Pawel Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Problem - Suka GSX-R 750 1993. Moto chodzi ładnie, ale ma przycięcie w wychodzeniu z wolnych obrotów. Pierwszy pomysł - jak zwykle świece - zostały nie raz zalane w okresie zimowania ( z tym się spotkałem ostatnio, ale sprzęt gubił zapłony i strzelał w wydech - tutaj tego nie ma). Mam jadnak wątpliwości, czy to wystarczy - i tak na pewno zmnienię je na nowe. Silnik po pierwszym zdławieniu wkręca się elegancko i jest ok. Ktoś (JAKIŚ MECHANIK) rzucił hasło "membrany" ale nie mam przekonania czy to jest to - po przekroczeniu 2000 obr wszystko jest ok, po przegazówce wszystko wraca to normy bez zawieszania obrotów itp. Może macie jakieś pomysły na co zwrócić uwagę w czasie rozbrajania gaźników? Pewnie wiecej się wyjaśni jak to zrobię :-) Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 CZEŚĆ.OPISZ PROBLEM BARDZIEJ DOKLADNIE.MOŻE BĘDĘ MÓGŁ CI POMÓC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 A co z wydechem?I filtrem powietrza? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Suka GSX-R 750 1993No, no Pawel cos czuje ,ze bede musial sie do Ciebie przejechac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 OD Ryśka dostałem następujące info :"filtr prawie nówka -przejechal 300km (HifloFiltro) wydech- MICRON " Sztorm7 - tak jak pisałem - widać to nawet w czasie ruszania (zorbiłem rundkę przed warsztatem i wystarczyło). Obroty 1000, puszczasz sprzęgło, powoli dodajesz gazu, dodajesz i .... przyduszenie obrotów, potem gwałtowny skok i wszystko idzie ok już od około 1500 - 2000 obrotów :? Tak jakby sprzet dostawał za dużo paliwa (albo za mało powietrza). Nie wiem nic o ustawieniu gaźników, jak ke wyjmę to zobaczę jak są wkręcone śruby mieszanki i jak się to ma do danych fabrycznych. POzdro, Paweł Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2004 zaznaczam ze "dolegliwosc" ta ujawnila sie tuz po zimie, wczesniej bylo OK! Tak czy inaczej na pierwszy plan idzie wymiana swieczek.... jesli to nie pomoze to Pawel - ratuj.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klisica Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 CzescChyba nie za bardzo wam pomogę natomiast miałem identyczny proble w XJ 600, z tym że dziura niestety nie znikała po rozgrzaniu. Wymieniłem świece i nic, wymieniłem przewody i fajki też nie pomogło, rozebrałem gaźniki wyczyściłem i zrobiłem synchro oczywiście też nie pomogło. Jedna ze śrub regulacyjnych była lekko obrobiona więc została wymieniona i to też nic nie dało. Natomiast przy rozkręcaniu zauważyłem że membrany były lekko zniszczone może nie całkiem ale zawsze więc może ten pomysł z membranami nie jest zły, trzeba by je dokłądnie obejrzeć. W każdym razie ja jeździłem tak prawie cały sezon i sporzedałem z tą "dziurą w gazie"Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Nie wiem jak w GSXRze jest rozwiązany zapłon ale kiedyś słyszałem że tak może się objawiać usterka impulsatora zapłonu. Tzn uszkodzenie jest niewyczuwalne na wolnych obrotach a powyżej pewnej granicy obrotów chodzi dobrze, natomiast na średnich obrotach mogą zapłony wypadać i objawia się to spadkiem mocy i obrotów.A propos membran to nie wydaje mi się żeby jeden gaźnik mógł tak spowolnić pracę całego silnika, a w równoczesne uszkodzenie wszystkich gaźników jest raczej nieprawdopodobne Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 A jak jest w górnym zakresie obrotów ?? chodzi normalnie ?Na myśl mi jeszcze przychodzi zatkanie niektórych dysz w gaźniku.Są różne konstrukcje gaźników i były też takie w których zaraz za przepustnicą była mała dysza która odpowiadała za płynnośc przejścia pomiędzy niskimi a średnimi obrotami kiedy to zaczynała już dobrze pracować dysza główna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Podejrzewam ze gazniki to typowe CV Mikuni, a poniewaz filtr jest wysoko przeplywowy i tlumik tez nieorginalny to moze byc troszke za ubogi na przejsciu z wolnych na srednie. Mozna sprawdzic kilka podstawowych rzeczy ale boje sie ze trzeba bedzie sie pobawic.Sprawdzic trzeba czy nic nie przytkane, m.in filterki na zaworkach iglicowych o ktorych malo kto wie i nikt nie czysci. jezeli beda przytkane to nic bym nie robil tylko zlozyl i juz, jezeli wszystko jest czyste to podniosl bym poziom o 1mm - to powinno zlikwidowac dziure w mocy.Najpierw przed rozebraniem przejechalbym sie na lekkim ssaniu i sprawdzil czy dziura jest / nie ma / jest jeszcze gorsza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 trzeba bedzie sie pobawic Dzieki za porady, nie ma to tamto :-) - będe musiał się pobawić :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2004 A ja moze napisze cos banalnego ale mialem podobnie w XJ-cie swego czasu zaraz po zimie ze w polowie obrotow sie dusila a powyzej szla.Pojechalem na stacje benzynowa , zatankowalem nowe paliwo i zniknal problem.Okazalo sie ze po zimie mialem wode w paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 no i niestety:( suza dostala dzis nowe CR9EK i nic... dziura jak byla tak jest nadal. Nie pomogla tez zmiana wydechu na oryginalny. Co do paliwa to raczej niemozliwe bo przejechalem juz 400mil i staralem sie tankowac na roznych stacjach.Nie pozostalo nic wiecej jak gazniki...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Witam No i znow problem zimowo-gaznikowy. Jak dokladne czyszcenie nie pomoglo, to niestety czeka Cie wymiana dysz na i zabawa w regulacje. Jak by to byly membrany to oprocz dziur ( nie 1 dziury) w obrotach , swiece czarne jak bys nie krecil powietrzem, no i spalanie za duze.Mielismy kiedys przypadek z GSXR 750 ze co gaznik to inny zestaw dysz, pomoglo dopiero dobranie mniejszycvh dysz i mniejsze powietrze( ten GSXR mial gaznik od GSXF- 750). Zycze powodzenia!! Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 A jeszce przypomnialo mi sie ze w GSXR ach szybko zuzywaja sie iglice! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.