Jjacks Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 specjalnie takie niewyraźne zdjęcie wrzucił :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Mozesz rozwinac co w/g Ciebie jest kiepski profit - plaski - turystyczny ? Z6 to opona turystyczna a nie sportowa. Wbrew temu co piszesz, mam juz drogi koplet i jak na razie nie zamierzam zmieniac na innybo smiga mi sie na niej wysmienicie. , Gdy sie skonczy, moze w przyszlym sezonie, a na rynku pojawi sie nowy " krol " to wtedy sie pomysli. :crossy: Chodziło mi o to http://www.motocykl-online.pl/img/testy/11...zdy-1024-05.jpg Inna powierzchnia styku w zakręcie. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez psikus89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 specjalnie takie niewyraźne zdjęcie wrzucił :P za mało by nie dostrzec tego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9058cb593b.html Yuby szoruj do garażu z papierem ściernym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 A masz. Przód http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C06%5C10...994699-full.jpg Tak w tle to siatka z IKEA. dobra ale ta opona to jakis condom , zaloz supercorse i zamknij przod a daje Ci skrzyne wody , mam opony po WERA nacionals i zadna nie jest z przodu domknieta(a tam sie w tanciu niepierdola na sprintach).... musialbys "kierownice docinac" by ja domknac :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Mozesz rozwinac co w/g Ciebie jest kiepski profit - plaski - turystyczny ? Z6 to opona turystyczna a nie sportowa. Wbrew temu co piszesz, mam juz drogi koplet i jak na razie nie zamierzam zmieniac na innybo smiga mi sie na niej wysmienicie. , Gdy sie skonczy, moze w przyszlym sezonie, a na rynku pojawi sie nowy " krol " to wtedy sie pomysli. :crossy: Pierwszy raz (publicznie) zgodzę się z KS-em... :) Metzeler Z6 to jedna z lepszych opon, z jakimi miałem do czynienia. generalnie zamykanie opon na drogach publicznych nie ma większego sensu, z drugiej strony - na torze raczej to nie jest większym problemem, więc temat "zamykania" jest trochę dziwny... ;) pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navaho Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Przednia opona po torze wygląda tak Zwróćcie uwagę na temperaturę w jakiej ta opona pracuje i co ona robi z gumą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Eeee tam ... znam patent na "zrobienie" opony tak że wygląda jak dniu jazdy na torze. Wystarczy przejechać kilka kilometrów bez powietrza w oponie lub z minimalnym ciśnieniem. Dowiedziałem się o tym jak na trzy kilometry przed domem złapałem gumę i stwierdziłem że powoli dojadę. Dojechałem. Uwaga, sprawdzone na tylnej, nie biorę odpowiedzialności za przód. A "cellulitisu" można się dorobić nie tylko na torze. Po dniu jazdy w Dolomitach turystyczno-sportowe ? BT021 dostało gęsiej skórki. Edytowane 11 Czerwca 2010 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 zaloz supercorse i zamknij przod Bez kozaczenia z mojej strony, ale to się da przecież na małym torze / kartodromie zrobić. Nie lata mi się na nich jakoś specjalnie inaczej niż na D209 - choć pewnie za cienki jestem by różnice wyczuć - ale moim zdaniem, zamknięcie przodu na obu tych gumach, to jeden pies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Yuby, po ile płaciłeś te oponki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 A "cellulitisu" można się dorobić nie tylko na torze. Po dniu jazdy w Dolomitach turystyczno-sportowe ? BT021 dostało gęsiej skórki. A normalnie zamknąłes tylni kapeć na tych BT 021? Ja za cholere nie moge dopiąć swego :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) A normalnie zamknąłes tylni kapeć na tych BT 021? Ja za cholere nie moge dopiąć swego :icon_twisted: Zostawało tak z pół centymetra, może mniej. Oczywiście że te pół cm. też było zaznaczone. BT021 miały jedną fajną cechę, jak dochodziły do granicy wyraźnie dawały do zrozumienia że dosyć, wystarczy. Zaczynały "odpływać'", uślizgiwać jednocześnie bez elementu paniki. Tak delikatnie mówiły, dosyć, jeszcze chwila i ... Przyznam że pamiętałem BT020 jako beznadziejny kapeć, BT021 to przy pierwszych prawie sportowe. Z naciskiem na prawie :icon_mrgreen: . Przód to inna bajka, tam zostawało więcej, nie pamiętam ile ale coś około centymetra ?. Tylko jedno. Ww Włoszech mają ciut lepszy asfalt a w Dolomitach w szczególności. Tam nawet zamiatarki jeżdżą po trasach motocyklowych coby nie było żwirku na winklach. W PL nie idzie mi tak dobrze. Edytowane 11 Czerwca 2010 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Chciałem dzisiaj zobaczyć jak to faktycznie wygląda, to moje "składanie" :P Niestety dość dużo aut, wcześniejsza ulewa i późna pora to jak dla mnie bardzo hamujące czynniki i wyszło jak wyszło, a wyszło tak: http://www.youtube.com/watch?v=a1UKikWLOE0 Następny filmik jak uda mi się w dzień ogarnąć, to wtedy może ktoś mi trochę podpowie co robię źle ;) Pzdr edit: ernestZL co chwile jakaś pucha jechała + to co pisałem wyżej, w dzień przy mniejszym ruchu spróbuję jeszcze jeden nagrać ;) Ale o gazie będę pamiętać ;p Edytowane 11 Czerwca 2010 przez Techniacz Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 więcej gazu... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=a1UKikWLOE0 Następny filmik jak uda mi się w dzień ogarnąć, to wtedy może ktoś mi trochę podpowie co robię źle ;) No troche i jeszcze brakuje, tu masz znajomka :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Zostawało tak z pół centymetra, może mniej. Oczywiście że te pół cm. też było zaznaczone. BT021 miały jedną fajną cechę, jak dochodziły do granicy wyraźnie dawały do zrozumienia że dosyć, wystarczy. Zaczynały "odpływać'", uślizgiwać jednocześnie bez elementu paniki. Tak delikatnie mówiły, dosyć, jeszcze chwila i ... Przyznam że pamiętałem BT020 jako beznadziejny kapeć, BT021 to przy pierwszych prawie sportowe. Z naciskiem na prawie :icon_mrgreen: . Przód to inna bajka, tam zostawało więcej, nie pamiętam ile ale coś około centymetra ?. Tylko jedno. Ww Włoszech mają ciut lepszy asfalt a w Dolomitach w szczególności. Tam nawet zamiatarki jeżdżą po trasach motocyklowych coby nie było żwirku na winklach. W PL nie idzie mi tak dobrze. Zbycho a pamiętasz te czasy???? http://www.youtube.com/watch?v=xLwVE2Iw4-A Swoją drogą dobry motorowiec zagrał na tej tsce. Ta nawrotka dobrze mu wyszła! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.