Skocz do zawartości

Na co zmienić Bandita 600?


Rekomendowane odpowiedzi

Jak już wcześniej witając się pisałem! mam docelowo bandita 600 , ale chciał bym zmienić motocykl na np; -- suzuki bandit 650 ,

-- suzuki sv 650 po 2003r,

--hondę hornet 600 po 2003r lub

--kawę Z750 minimum z roku 2005,

 

Banditem latam już sezon przeważnie miasto i czasami wypady w Bieszczady z wawy z 2-go połówką. Bandita chcę zmienić gdyż mam już dość mieszania biegami w mieście ( mało elastyczny silnik). Przydał by mi się motocykl z elastycznym silnikiem w którym by nie trzeba było zapinać ,5,6 biegu w mieście oraz którym bez problemu mógł bym zabrać plecaczka i polecieć sobie w Bieszczady.

 

który byście mi motocykl polecili ???

 

napiszę jeszcze tylko że z tych moto to tylko latałem przez chwilę na kawie ! i muszę powiedzieć że byłem bardzo mile zaskoczony co do tego moto! na miasto motocykl super ale co do dalszej trasy ???? i co z tą awaryjnością w tych kawach! czy to już jest mit!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak latasz z pasażerem i nie chcesz mieszać biegami to bierz coś w okolicy litra - np. dużego bandziora.

ewentualnie pomyśl jeszcze nad VFRką.

 

pzdr

 

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDM 900 - mam i polecam. Motocykl uniwersalny, spala o dziwo nie wiele, zbiera się z samego dołu, wygodny, pozycja wyluzowana, przejazd przez korki i manewrowanie bez problemu. Jedyne co mi się nie podoba, to że nie jest to taki "fun bike", jak np. Kawasaki Versys (ale tym to w trasę we 2. nie pojedziesz). Polecam artykuły na motocykl-online porównujący te motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bandita 650 olejak i tez zastanawiam sie nad zmiana, ale w przyszlym seoznie.

 

Rozwazam albo mocniejszego nakeda (cb900, z750) albo plastik 600 (f4i, 636). W miescie nie moge narzekac na brak mocy i slaba elastycznosc (podobno 650 jest znacznie lepsza w tej kwestii niz 600), natomiast w trasce brakuje pierdolniecia przy wyprzedzaniu >140km/h.

 

Na Twoim miejscu zaczalbym tego bandziora wyzej krecic. W miescie raczej nie wbijam 5,6, ale lubie pokrecic na 2 i 3 - tam jest potencjal.

Edytowane przez Macjek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to też zastanawiałem się nad hondą hornet 900, kawa z 750 po 2007r , bandit 1250 oczywiście bez owiewek i z szeroką kierownicą ! najtaniej to z tego zestawu wychodzi hh900! co do yamahy to nie podoba mi się ten sprzęt ( bez urazy dla wszystkich którzy ją posiadają)! z drugiej strony jeżeli chodzi o wygląd to kawa jest nie do pobicia jak dla mnie! znowu za banditem przemawia wygoda dla mnie jak i dla plecaczka! ciężki wybór tym bardziej że na motocykl chcę przeznaczyć max 15000zł

 

myślałem też nad hondą cbr 600f po 2001r ! wczoraj ją pożyczyłem od kumpla i powiem że wszystko za*eb ...e tylko ta kierownica :icon_evil: tragedia ! może to tylko kwestia przyzwyczajenia! ale na szerokiej kierownicy pokonywanie zakrętów jest samą przyjemnością! ale silniczek cbr 600 jest fantastyczny !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...olej jazdę z drugą połówką i weź SpeedTripple'a-hardcore i poprawa humoru na każdym kroku. Codzienne szukanie pretekstu do jazdy na moto - po kilku jazdach na Triumphie stwierdzam,że to jeden z niewielu w miarę nowych(oprócz CB1000R) sprzętów bez owiewek, które generują sporo zabawy. Jest jeszcze Z1000 i kilofazer, ale nie miałem okazji nimi jeździć......

Edytowane przez DEALER

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety! nie da rady olać kobiety bo do moto nie dołoży :biggrin: hehehe a jak bym miał ok 20 - 25 000 to cb 1000r czy SpeedTripple' od razu bym sobie zapodał ! ale nie ma tak dobrze ! niestety ! myślałem że ewentualnie hh 600 po 2003r a najlepiej z 2005 powinna wystarczyć ma też niemal 100k i za dobre pieniądze będzie można ją wyrwać a jak silniczek nie wiele będzie się różnił od cbr 600 f4 to myślę że powinien wystarczyć co najmniej na następne 2 sezony

 

helmet! a Ty jaką zetką latasz? jak zobaczyłem pierwszy raz 750 po 2007 r to powiedziałem sobie że muszę ją kiedyś mieć !ale oczywiście kubeł zimnej wody! od kolegów mechaników kawasaki ! daj sobie z tym spokój! chyba że masz dużo kasy na naprawy! ale ogólnie o moto kawasaki mówili! mi natomiast się wydaje że tak może było kiedyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj VTR 1000. Będziesz miał mocny, poręczny i zadziorny motocykl. V2 to jest to.

 

tyle,że o założeniach paliwowych (5-6l) może spokojnie zapomnieć. Przez miesiąc śmigałem na VTR1000f i poza zuzyciem paliwa/za małą pojemnością baku) nie mam jej nic do zarzucenia -jak na "prawie-sporta" wygodne miejsce dla pasażera.....

TLa Ci nie polecę-z dwóch powodów: po pierwsze mniej wygodny dla pasażera od VTR, po drugie ma pewne niezbyt ładne maniery podczas prowadzenia się....tzn. lubi jazdę na pełnym gazie, przy zdecydowanym wyborze linii jazdy a niezaleznie od tego zdarza mu się machnąć kierownica na wyjściu z winkla....osobiście bardzo lubię w nim ten "indywidualny" ;) charakter, ale do spokojnej, turystycznej jazdy to słaby pomysł....

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...