymocowałem go na te spinki samozatrzaskowe nie pamiętam nazwy, użyłem chyba 4 i się trzyma bardzo dobrze, fakt nie wygląda to tak estetycznie ale działa i to jest najważniejsze. gwarancja mówi ze regulator w ramach gwarancji musi być z oryginalną długością kabelków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Jednak regla od srada 600 nie zakupiłem, bo sprzedający bał się ewentualnego zwrotu :icon_twisted:

 

Zanabyłem regiel od Fazera 600 98-02 dzięki podpowiedzi tomekd. 5 przewodów, wtyczkę trzeba było dać "customową". Na jedną śrubę pasuje, na drugą prawie też ale trzeba by było wiertarką rozwiercić troszkę otwór. Na razie mi się nie chciało to opaska zaciskowa też daje radę. Z tego co wiem fazery miały mocniejsze altki także, wytrzymałościowo powinien być zapas. Napięcie na klemach aku tuż po odpaleniu, mierzone z włączonymi światłami, na wolnych obrotach wynosiło 14,1 V i co najważniejsze nie spadało wraz z obrotami także miodzio. Piszę to dla potomności, póki co polecam. A i jeszcze: regiel to SH-650-12, występował jeszcze w R1 i kilku modelach kawasaki, jednakowoż różniły się liczbą kabli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...