Skocz do zawartości

Problem z Banditem 1200- stuki w silniku


Adam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedl czas kiedy i ja musze zalozyc temat w tym dziale.

 

Mam problem z moim B12 `02. Odpalając go z rana, na zimnym silniku następują... nagłe zatrzymania? Coś jakby w gaźniki poszła dawka wody i na chwile nie było zapłonu. Dość głośne i głuche stuknięcia tylko na wolnych obrotach, nierównomiernie, zaraz po odpaleniu częściej. Po rozgrzaniu problem mija. W ramach podpowiedzi powiem, że właśnie przyszedł czas na regulacje gaźników i zaworów, może to ma coś ze soba wspolnego. Co sie mogło stać?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też, czy nie dostała się wilgoć na fajki świec. Bandit jest bardzo mało odporny na wodę. Spryskanie instalacji jakimś płynem wypierającym wodę może tutaj pomóc. Kiedy zmieniałeś świece? oczywiscie zrobienie gaźników i zaworów nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zanim zaczniemy snuc tu swoje wizje i teorie odnosnie dolegliwosci moto, ktore beda spedzac ci sen z powiek i przyprawiac o zawrot glowy, zrob najpierw przeglad moto i wowczas napisz co i jak.

Osobiscie sugerowalbym wymiane lozysk w alternatorze jak kupno nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drutem to Twojego paździerza w autoryzowanych serwisach naprawiali :) U mnie wszystko jest zgodne z terminami i wpisywane do książeczki proszę pana :) A tu pierwszy raz od 3 lat użytkowania pojawiło się coś co mi w sumie nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drutem to Twojego paździerza w autoryzowanych serwisach naprawiali :) U mnie wszystko jest zgodne z terminami i wpisywane do książeczki proszę pana :) A tu pierwszy raz od 3 lat użytkowania pojawiło się coś co mi w sumie nie przeszkadza.

Częściej z wydechów napierdzielaj :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wróżyć można na milion sposobów. Zawitaj więc do serwisu skoro termin Ci się zbliża.

 

A z wróżb to mam takie np. na zimno jest bogata mieszanka która to zabija świece lub powoduje ich malfunkcję gdy są nieświeże. Z kolei kichanie w dolot zwykle jest spowodowane ubogą mieszanką lub lewym powietrzem. Ewentualnie spotkaniem zaworu z tłokiem jak to miało miejsce w moim Gixxerze. :icon_mrgreen: Nie to że chcę Cię zmartwić czy coś.... :icon_twisted: Wilgoć w elektryce też lubi namieszać w podobny sposób więc spoko głowa.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, popraw wiek w Profilu ......... Tobik ..... Adam mając 17-ście lat kupił ode mnie CBFke 600 SA .... za gotówkę :biggrin:

 

Jasna dupa, idę spać - w takim razie jestem nieudacznikiem życiowym :icon_mrgreen: . Sorka za offtopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klod, jeszcze zaraz wyjdzie ze tata mi kupił... Tobik, to nie jest nieudacznictwo tylko poświęcenie najpiekniejszych chwil młodości na zapier$*@e

 

O, spodziewałem sie takiej odpowiedzi jak Qurima, zaraz remont silnika, kupno nowego albo cokolwiek podobnego do tych zaworów i tloków ;)

Motocykl ma normalną moc, pali bez problemu, oleju zjada tyle co zjadał i pali mało jak palił. W przyszlym tygodniu bede mial gotowe drugie moto, wiec od poniedziałku Bandzior dostanie nowe papu.

A dziś rano nie strzelał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klod, jeszcze zaraz wyjdzie ze tata mi kupił... Tobik, to nie jest nieudacznictwo tylko poświęcenie najpiekniejszych chwil młodości na zapier$*@e

 

O, spodziewałem sie takiej odpowiedzi jak Qurima, zaraz remont silnika, kupno nowego albo cokolwiek podobnego do tych zaworów i tloków ;)

Motocykl ma normalną moc, pali bez problemu, oleju zjada tyle co zjadał i pali mało jak palił. W przyszlym tygodniu bede mial gotowe drugie moto, wiec od poniedziałku Bandzior dostanie nowe papu.

A dziś rano nie strzelał...

 

Nie martw się to nic poważnego, jestem tego pewny.

Na pewno żadna awaria mechaniczna nie wchodzi w rachubę.

Wierz mi od razu będziesz wiedział że to coś mechanicznego jak się to stanie.

 

Spotkało mnie takie coś przed laty z identycznym silnikiem. Nie znalazłem przy, jednak po rozgrzaniu objawy mijały. Teraz moto jest w suchym garażu i od lat nie spotyka go ten objaw, pójście tropem wilgoci lub wody gdzieś w gaźnikach lub elektryce wydaje mi się najtrafniejszym tropem

 

 

Edytowane przez ANGLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimny silnik jest bardziej wymagający niż ciepły potrzebuje dobrze ustawionych i szczelnych zaworów, działającego ssania które u ciebie może po prostu zbyt ubogo podawać;) To co słyszysz jako zatrzymania najprawdopodobniej są to lekkie strzały w gaźnik, spowodowane mogą być właśnie zbyt ubogą szybko spalającą się mieszanką lub uszkodzonymi świecami. Teraz tak skoro motocykl po rozgrzaniu pracuje to trzymał bym się tropu elektryka itp. Rozgrzej dziada i weź psiknij ze spryskiwacza do kwiatów i szukaj dziadostwa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...