Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mozesz rozwinac co w/g Ciebie jest kiepski profit - plaski - turystyczny ?

 

Z6 to opona turystyczna a nie sportowa. Wbrew temu co piszesz, mam juz drogi koplet i jak na razie nie zamierzam zmieniac na innybo smiga mi sie na niej wysmienicie. , Gdy sie skonczy, moze w przyszlym sezonie, a na rynku pojawi sie nowy " krol " to wtedy sie pomysli.

 

:crossy:

Chodziło mi o to

http://www.motocykl-online.pl/img/testy/11...zdy-1024-05.jpg

Inna powierzchnia styku w zakręcie.

Edytowane przez psikus89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz.

Przód

http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C06%5C10...994699-full.jpg

 

Tak w tle to siatka z IKEA.

dobra ale ta opona to jakis condom , zaloz supercorse i zamknij przod a daje Ci skrzyne wody , mam opony po WERA nacionals i zadna nie jest z przodu domknieta(a tam sie w tanciu niepierdola na sprintach).... musialbys "kierownice docinac" by ja domknac :icon_razz:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz rozwinac co w/g Ciebie jest kiepski profit - plaski - turystyczny ?

 

Z6 to opona turystyczna a nie sportowa. Wbrew temu co piszesz, mam juz drogi koplet i jak na razie nie zamierzam zmieniac na innybo smiga mi sie na niej wysmienicie. , Gdy sie skonczy, moze w przyszlym sezonie, a na rynku pojawi sie nowy " krol " to wtedy sie pomysli.

 

:crossy:

Pierwszy raz (publicznie) zgodzę się z KS-em... :)

Metzeler Z6 to jedna z lepszych opon, z jakimi miałem do czynienia.

 

generalnie zamykanie opon na drogach publicznych nie ma większego sensu,

z drugiej strony - na torze raczej to nie jest większym problemem, więc temat "zamykania" jest trochę dziwny... ;)

 

pzdr

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam ... znam patent na "zrobienie" opony tak że wygląda jak dniu jazdy na torze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wystarczy przejechać kilka kilometrów bez powietrza w oponie lub z minimalnym ciśnieniem.

Dowiedziałem się o tym jak na trzy kilometry przed domem złapałem gumę i stwierdziłem że powoli dojadę.

Dojechałem.

Uwaga, sprawdzone na tylnej, nie biorę odpowiedzialności za przód.

 

A "cellulitisu" można się dorobić nie tylko na torze. Po dniu jazdy w Dolomitach turystyczno-sportowe ? BT021 dostało gęsiej skórki.

Edytowane przez Zbycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloz supercorse i zamknij przod

 

Bez kozaczenia z mojej strony, ale to się da przecież na małym torze / kartodromie zrobić. Nie lata mi się na nich jakoś specjalnie inaczej niż na D209 - choć pewnie za cienki jestem by różnice wyczuć - ale moim zdaniem, zamknięcie przodu na obu tych gumach, to jeden pies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A normalnie zamknąłes tylni kapeć na tych BT 021? Ja za cholere nie moge dopiąć swego :icon_twisted:

 

Zostawało tak z pół centymetra, może mniej. Oczywiście że te pół cm. też było zaznaczone.

BT021 miały jedną fajną cechę, jak dochodziły do granicy wyraźnie dawały do zrozumienia że dosyć, wystarczy. Zaczynały "odpływać'", uślizgiwać jednocześnie bez elementu paniki. Tak delikatnie mówiły, dosyć, jeszcze chwila i ... Przyznam że pamiętałem BT020 jako beznadziejny kapeć, BT021 to przy pierwszych prawie sportowe. Z naciskiem na prawie :icon_mrgreen: .

Przód to inna bajka, tam zostawało więcej, nie pamiętam ile ale coś około centymetra ?.

Tylko jedno. Ww Włoszech mają ciut lepszy asfalt a w Dolomitach w szczególności. Tam nawet zamiatarki jeżdżą po trasach motocyklowych coby nie było żwirku na winklach. W PL nie idzie mi tak dobrze.

 

Edytowane przez Zbycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem dzisiaj zobaczyć jak to faktycznie wygląda, to moje "składanie" :P Niestety dość dużo aut, wcześniejsza ulewa i późna pora to jak dla mnie bardzo hamujące czynniki i wyszło jak wyszło, a wyszło tak:

http://www.youtube.com/watch?v=a1UKikWLOE0

Następny filmik jak uda mi się w dzień ogarnąć, to wtedy może ktoś mi trochę podpowie co robię źle ;)

 

Pzdr

 

edit:

ernestZL co chwile jakaś pucha jechała + to co pisałem wyżej, w dzień przy mniejszym ruchu spróbuję jeszcze jeden nagrać ;) Ale o gazie będę pamiętać ;p

Edytowane przez Techniacz

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=a1UKikWLOE0

Następny filmik jak uda mi się w dzień ogarnąć, to wtedy może ktoś mi trochę podpowie co robię źle ;)

 

No troche i jeszcze brakuje,

 

tu masz znajomka

 

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawało tak z pół centymetra, może mniej. Oczywiście że te pół cm. też było zaznaczone.

BT021 miały jedną fajną cechę, jak dochodziły do granicy wyraźnie dawały do zrozumienia że dosyć, wystarczy. Zaczynały "odpływać'", uślizgiwać jednocześnie bez elementu paniki. Tak delikatnie mówiły, dosyć, jeszcze chwila i ... Przyznam że pamiętałem BT020 jako beznadziejny kapeć, BT021 to przy pierwszych prawie sportowe. Z naciskiem na prawie :icon_mrgreen: .

Przód to inna bajka, tam zostawało więcej, nie pamiętam ile ale coś około centymetra ?.

Tylko jedno. Ww Włoszech mają ciut lepszy asfalt a w Dolomitach w szczególności. Tam nawet zamiatarki jeżdżą po trasach motocyklowych coby nie było żwirku na winklach. W PL nie idzie mi tak dobrze.

 

Zbycho a pamiętasz te czasy????

http://www.youtube.com/watch?v=xLwVE2Iw4-A

 

Swoją drogą dobry motorowiec zagrał na tej tsce. Ta nawrotka dobrze mu wyszła!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...