Skocz do zawartości

Jakie konsekwencje jazdy na trzech garach (bez jednej świecy) ??


zbir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Panowie prośba o info - jakie mogą byc konsekwencje przejechania ok 100 kilometrów na trzech garach? Bo wydmuchało mi w cbr-ce jedną świece, gwint w głowicy uszkodziło i tak mysle czy moge sie tak dokulać do chaty....?

 

Jak ją odpalam to pracuje jak chopper i luźna swieca obija sie o głowice... wiec może jakbym ją wyjał to by dało rade dojechac? tylko czy wtryskiwacz bedzie wciąż zapodawał paliwo do cylindra czy nie? bo jak tak to chyba raczej lipa ...?

Edytowane przez zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto na lawetę i jedziesz. Szkoda niszczyć silnika. Z takich drobniejszych problemów jakie mogą się zdarzyć to np. brud i kurz zassany do silnika. Jak już na prawdę musisz tak jechać to wyciągnij tą świecę, włóż do przewodu i zmasuj do silnika żeby nie wykończyć modułu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest wielkim problemem jechać na trzech garach, tym bardziej, że bez kompresji.

Problem właśnie z cewką i syfem w cylindrze.

Pomysł z poxipolem nie jest zły ale w jakimś trupie.

Masę by złapało bez problemu ale jak nie musisz jechać to nie jedź.Bo zupełnie inna sytuacja jak w trasie taki problem złapie a co innego jak można na luzaku zapakować motór na auto.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cbr 900 rr sc 33 jest na gaznikach nie na wtrysku, no chyba że problem jest z innym sprzętem?

można by jechać tylko trzeba w jakiś sposób ''zamknąć'' głowicę a z tym to już problem bo komprecha jest

spora. najlepszy byłby kumpel z jakimś busem niestety.

można kupić [niewiem gdzie, ale napewno] reparaturki do zerwanych gwintów swiec. pozdr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się korzystając z okazji. Jak taka sytuacja ma się do obciążeń termicznych? Wiadomo, że taki garnek nie będzie się grzał, więc rozkład temperatur całkiem inny od założonego. Nie powygina się nic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się korzystając z okazji. Jak taka sytuacja ma się do obciążeń termicznych? Wiadomo, że taki garnek nie będzie się grzał, więc rozkład temperatur całkiem inny od założonego. Nie powygina się nic?

O tym samym pomyślałem. Przecież mimo tego, że silnik będzie się rozgrzewał od innych cylindrów to tłok nie osiągnie zadanej temperatury. W związku z tym "nie spuchnie" tyle i potrzeba i będzie chodził tak jak na "zimnym". To chyba nie jest zdrowe dla tłoka i gładzi cylindrowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja odpowiedź to tylko dywagacja podparta sprawdzianem w praktyce.

Myślę, ze jednak temperatura jest zbliżona przez radiację i nie ma takiej różnicy aby materiał pracował tak mocno aby się odkształcił lub pękał.

Ja zmuszony byłem dwa lata temu kolebać się na dwóch garnkach po tym jak mi cewka padła.Przejechałem na połowie zasilania 140 kilometrów.Silnik do tej pory nie pokazał mi skutków ubocznych.Schochlował sporo ale to akurat mu wybaczyłem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cbr 900 rr sc 33 jest na gaznikach nie na wtrysku, no chyba że problem jest z innym sprzętem?

 

innym, chodzi o cbr929, czyli już wtrysk.

 

Ogólnie to nie chodzi o samą awarie bo wiem jak to naprawić i gdzie, zastanawiam sie tylko nad teoretyczną kwestią jazdy na trzech garach.

 

Czyli załóżmy że:

- odpinam cewke i kostke wtryskiwacza

- zatkam czyms otwór po świecy w głowicy .

 

I jade. Ze smarowaniem chyba nie bedzie problemu bo olej rozgrzeje sie na pozostałych cylindrach. Poza tym nie zamierzam katować go do czerwonego pola przy takiej jeździe więc to że tłok sie nie rozgrze to też chyba nie problem :-) co myślicie? widzicie jakieś jeszcze zagrożenia?

Edytowane przez zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...