Skocz do zawartości

Pompa hamulcowa, otwór mocowania lusterka


suzukigt80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem zakupiłem pompę hamulcową od Yamahy FZS 600 do motocykla Kawaski ER-5. Wszystko idealnie pasuje (klamka i czujnik stopu od kawy). I wreście mam twarda klamke i lepszą skutecznośc hamowania. Więc polecam taka wymiane wszystkim urzytkownikom ER-5. Jedny problem to otwór w pompie na lusterko. Średnica 10 mm i w pompie od Yamahy i Kawasaki, ale niestety w Kawasaki prawy gwint a w Yamaszcze lewy. Bardzo bym prosił o jakieś rady jak to najłatwiej przerobić. Najlepiej było by coś zrobić z lusterkiem a pompę zostawić tak jak jest czyli lewy gwint. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Nowe lusterko. Ale może mieć trochę inny fason niż to które masz po lewej więc rozejrzyj się za zamiennikami. Są takowe robione na dany styl np.Suzuki czy Yamaha i do wyboru jest średnica i typ gwintu. Może znajdziesz takie jak masz po lewej tylko z odpowiednim gwintem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może w jakim "golasie" Yamahy były montowane takie pompy jak w FZS 600? Bo jak wiadomo FZS lusterka ma mocowane przy owiewce, a otwór w pompie na lusterko zaślepiony.

Plastykową zaślepką ale gwint jest tam gdzie powinien być.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy temacie to mam pytanie.

Czy zmiana pompy hamulcowej na taką np od fazera gdzie są dwie tarcze sprawi że hamowanie będzie lepsze?

 

ponieważ u mnie w xj jest jedna tarcza, oryginalna pompa - oczywiście po odpowiednim serwisie oraz przewód w stalowym oplocie.

ale i tak nie jestem zadowolony z hamulców.

 

czy zastosowanie pompy np od fazera 600/1000 albo innego motocykla gdzie jest standardowa pompa poprawi moje hamulce?

zakładając że pompa będzie sprawna :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedziesz zadowolony jak dorzucisz druga tarcz a nie jak zmienisz pompe, wychodzily XJ i to wczesniejsze wlasnie z dwoma tarczami...

 

Owszem zgadza się ;)

 

do przeróbki na dwie tarcze potrzebny będzie cały przód lagi półki itp...

a to mi się nie opłaca, lepszą alternatywą jest zastosowanie innej pompy.

Tylko nie wiem jakie da to efekty, jeśli będzie tak samo to ja dziękuje :cool:

 

na pewno są motocykle które również mają jedną tarcze i nie narzekają na ich skuteczność hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...