ProRider69 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Śmiganie szóstką na trasie przy przelotowej około 100-120 trochę nie bardzo ma sens, chyba że ktoś kupił moto aby traktować go jak jakiegoś diesla choć różnie ludzie twierdzą :banghead: Chce tu podkreślić, że utrzymywanie maszyny na jak najniższych obrotach dajmy koło 5 tys mając do dyspozycji calutkie 14 tys jakoś słabo się mi widzi, no czasem w mieście tak się jeździ:biggrin: Przecież lepiej wbić dajmy piątkę a mamy różnicy u mnie to około 500 obr i wtedy słyszeć że silnik już coś tam robi, a nie wydaje ledwo z siebie jakiś tam dźwięk, no na akrapovicu ładnie brzmi wtedy :icon_mrgreen: i nie trzeba co chwile redukować aby kogoś wyprzedzić lub przejść sprawnie sekcje zakrętów, bo ma się lepsze wyczucie maszyny :biggrin: pozdrawiam majówkowo :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Widać, że majówka :wink: Ja osobiście gdy się nie spiesze z przesyłką to trzymam silnik na 4000obr/min z 14'000 dostępnych i śmiało można zejść do 3000 bez szarpania. Pamiętam jak nam gość od WEPS'u mówił jacy to ludzie są dziwni. Jadą w góry i co raz to 6 bieg, 1500br/min a oni się cieszą "O jaki mam moment obrotowy !". Film olejowy jest innego zdania :) Dźwięk....trochę dziwny powód żeby trzymać silnik na jednych konkretnych obrotach :P do mnie bardziej przemawia ekonomika jazdy. Problem w tym, że nie bardzo jestem w stanie określić czy mam mniejsze zużycie przy 4000 czy przy 5000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProRider69 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Dźwięk....trochę dziwny powód żeby trzymać silnik na jednych konkretnych obrotach :P do mnie bardziej przemawia ekonomika jazdy. Problem w tym, że nie bardzo jestem w stanie określić czy mam mniejsze zużycie przy 4000 czy przy 5000. Załóż jakiś porządny wydech konkretnie ryczący, zmienisz zdanie :icon_mrgreen: czego to się nie robi aby słuchać tej symfonii :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) No faktycznie, po co jechać spokojnie jak przecież można męczyć silnik na 5-tce. Widzę że niektórzy powinni nauczyć się poprawnej obsługi urządzenia jakim jest motocykl. :banghead: Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ale o co chodzi ? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProRider69 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 No faktycznie, po co jechać spokojnie jak przecież można męczyć silnik na 5-tce. Widzę że niektórzy powinni nauczyć się poprawnej obsługi urządzenia jakim jest motocykl. :banghead: hehe wiesz moto to takie sprzęt któremu trzeba trochę dać żeby czuł że jedzie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) no w zakrętach to dobrze na wyższych obrotach, bo lepiej się kontroluje. przeciskając sie w korkach tez trzymam ze 4000 obrotow (czyli jedynka albo dwójka) bo wtedy samochody słyszą i ustępują jak coś. Spalanie w motocyklu to dla mnie drugorzędna sprawa bo czy to jest 5 czy 7 litrow nie robi mi różnicy, ale na trasie na prostej.... szósteczka przy 120-140 nie trzymam tej dwójki/trójki bo poco..... rżnąć. Redukcja to chwila - jak się ją umie zrobić - zreszta każdy jezdzi jak chce. To ty masz czuć motocykl, a nie motocykl Ciebie - tego nie rozumiem.... Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Sąsiad kupił k1200rs i mówił że śmiga 90km/h tj 2500 obr/min (6 bieg)i jest mu dobrze :icon_razz: Nic nie chciałem mówić ,ale to jest męczenia silnika jak cholera - dodam, że jest to jego pierwsze moto (nie licząc jawy 350 10 lat temu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) no - to jego pierwsze moto to sie rozkręci i bedzie jezdził normalnie bo przyzwyczajony jest do przyspieszenia i prędkosci samochodu.... logiczne.... a swoją drogą dobrze wybrał, ale sa ludzie ktorzy rzdzą sobie na wszystkim...... Unladen Weight with Full Tank 285 Kg / 627 lb Dry Weight 266 Kg / 585 lb Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Taaa tym bardziej, że nawet jeszcze nie kupił kasku porządnego (ma starego tigera bez szyby :icon_eek: ) Ja mu powiedziałem, że na razie bałbym się tego moto .(130 KM) Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 hehe wiesz moto to takie sprzęt któremu trzeba trochę dać żeby czuł że jedzie :icon_razz: No ale temat przecież jest o przelotówce 110-120km/h. Więc po co męczyć silnik. Jak chcesz szybciej to redukcja i ogień, jak widzisz zakręty na horyzoncie to też redukcja i ogień. A jak się kulasz ot tak, żeby jechać to daj silnikowi odpocząć, skoro to chillout`owa jazda ma być. Sąsiad kupił k1200rs i mówił że śmiga 90km/h tj 2500 obr/min (6 bieg)i jest mu dobrze :icon_razz: Nic nie chciałem mówić ,ale to jest męczenia silnika jak cholera - dodam, że jest to jego pierwsze moto (nie licząc jawy 350 10 lat temu) Zeszłego sezonu serwisowałem gosciowi (ok.50-55 lat) jego pierwsze moto od czasów młodości - Kawa VN2000. :eek: Ziomek więcej niż 70km/h tym nie jechał jeszcze, a już drugi sezon się kula. :biggrin: :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Ale o co chodzi ? :/ Załóż jakiś porządny wydech konkretnie ryczący, zmienisz zdanie :icon_mrgreen: czego to się nie robi aby słuchać tej symfonii :buttrock: Kolega kupił wydech i się musiał pochwalić coby wszyscy wiedzieli :biggrin: Proponuję zatem żeby postawił po jednym bo jak nie obleje go to mu się spali :flesje: Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez PrzemekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ale o co chodzi ? :/ wyobraź sobie, że też się zastanawiam... wpada koleś i wygłasza jakieś swoje mądrości, podpierając je argumentami: ... jakoś słabo się mi widzi, ... słyszeć że silnik już coś tam robi, a nie wydaje ledwo z siebie jakiś tam dźwięk... itd mam taką odpowiedź: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. przy okazji pytanie do autora wątku: jak sądzisz, po co producenci składają (często) w tych trzaskających skrzyneczkach szóstkę jako nadbieg? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProRider69 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) mam taką odpowiedź: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. przy okazji pytanie do autora wątku: jak sądzisz, po co producenci składają (często) w tych trzaskających skrzyneczkach szóstkę jako nadbieg? jsz szóstka się przydaje, w deszczu wrzucam, i na trasie też jak jest prosta droga bez winkli :icon_razz: dobra nie będę się już wymądrzał :notworthy: z okazji weekendu majówkowego :flesje: Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez ProRider69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) @ProRider69 Wszyscy (mam nadzieję, że wszyscy) cieszymy się, że masz ATrapovica, mógłbyś powiedzieć o nim coś więcej?, a jak ma się Twój piesek lub kotek?, masz w ogóle jakiegoś? Tak się zastanawiam czy mając 20 litrowy bak powinienem tankować do pełna czy lepiej napełniać go w 10% aby mieć mniejszą masę pojazdu?, chyba otworzę nowy temat. Sory, że tak ironicznie no ale... Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.