misiek33 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Witam, szukam swojego pierwszego motocykla, szukam głównie gsa 500 na podkarpaciu. Niestety bezskutecznie, dlatego zwróciłem się chwilowo ku hondzie. Prosiłbym o ocenę tego ogłoszenia http://www.allegro.pl/show_item.php?item=972623873 Wiadomo - przebieg śmieszny, kręcony. A reszta ? Nie orientuję sie w tych hondach, więc proszę o pomoc. Takie pytanie - gs 500 e czy honda cb500 ? Ta honda ma chyba inne chłodzenie, a reszta jak wypada ? Porównanie, hamulców, zawieszenia ? Dziękuje serdecznie za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Pierwsza uwaga to to, że leżał na prawej stronie i niezbyt wyszukana kosmetyka tego.Ogólnie wygląda ładnie to moto. Oba motocykle to legenda.Poszukaj na forum bo dużo o nich jest napisane. Po prostu debiloodporne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek33 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dzięki. No faktycznie, widziałem te rysy bliżej silnika na owiewce i wgnieciony tłumik, a tu faktycznie leżał na całym boku bo wyżej jest wyraźny ślad. Ale to w sumie do zrobienia, lepsze rysy niż krzywe lagi. Cena zdecydowanie odbiega od ceny rynkowej tego rocznika, no chyba, że wszystkie części eksploatacyjne zostały wymienione. Prosiłbym jeszcze o jakieś wypowiedzi. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Prosiłbym jeszcze o jakieś wypowiedzi. Dzięki za pomoc. Popatrz jeszcze na Kawasaki ER5. Są nieco tańsze od cebulek. Według mnie moto równie dobre jak 2 pozostałe, które bierzesz pod uwagę. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Posiadam CB500, kolega posiada GS500... Opisze do jakich wnioskow mniej-wiecej doszlismy :) MOC. Oczywiscie nie sa to 140 konne rakiety. Ale jesli nigdy nie jezdziles motocyklem, po jednym sezonie jazdy na GS'ie bedziesz mial go dosc. CeBula jezdze trzeci sezon i odczuwam brak mocy, lecz kiedy po tych 3 latach usiadlem na GS'a, odczulem ogromny spadek mocy miedzy tymi motocyklami. Dane techniczne: CB 500 58KM; 47 Nm przy 8000 obr/min - moja CeBula leci na kolo z jedynki BEZ sprzegla. Juz opisywalem w Szkole Jazdy jak sie to robi. U GS'a jest to niemozliwe. Oczywiscie wszystko na seryjnych zebatkach. (+) GS 500 46 KM; 39Nm przy 7800 obr/min SILNIK: CB DOHC, 4 zawory na cylinder dźwięk silnika jest ogromnym plusem. Nagram mojej CeBuli i wstawie. (+) GS DOHC, 2 zawory na cylinder Hamulce: W CB500 od 97 roku montowane byly tarcze z tylu. Zaciski Brembo spisuja sie bez zarzutow. CeBula jest wieksza, jej szeroki bak daje dziwne wrazenie, ze nie jest to motocykl z klasy 500. Wszyscy porownuja te dwa motocykle. Ja nie lubie tego robic. Mysle, ze Honda jest o klase wyzszym motocyklem od GS'a i lepszym doslownie we wszystkim. ZA GS'em przemawia jedynie to, ze jest lzejszy od CBuli o 10kg. Jak napisal kolega wyzej - konkurencja do CB500 moze byc jednynie ER-5. Zrobisz jak uwazasz, ja GS'a bym nie kupil ze wzgledu na jego slabszy silnik oraz wyglad. pozdr. Edytowane 31 Marca 2010 przez Dav!doV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jest cos w czym GS jest lepszy,mianowicie o klase lepiej prowadzi sie niz Honda. Pisalem o tym kilka razy - przestrzenna rama GSa i zawieszenia wziete z modelu GSX600 / 750 powoduja ze Honda jest szybsza tylko do momentu wjechania nia w zakrety. GS jest rowniez mniejszym motocyklem, tak ze pewne uwarunkowania fizyczne moga kierowac kupujacego w strone jednego czy drugiego moto. Dla mnie wydaje sie ze najlepszym testem jest przymierzenie sie do obu i przejazdzka nimi, ale w wypadku niewprawionego jezdzca moze z tym byc problem. Ktos, kto po sezonie stwierdza ze GS jest dla niego za wolny nie ma po prostu pojecia o czym mowi, jako ze zwykle jest mistrzem prostej i to co czuje to przyzwyczajenie sie do szybkosci na prostej, natomiast daleko mu do wykorzystania wszystkich mozliwosci tego motocykla. Warto wiedziec ze US jest klasa wyscigowa GSa i sadze ze wielu przecietnych jezdzcow na swoich R1 mialoby powazne trudnosci z objechaniem tych nudnych GS na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) Miałem CB i o niej mogę się wypowiedzieć -silnik chłodzony cieczą . Nigdy w korkach w upale nie zagrzał się nawet do połowy skali temperatury - dwa garnki (tańsza eksploatacja) - od chyba 97 roku tarcza z tyłu ale jak poczytasz opinie to bęben niewiele odbiegał