suzukigt80 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witam. Mam taki problem zakupiłem pompę hamulcową od Yamahy FZS 600 do motocykla Kawaski ER-5. Wszystko idealnie pasuje (klamka i czujnik stopu od kawy). I wreście mam twarda klamke i lepszą skutecznośc hamowania. Więc polecam taka wymiane wszystkim urzytkownikom ER-5. Jedny problem to otwór w pompie na lusterko. Średnica 10 mm i w pompie od Yamahy i Kawasaki, ale niestety w Kawasaki prawy gwint a w Yamaszcze lewy. Bardzo bym prosił o jakieś rady jak to najłatwiej przerobić. Najlepiej było by coś zrobić z lusterkiem a pompę zostawić tak jak jest czyli lewy gwint. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Mozna odciąc odcinek gwintowany i przegwintowac na nowo uchwyt lusterka, ale jest to metoda troche drastyczna. Mysle ze są przejscia z gwintu lewy na prawy i na odwrot. Więc nic nie byloby trzeba przerabiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Mysle ze są przejscia z gwintu lewy na prawy i na odwrot Są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Najlatwiej kup lusterko od Yamahy i juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 (edytowane) Dokładnie. Nowe lusterko. Ale może mieć trochę inny fason niż to które masz po lewej więc rozejrzyj się za zamiennikami. Są takowe robione na dany styl np.Suzuki czy Yamaha i do wyboru jest średnica i typ gwintu. Może znajdziesz takie jak masz po lewej tylko z odpowiednim gwintem. Edytowane 12 Czerwca 2010 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Wiecie może w jakim "golasie" Yamahy były montowane takie pompy jak w FZS 600? Bo jak wiadomo FZS lusterka ma mocowane przy owiewce, a otwór w pompie na lusterko zaślepiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zaraz , zaraz... to w końcu masz ten otwór nagwintowany czy zaślepiony? Bo jeśli zaślepiony , to do tokarza , a on już sprawę załatwi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Wiecie może w jakim "golasie" Yamahy były montowane takie pompy jak w FZS 600? Bo jak wiadomo FZS lusterka ma mocowane przy owiewce, a otwór w pompie na lusterko zaślepiony. Plastykową zaślepką ale gwint jest tam gdzie powinien być. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Plastykową zaślepką ale gwint jest tam gdzie powinien być. Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Tak przy temacie to mam pytanie. Czy zmiana pompy hamulcowej na taką np od fazera gdzie są dwie tarcze sprawi że hamowanie będzie lepsze? ponieważ u mnie w xj jest jedna tarcza, oryginalna pompa - oczywiście po odpowiednim serwisie oraz przewód w stalowym oplocie. ale i tak nie jestem zadowolony z hamulców. czy zastosowanie pompy np od fazera 600/1000 albo innego motocykla gdzie jest standardowa pompa poprawi moje hamulce? zakładając że pompa będzie sprawna :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 bedziesz zadowolony jak dorzucisz druga tarcz a nie jak zmienisz pompe, wychodzily XJ i to wczesniejsze wlasnie z dwoma tarczami... Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 bedziesz zadowolony jak dorzucisz druga tarcz a nie jak zmienisz pompe, wychodzily XJ i to wczesniejsze wlasnie z dwoma tarczami... Owszem zgadza się ;) do przeróbki na dwie tarcze potrzebny będzie cały przód lagi półki itp... a to mi się nie opłaca, lepszą alternatywą jest zastosowanie innej pompy. Tylko nie wiem jakie da to efekty, jeśli będzie tak samo to ja dziękuje :cool: na pewno są motocykle które również mają jedną tarcze i nie narzekają na ich skuteczność hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 z tym gwintem to sie kupuje adaptery/reduktory i nic nie trzeba kombinować, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Mozna tez kupic obydwa lusterka od Yamahy, beda i gwinty pasowaly i ksztalt beda mialy obydwa taki sam.. Mozliwosci wiele a pytac o taka pie**ole w temacie mechanika to troche zenujace.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi