Qurde Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Witam Mam problem z yamaha r6 2000r. Objawy sa takie iz od 2 tys obrotow motor faluje strasznie i gasnie z nie wiadomych przyczyn. Wkreca sie normalnie na obroty. Sprawdzilem swiece 2 komplety, swieco fajki sa dobre. Gazniki zsynchronizowane,przeczyszczone, Objaw przydaza sie tylko na wolnych obrotach. Moze ma ktos jakies lekarstwo na ten przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Kurde wczoraj szukałem tego na forum i jest pełno podobnych tematów. Z tym, że lekarstw jest kilka. Takie przypadłości trapią nie tylko er sześć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Miałem dwa razy podobne przypadki. Raz winne były padające cewki (przynajmniej po ich wymianie było wszystko OK). A drugim razem wilgoć i zwarcia w instalacji. Konkretnie - zamokły mi konektory od impulsatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Swiece zmieniales? W gaznikach byl regulowany sklad mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qurde Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Swiece zmienilalem na moje poprzednie objawy te same. Sklad mieszanki nie regulowalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A kolory swiec jak? W 4 cylindrach ciezko wyregulowac gazniki "na oko", tym bardziej jesli nie masz doswiadczenia. Najlepiej by bylo jakbys wkrecil sruby regulacyjne do konca i liczyl ilosc obrotow. Zapisz to sobie gdzies, zebys nawet jak cos zle zrobisz, mogl wrocic do poprzednich ustawien. Dopiero po tym mozesz probowac regulowac. Ale najpierw zobacz na swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Miałem taki sam przypadek w R1, tyle że RN09 na wtrysku. Powodem była awaria czujni,a położenia przepustnicy. Nie wiem dokładnie jaki wpływ może on mieć na zasilanie gaźnikami, ale objawy są identyczne. Długo zajęła mi lokalizacja tej usterki, gdyż nie było żadnych błędów w pamięci ECU a objaw występował tylko na gorącym silniku jakąś chwilę po odpaleniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A kolory swiec jak? W 4 cylindrach ciezko wyregulowac gazniki "na oko", tym bardziej jesli nie masz doswiadczenia. Najlepiej by bylo jakbys wkrecil sruby regulacyjne do konca i liczyl ilosc obrotow. Zapisz to sobie gdzies, zebys nawet jak cos zle zrobisz, mogl wrocic do poprzednich ustawien. Dopiero po tym mozesz probowac regulowac. Ale najpierw zobacz na swiece Chciałbym poznać kogoś kto ma takie doświadczenie aby wyregulować gaźniki " na oko" w czterocylindrowym silniku. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Wcale nie tak ciężko tylko zabiera sporo więcej czasu;] Trzeba tylko wiedzieć co i jak i nie jest to takie trudne bo silnik od razu daje znać że coś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Bez wakuometrów na ucho ciężko jest zsynchronizować przepustnicę w R4, ustawienie składu mieszanki - może da radę jak ktoś ma doświadczenie (ale najlepiej na analizatorze spalin). zobacz jakie jest ciśnienie sprężania i czy silnik nie ma przedmuchów do filtra powietrza (czasami od tego po nagrzaniu potrafi gasnąć - przynajmniej spotkałem się z 2-ma takimi przypadkami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Synchro na ucho prawie nie wykonalne ale ustawienie składu da się;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Siekierka Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 jak ktos bedzie mial taki problem proponuje odpalić silnik bez filtru powietrza u mnie to pomogło zmieniam filtr i znowu bedzie "zapie**alać" :) za malo powietrza dostaje i sie dusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Na dzien dobry sprawdzil bym stan nicasilu na cylindrach, niestety ale w tym roczniku czesto sie łuszczył. Im silnik cieplejszy tym jest coraz gorzej, najbardziej odczuwalne na niskich obrotach. Pomiar cisnienia sprezania powinien dac odpowiedz. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez toper-utl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Cytat(jimi11 @ 11.05.2010 - 23:05) 1629893[/snapback] A kolory swiec jak?W 4 cylindrach ciezko wyregulowac gazniki "na oko", tym bardziej jesli nie masz doswiadczenia. Najlepiej by bylo jakbys wkrecil sruby regulacyjne do konca i liczyl ilosc obrotow. Zapisz to sobie gdzies, zebys nawet jak cos zle zrobisz, mogl wrocic do poprzednich ustawien. Dopiero po tym mozesz probowac regulowac. Ale najpierw zobacz na swiece Chciałbym poznać kogoś kto ma takie doświadczenie aby wyregulować gaźniki " na oko" w czterocylindrowym silniku.Tadam :D Monter, chcesz mnie poznać? Przez 2 lata dużo sie zmieniło. Zartuje... Już się znamy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Adam Siekierka, archeolog z zawodu ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.