Adam Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Przyszedl czas kiedy i ja musze zalozyc temat w tym dziale. Mam problem z moim B12 `02. Odpalając go z rana, na zimnym silniku następują... nagłe zatrzymania? Coś jakby w gaźniki poszła dawka wody i na chwile nie było zapłonu. Dość głośne i głuche stuknięcia tylko na wolnych obrotach, nierównomiernie, zaraz po odpaleniu częściej. Po rozgrzaniu problem mija. W ramach podpowiedzi powiem, że właśnie przyszedł czas na regulacje gaźników i zaworów, może to ma coś ze soba wspolnego. Co sie mogło stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Sprawdź też, czy nie dostała się wilgoć na fajki świec. Bandit jest bardzo mało odporny na wodę. Spryskanie instalacji jakimś płynem wypierającym wodę może tutaj pomóc. Kiedy zmieniałeś świece? oczywiscie zrobienie gaźników i zaworów nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 A przy okazji, dużo zachodu jest z wymianą łożysk w alternatorze w w/w moto? Czy lepiej kupić uzywany alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Jak są słyszalne takie jak by kliknięcia i wypadające zapłony to stawiał bym na podparte zawory. Sprawdź luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Kolego, zanim zaczniemy snuc tu swoje wizje i teorie odnosnie dolegliwosci moto, ktore beda spedzac ci sen z powiek i przyprawiac o zawrot glowy, zrob najpierw przeglad moto i wowczas napisz co i jak. Osobiscie sugerowalbym wymiane lozysk w alternatorze jak kupno nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Adam, weź Ty go oddaj na porządny przegląd u kogoś kto ma pojęcie o tym bo widze że Bandzior długo nie pociągnie jak tak dalej będziesz go naprawiał "system-drutem" :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Drutem to Twojego paździerza w autoryzowanych serwisach naprawiali :) U mnie wszystko jest zgodne z terminami i wpisywane do książeczki proszę pana :) A tu pierwszy raz od 3 lat użytkowania pojawiło się coś co mi w sumie nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Drutem to Twojego paździerza w autoryzowanych serwisach naprawiali :) U mnie wszystko jest zgodne z terminami i wpisywane do książeczki proszę pana :) A tu pierwszy raz od 3 lat użytkowania pojawiło się coś co mi w sumie nie przeszkadza. Częściej z wydechów napierdzielaj :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 A tu pierwszy raz od 3 lat użytkowania pojawiło się coś co mi w sumie nie przeszkadza. Masz 19 lat i od 3 lat jezdzisz na Bandicie? ciekawa opcja :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) No wróżyć można na milion sposobów. Zawitaj więc do serwisu skoro termin Ci się zbliża. A z wróżb to mam takie np. na zimno jest bogata mieszanka która to zabija świece lub powoduje ich malfunkcję gdy są nieświeże. Z kolei kichanie w dolot zwykle jest spowodowane ubogą mieszanką lub lewym powietrzem. Ewentualnie spotkaniem zaworu z tłokiem jak to miało miejsce w moim Gixxerze. :icon_mrgreen: Nie to że chcę Cię zmartwić czy coś.... :icon_twisted: Wilgoć w elektryce też lubi namieszać w podobny sposób więc spoko głowa. Edytowane 25 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Masz 19 lat i od 3 lat jezdzisz na Bandicie? ciekawa opcja :bigrazz: No właśnie, popraw wiek w Profilu ......... Tobik ..... Adam mając 17-ście lat kupił ode mnie CBFke 600 SA .... za gotówkę :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 No właśnie, popraw wiek w Profilu ......... Tobik ..... Adam mając 17-ście lat kupił ode mnie CBFke 600 SA .... za gotówkę :biggrin: Jasna dupa, idę spać - w takim razie jestem nieudacznikiem życiowym :icon_mrgreen: . Sorka za offtopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Klod, jeszcze zaraz wyjdzie ze tata mi kupił... Tobik, to nie jest nieudacznictwo tylko poświęcenie najpiekniejszych chwil młodości na zapier$*@e O, spodziewałem sie takiej odpowiedzi jak Qurima, zaraz remont silnika, kupno nowego albo cokolwiek podobnego do tych zaworów i tloków ;) Motocykl ma normalną moc, pali bez problemu, oleju zjada tyle co zjadał i pali mało jak palił. W przyszlym tygodniu bede mial gotowe drugie moto, wiec od poniedziałku Bandzior dostanie nowe papu. A dziś rano nie strzelał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) Klod, jeszcze zaraz wyjdzie ze tata mi kupił... Tobik, to nie jest nieudacznictwo tylko poświęcenie najpiekniejszych chwil młodości na zapier$*@e O, spodziewałem sie takiej odpowiedzi jak Qurima, zaraz remont silnika, kupno nowego albo cokolwiek podobnego do tych zaworów i tloków ;) Motocykl ma normalną moc, pali bez problemu, oleju zjada tyle co zjadał i pali mało jak palił. W przyszlym tygodniu bede mial gotowe drugie moto, wiec od poniedziałku Bandzior dostanie nowe papu. A dziś rano nie strzelał... Nie martw się to nic poważnego, jestem tego pewny. Na pewno żadna awaria mechaniczna nie wchodzi w rachubę. Wierz mi od razu będziesz wiedział że to coś mechanicznego jak się to stanie. Spotkało mnie takie coś przed laty z identycznym silnikiem. Nie znalazłem przy, jednak po rozgrzaniu objawy mijały. Teraz moto jest w suchym garażu i od lat nie spotyka go ten objaw, pójście tropem wilgoci lub wody gdzieś w gaźnikach lub elektryce wydaje mi się najtrafniejszym tropem Edytowane 28 Maja 2010 przez ANGLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Zimny silnik jest bardziej wymagający niż ciepły potrzebuje dobrze ustawionych i szczelnych zaworów, działającego ssania które u ciebie może po prostu zbyt ubogo podawać;) To co słyszysz jako zatrzymania najprawdopodobniej są to lekkie strzały w gaźnik, spowodowane mogą być właśnie zbyt ubogą szybko spalającą się mieszanką lub uszkodzonymi świecami. Teraz tak skoro motocykl po rozgrzaniu pracuje to trzymał bym się tropu elektryka itp. Rozgrzej dziada i weź psiknij ze spryskiwacza do kwiatów i szukaj dziadostwa;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.