SizeeR Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Jak w temacie.Czy moge zamontowac gaznik od mz 250 do mojej mz 251? Czy wplynie to jakos negatywnie na prace silnika badz spalanie czy osiagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 A jaki masz gaźnik? Silniki od 250 i 251 są prawie identyczne, więc różnice mogą wynikać tylko z rodzaju zastosowanego gaźnika. Od 1987 roku w etkach 250 i 251 montowano identyczne gaźniki 30N3-1, tak więc jeśli masz właśnie taki to spokojnie zamieniaj. Starsze etki miały inne gaźniki, ale nie mam pojęcia jakie dokładnie były róznice. W każdym razie silnik na pewno będzie chodził także na takim starszym gaźniku, o to nie ma obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Witam....Coś mi sie zdaje że ja mam ten sam problem tylko u mnie jest własnie zamontowany gaźnik od 250 a mam 251..oznaczenie moje gaźnika to 30N2-5 a ztego co sie orientuje to taki był w mz 250:P co w związku z tym..a i znalazłem rónież info an etmat dysz w obu gaźnikach i wynika z tego że sie róźnia:P moze by sie udał taki bajer żeby zmienić tylko dysze dać od 251 i bedzie wszysko oki...Co o tym myslicie:) Pozdrawiam Hubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Chodzi tu o ts czy etz. Bo jeśli włożysz gaźnik od ts do 251 to wtedy będą problemy z nastawieniem obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Chodzi tu o ts czy etz. Bo jeśli włożysz gaźnik od ts do 251 to wtedy będą problemy z nastawieniem obrotów. Raczej chodzi o etz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 mam teraz najnowszy ganik taki jaki byl montowany po 1987 roku. Chce zalozyc ten co byl w etz mz 250 do 1987. Moge? :D Jakies roznice wyczuje? Jak z rozmiarem dysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Czolem! A ja mam w ETZ 250 zainstalowany gaznik z TSki (30N2-4) i motor chodzi jak zegarek :D.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 A ja mam w ETZ 250 zainstalowany gaznik z TSki (30N2-4) i motor chodzi jak zegarek . masz gaznik z TS 250/1 czyli z mojego modelu. skoro na tym Ci chodzi w porzadku to ciekawe czy TS by chodziła na gazniku z ETZ. Probował kiedyś ktoś tego ? Zbyhu - jak ze spalaniem - ile pali Tobie maszyna ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Czolem! Wlasciwie, to jeszcze do konca nie wiem, ale chyba oscyluje cos kolo 5l na setke. Przy czym musze zaznaczyc, ze nie jezdze zbyt grzecznie :roll:.Musze to jeszcze pomierzyc. Poki co, to za krotko mam motor :).I nie wiem jak to w miare dokladnie pomierzyc :D.W najblizszym czasie, jak tylko wlaczy mi sie rezerwa zatankuje 5l i zobacze ile na tym przejade znowu do rezerwy... :DPozdrawiam PSGaznik mam z TSki, ale po zakupie motocykla kupilem zestaw naprawczy do gaznika MZ 250 i wszystko wymienilem poza plywakiem...Sruby regulacyjne powkrecalem na oko i motor chodzi jak zegarek - az sie zdziwilem. Zapala zawsze od drugiego, kreci 6 tys obrotow na pewno - wyzej nie ciagne, poleci 130 km/h... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 to do zbycha.Czyli powimieniałeś także dysze(włożyłeś od etz). Bo ja się kidyś pytałem gościa co pracował w fabryce co produkowali gaźniki do MZ(także) i on mówił, że jakby włożyć gaźnik od ts to będą kłopoty z obrotami i w ogóle (ale zaznaczył że mogłoby być dobrze jakby się włożyło właśnie dysze od etz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Trochę odświeżę, bo cóż to jest jedyne 20 lat, na rynku są obecnie gaźniki do 250 , lepsze Duellsa za ponad 200 zł i tańsze za połowę ceny. Mam pytanie, czy ktoś używał jedne i drugie i jak ocenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Z tego co pamiętam, do MZ 250 gaxnik ma inne nastawy niż do Mz 251, i lepsze oryginały w dobrym stanie niż podróbki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 (edytowane) Dziękuję,wiadomo, co fabryka, to fabryka. Nowe oryginały na necie chodzą za zaporowe pieniądze, a jaki gaźnik jest lepszy, współczesny PWK, czy tajwański MZ? Przy czym będzie pracował w innym motocyklu. Edytowane 13 Marca 2023 przez m07m10 Korekta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 A czy PWK tez nie jest robiony na Tajwanie? PWK to kopia Keihin. I w jakim motocyklu chcesz go zastosowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.