jakością i skutecznością hamowania - łatwość prowadzenia, szeroka kierownica i wygodna pozycja nie dawały odczuć zmęczenia na trasach (300 - 500km). Nie bolą ani barki ani nadgarstki ani du.pa -wykonanie modeli w Japonii było solidniejsze (mimo starszych roczników) od wykonania gdy produkcję przeniesiono do Italii - dobre osiągi w klasie 500, najlepsze według danych techn. między(GS, ER, CB) -duża żywotność silnika i potrzeba nie lada kretyna żeby zajeździł silnik - łatwy i tani dostęp do części, sporo tego na rynku - dobre dojście do podzespołów silnika, nie musisz rozbierać 1/3 motocykla żeby dostać się do świec czy jakiejkolwiek linki etc... -bardzo popularny i polecany dla początkujących. Po kiluletniej przerwie zanim wsiadłem na moto to najpierw czytałem opinie jaki, za ile, co za a co przeciw i zdecydowanie wygrała CeBula. Jeździłem nią ponad dwa sezony nic przy niej nie robiąc poza normalną eksploatacją. Sprzedałem gościowi (cieszył się z zakup i jeździł bezproblemowo do końca) którego niekiedy widuję i wtedy bajerzymy na tematy motocyklowe m.in. poczciwej cebuli. Kolo ją sprzedał i dobre wspomnienia zostały. Jak chcesz o CeBulach to tutaj http://cb500.pl/ Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A w którym roku przeniesiono produkcję do Włoch? Które roczniki są już włoskie? Znajoma chce kupić CB i przyda się info. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 z tego co pamiętam to 97< m.in. wówczas wprowadzono tarczę z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 To ja pozwole sobie dopisać dane trzeciej 500 Dane techniczne: CB 500 58KM; 47 Nm przy 8000 obr/min - moja CeBula leci na kolo z jedynki BEZ sprzegla. Juz opisywalem w Szkole Jazdy jak sie to robi. U GS'a jest to niemozliwe. Oczywiscie wszystko na seryjnych zebatkach. (+) GS 500 46 KM; 39Nm przy 7800 obr/min ER5 50 KM przy 9000 obr/min , 45 Nm przy 7200 obr/min SILNIK: CB DOHC, 4 zawory na cylinder dźwięk silnika jest ogromnym plusem. Nagram mojej CeBuli i wstawie. (+) GS DOHC, 2 zawory na cylinder ER5 DOHC, cztery zawory na cylinder Hamulce: W CB500 od 97 roku montowane byly tarcze z tylu. Zaciski Brembo spisuja sie bez zarzutow. CeBula jest wieksza, jej szeroki bak daje dziwne wrazenie, ze nie jest to motocykl z klasy 500. Zdecydowanie najsłabszy punkt ER5, nie dość, że z tyłu bęben to przedni też rewelacją nie jest. Można się jednak przyzwyczaić. Jeżdziłem Er5 i żyje ;) Generalnie bardzo sympatyczny motocykl. Bardzo przyjazny dla właściciela. Wszystko chodzi lekko, bez problemu. I podobnie jak CB wygląda na większe moto. Jak miałbym ponownie kupować pierwsze moto, byłaby to na pewno er5. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek33 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam, dzięki za plusy i minus - pomoże zdecydować na pewno. Jeszcze przed szukaniem gsa zdecydowałem się na niego - er5 odpadła ze względu na nazywanie ich hamulców jedynie spowalniaczami. Nie wiem dlaczego zdecydowałem się na gsa, a nie na cebulkę. Teraz po prostu będę szukał obu, a który kupię to chyba zdecyduje trafienie na dobry egzemplarz. Dzięki za pomoc Prosiłbym jeszcze o kilka zdań nt ogłoszenia z pierwszego postu. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 pojechal bym, ogladnal te CeBule, doczepil sie, ze lezala z jednej strony i zbil troche z ceny. Jesli w silniku nic nie stuka i puka to bierz, reszte porobisz, kosmetyka to rzecz wzgledna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek33 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 No wybiorę się chyba po świętach oglądnąć. Choć nie wiem czy jej nie odpuszczę i nie będę szukał od 97 roku z hamulcem tarczowym z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Nie ma sensu. Zadna różnica. Ten kto jeździł obydwoma modelami na pewno powie Ci to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broniu84 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 hej mam zamiar kupić honde cb 500 s. do tej pory jeździłem etz 250, nie mam doświadczenia w jeździe moto... potrzebuje motor do spokojnej rekreacyjnej jazdy, czasami mógł bym przycisnąć... co sądzicie o cb 500 s? interesuje mnie rocznik 1998 a kąkretnie ten motor... http://moto.allegro.pl/item981566627_honda_cb_500s.html jeśli kotoś się orientuje to przosze o pomoc i wypowiedz, z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.