Arni Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) Nie za bardzo widze sens przegazówki w samochodzie z zsynchronizowaną skrzynia biegów gdzie za wyrównanie prędkości obrotowej odpowiedzialne są synchronizatory W cywilnej jezdzie autem można stosowac jedynie dla płynności jazdy. Przy dobrym opanowaniu miedzygazu pasażerowie w aucie nawet nie poczują kiedy zrzucisz np. z 4 na 2. Edytowane 15 Maja 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 W cywilnej jezdzie autem można stosowac jedynie dla płynności jazdy. Przy dobrym opanowaniu miedzygazu pasażerowie w aucie nawet nie poczują kiedy zrzucisz np. z 4 na 2. Mowisz o cywilnej ciezarowce czy o wojskowej ciezarowce :icon_mrgreen: To juz nawet w " synchronizowanej " skrzyni biegow nalezy toto stosowac ? Arni, zlituj sie :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) ... autem można stosowac jedynie ... ... skrzyni biegow nalezy toto stosowac ... I tak oto zanika u niektórych umiejętność czytania. O rozumieniu już nie wspominam. Dodam tylko, że zaobserwowałem (nie dziwne, to przecież oczywiste :biggrin:) mniejsze szarpanie jeśli dodam nieco gazu przy redukowaniu biegu (w puszce - synchronizatory jeszcze działają). Przemyślenia jak to wpływa na komfort jazdy oraz zużycie zawieszenia silnika, skrzyni i całego układu przeniesienia napędu pozostawiam myślącym. Reszta może tę kwestię pominąć. Edytowane 15 Maja 2010 przez Yaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Yaco i Arni mają rację :clap: Ks nie pojmuje, że jeśli coś nie jest nakazane, to nie znaczy że zebronione. Ks jest bardziej niemiecki od Niemców :banghead: Wnoszę o zamknięcie dyskusji. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 (edytowane) Ks nie pojmuje, że jeśli coś nie jest nakazane, to nie znaczy że zebronione. Rozumie bardziej niz Tobie sie wydaje, Trzymacie sie neizsynchronizowanych skrzyn biegow nie zwracajac absolutnie uwagi na jej ich konstrukcje. Rozumiem tylko, ze jak ktos sie uprze to..... Sila sugesti potrafi gory przenosic :biggrin: Ks jest bardziej niemiecki od Niemców Ciesz sie, ze Ty jestes taki polski :icon_mrgreen: Podejrzewam, ze jeszcze nie raz wrocimy do tej dyskusji :biggrin: :crossy: Edytowane 16 Maja 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 KS rozpedz sie na 3 biegu do polowy maksymalnych obrotow a potem wrzucajac 2 bieg poprostu pusc sprzeglo. A potem opisz swoje wrazenia. Naprawde nie rozumiesz o co chodzi Tomkowi? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 KS rozpedz sie na 3 biegu do polowy maksymalnych obrotow a potem wrzucajac 2 bieg poprostu pusc sprzeglo. A potem opisz swoje wrazenia. Naprawde nie rozumiesz o co chodzi Tomkowi? :rolleyes: Swięte słowa ;) ks-rider nigdy nie zblokowało Ci koła po redukcji jeżdżąc bez przegazówki? Ja już jakoś przyzwyczaiłem się do tego i nawet jak jadę wolno to sobie przegazuję zrzucając bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 KS rozpedz sie na 3 biegu do polowy maksymalnych obrotow a potem wrzucajac 2 bieg poprostu pusc sprzeglo. A potem opisz swoje wrazenia. Naprawde nie rozumiesz o co chodzi Tomkowi? :rolleyes: Kwestia puszczania sprzegla. Pomijam juz fakt, ze przy 5 500 rpm a skokiem do ca. 7 000 rpm nie stanie sie duzo, to raz, dwa jakos do tej pory niemam potrzeby przy takich obrotach redukowac, pozostaje wiec rowniez kwestia techniki czy stylu jazdy. Swięte słowa ;) ks-rider nigdy nie zblokowało Ci koła po redukcji jeżdżąc bez przegazówki? Ja już jakoś przyzwyczaiłem się do tego i nawet jak jadę wolno to sobie przegazuję zrzucając bieg. Jak dotad zablokowalo mi jeden jedyny raz w GSX 600 F od tamtej pory nie zdarzylo mi sie to. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Mi zblokowało też parę razy dlatego stosuje przegazówkę i mam spokój. Sprzętem z antyhoppingiem chyba nie miałem okazji jeździć więc nawet nie wiem jak to działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Swięte słowa ;) ks-rider nigdy nie zblokowało Ci koła po redukcji jeżdżąc bez przegazówki? Ja już jakoś przyzwyczaiłem się do tego i nawet jak jadę wolno to sobie przegazuję zrzucając bieg. Nie zblokowało!! ks-rider wydał rozkaz swojemu niemieckiemu motocyklowi i on nie śmiał zblokować koła. Rozkaz jest rozkaz!! Manual biblią ks-ridera!! Ordung musi być!! :biggrin: sorry, nie mogłem się powstrzymać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Tak prawdę mówiąc to na pewno nikomu nie "zblokowało", bo cóż oznacza ten wyraz? Cytuję za Słownikiem Języka Polskiego: 1. «utworzyć blok informacji, audycji itp.» 2. «złączyć dwie ruchome części mechanizmu» No więc ni chu*a! Nikomu nigdy koło się nie zblokowało i nie zblokuje. Nie ma bata. No chyba, że chodzi o zablokowanie. Aaaaa to już co innego. pozdr P.S. Ludzie, mówcie po ludzku. Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 (edytowane) Ks Rider - niepotrafisz do końca przeczytać co kto pisze a pouczać chcesz inncyh. Jak jakiś smarkacz. Edytowane 16 Maja 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Mam troche inne pytanie w tej całej dyskusji. Jak zmieniacie te biegi bo ja chyba nie umiem?, zawsze jak zmieniam to kręce manetką, da się inaczej?, bo ja w swoim moto chyba ze 2 razy zmieniłem inaczej /przez przypadek/ i jakoś mi sie to nie spodobało, nie wiem co skrzynia na to ale chyba nie była zachwycona. Ja bym dał ks-riderowi litrowego motóra z silnikiem V i kazał mu troche nim pojeździć, w deszczu. Na jutubie byłby hit :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 No więc ni chu*a! Nikomu nigdy koło się nie zblokowało i nie zblokuje. Nie ma bata. No chyba, że chodzi o zablokowanie. Aaaaa to już co innego. W sumie nie widzę różnicy, ale od dziś się poprawiam - parę razy mi zablokowało koło na chwilę. Pozdrawiam! :flesje: :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja tam w ostrym deszczu nigdy nie jeździłem na moto. Ale ostatnio swoim Zetem troszke sie rozpędziłem na prostej i przyszło zwolnić przed zakrętem, zajety w największej mierze hamulcem przednim, zredukowałem bez między gazu, i kółeczko sie na chwile zablokowało a motocyklem nieźle zabujało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.