Skocz do zawartości

Przelotówka - na jakim biegu u was


ProRider69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Śmiganie szóstką na trasie przy przelotowej około 100-120 trochę nie bardzo ma sens, chyba że ktoś kupił moto aby traktować go jak jakiegoś diesla choć różnie ludzie twierdzą :banghead: Chce tu podkreślić, że utrzymywanie maszyny na jak najniższych obrotach dajmy koło 5 tys mając do dyspozycji calutkie 14 tys jakoś słabo się mi widzi, no czasem w mieście tak się jeździ:biggrin: Przecież lepiej wbić dajmy piątkę a mamy różnicy u mnie to około 500 obr i wtedy słyszeć że silnik już coś tam robi, a nie wydaje ledwo z siebie jakiś tam dźwięk, no na akrapovicu ładnie brzmi wtedy :icon_mrgreen: i nie trzeba co chwile redukować aby kogoś wyprzedzić lub przejść sprawnie sekcje zakrętów, bo ma się lepsze wyczucie maszyny :biggrin:

pozdrawiam majówkowo :cool:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że majówka :wink: Ja osobiście gdy się nie spiesze z przesyłką to trzymam silnik na 4000obr/min z 14'000 dostępnych i śmiało można zejść do 3000 bez szarpania.

 

Pamiętam jak nam gość od WEPS'u mówił jacy to ludzie są dziwni. Jadą w góry i co raz to 6 bieg, 1500br/min a oni się cieszą "O jaki mam moment obrotowy !". Film olejowy jest innego zdania :)

 

Dźwięk....trochę dziwny powód żeby trzymać silnik na jednych konkretnych obrotach :P do mnie bardziej przemawia ekonomika jazdy. Problem w tym, że nie bardzo jestem w stanie określić czy mam mniejsze zużycie przy 4000 czy przy 5000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dźwięk....trochę dziwny powód żeby trzymać silnik na jednych konkretnych obrotach :P do mnie bardziej przemawia ekonomika jazdy. Problem w tym, że nie bardzo jestem w stanie określić czy mam mniejsze zużycie przy 4000 czy przy 5000.

 

Załóż jakiś porządny wydech konkretnie ryczący, zmienisz zdanie :icon_mrgreen: czego to się nie robi aby słuchać tej symfonii :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, po co jechać spokojnie jak przecież można męczyć silnik na 5-tce. Widzę że niektórzy powinni nauczyć się poprawnej obsługi urządzenia jakim jest motocykl. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, po co jechać spokojnie jak przecież można męczyć silnik na 5-tce. Widzę że niektórzy powinni nauczyć się poprawnej obsługi urządzenia jakim jest motocykl. :banghead:

hehe wiesz moto to takie sprzęt któremu trzeba trochę dać żeby czuł że jedzie :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w zakrętach to dobrze na wyższych obrotach, bo lepiej się kontroluje. przeciskając sie w korkach tez trzymam ze 4000 obrotow (czyli jedynka albo dwójka) bo wtedy samochody słyszą i ustępują jak coś. Spalanie w motocyklu to dla mnie drugorzędna sprawa bo czy to jest 5 czy 7 litrow nie robi mi różnicy, ale na trasie na prostej.... szósteczka przy 120-140 nie trzymam tej dwójki/trójki bo poco..... rżnąć. Redukcja to chwila - jak się ją umie zrobić - zreszta każdy jezdzi jak chce. To ty masz czuć motocykl, a nie motocykl Ciebie - tego nie rozumiem....

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad kupił k1200rs i mówił że śmiga 90km/h tj 2500 obr/min (6 bieg)i jest mu dobrze :icon_razz: Nic nie chciałem mówić ,ale to jest męczenia silnika jak cholera - dodam, że jest to jego pierwsze moto (nie licząc jawy 350 10 lat temu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no - to jego pierwsze moto to sie rozkręci i bedzie jezdził normalnie bo przyzwyczajony jest do przyspieszenia i prędkosci samochodu.... logiczne....

 

 

a swoją drogą dobrze wybrał, ale sa ludzie ktorzy rzdzą sobie na wszystkim......

Unladen Weight with Full Tank 285 Kg / 627 lb

Dry Weight 266 Kg / 585 lb

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe wiesz moto to takie sprzęt któremu trzeba trochę dać żeby czuł że jedzie :icon_razz:

 

 

No ale temat przecież jest o przelotówce 110-120km/h. Więc po co męczyć silnik. Jak chcesz szybciej to redukcja i ogień, jak widzisz zakręty na horyzoncie to też redukcja i ogień. A jak się kulasz ot tak, żeby jechać to daj silnikowi odpocząć, skoro to chillout`owa jazda ma być.

 

Sąsiad kupił k1200rs i mówił że śmiga 90km/h tj 2500 obr/min (6 bieg)i jest mu dobrze :icon_razz: Nic nie chciałem mówić ,ale to jest męczenia silnika jak cholera - dodam, że jest to jego pierwsze moto (nie licząc jawy 350 10 lat temu)

 

 

Zeszłego sezonu serwisowałem gosciowi (ok.50-55 lat) jego pierwsze moto od czasów młodości - Kawa VN2000. :eek: Ziomek więcej niż 70km/h tym nie jechał jeszcze, a już drugi sezon się kula. :biggrin: :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co chodzi ? :/

 

 

Załóż jakiś porządny wydech konkretnie ryczący, zmienisz zdanie :icon_mrgreen: czego to się nie robi aby słuchać tej symfonii :buttrock:

 

Kolega kupił wydech i się musiał pochwalić coby wszyscy wiedzieli :biggrin:

Proponuję zatem żeby postawił po jednym bo jak nie obleje go to mu się spali :flesje:

Edytowane przez PrzemekB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co chodzi ? :/

 

wyobraź sobie, że też się zastanawiam... wpada koleś i wygłasza jakieś swoje mądrości, podpierając je argumentami:

... jakoś słabo się mi widzi,

... słyszeć że silnik już coś tam robi, a nie wydaje ledwo z siebie jakiś tam dźwięk...

itd

 

mam taką odpowiedź: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. przy okazji pytanie do autora wątku: jak sądzisz, po co producenci składają (często) w tych trzaskających skrzyneczkach szóstkę jako nadbieg?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mam taką odpowiedź: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. przy okazji pytanie do autora wątku: jak sądzisz, po co producenci składają (często) w tych trzaskających skrzyneczkach szóstkę jako nadbieg?

jsz

 

szóstka się przydaje, w deszczu wrzucam, i na trasie też jak jest prosta droga bez winkli :icon_razz: dobra nie będę się już wymądrzał :notworthy: z okazji weekendu majówkowego :flesje:

Edytowane przez ProRider69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ProRider69

Wszyscy (mam nadzieję, że wszyscy) cieszymy się, że masz ATrapovica, mógłbyś powiedzieć o nim coś więcej?, a jak ma się Twój piesek lub kotek?, masz w ogóle jakiegoś?

 

Tak się zastanawiam czy mając 20 litrowy bak powinienem tankować do pełna czy lepiej napełniać go w 10% aby mieć mniejszą masę pojazdu?, chyba otworzę nowy temat.

 

Sory, że tak ironicznie no ale...

Edytowane przez tmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...