Skocz do zawartości

Co kupić za 7-9 tyś, pierwszy motocykl


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkujący na forum i chciałbym zgłosić się o poradzę do bardziej doświadczonych.

Jeżdżę już 2 sezony (wcześniej tez trochę jeździłem, ale to po polnych drogach) MZ 251 i myślę nad zmianą motocykla. Chciałbym kupić coś w nie za wielkiego (500-700cm3) za w miarę rozsądne pieniądze. Najlepiej, żeby motocykl był dość tani w utrzymaniu, nie robię wielkich przebiegów (w sezonie góra 3tyś). Chciałbym, żeby było to coś szosowo-turystyczne, nie zależy mi na typowym ścigaczu obudowanym mnóstwem plastików.

Myślałem o BMW f650, ale mam nadzieję, że coś mi podpowiecie.

Na co zwracać uwagę przy zakupie, żeby ustrzec się naciągaczy i złomu?

Dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gs500, CB500.....może Transalp :icon_rolleyes: Za tą kase wyrwiesz te motocykle w dobrym stanie :crossy:

 

Na co zwracać uwagę przy zakupie,poszukaj w wyszukiwarce :icon_evil:

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f650gs raczej w tych pieniądzach nie kupisz. albo kupisz parcha i będziesz potem kultywował pogląd, jakoby bmw były drogie w serwisie i utrzymaniu

ale w tej kasie powinieneś spokojnie kupić jakiegoś starszego trampka w dobrym stanie. nada się i na polne drogi, i na dłuższy wyjazd

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci polecał JAJKO, bo jest tanie w eksploatacji i utrzymaniu. Zajebiście wygodny i elastyczny. Miąłem 600 przez 4 lata i zero problemów, aż zgruzowałem go.

kwotowo się wpasujesz, tylko musisz celować w droższe, a nie najtańsze.Minus dla ciebie to to że jest trochę bardzo obudowany,a piszesz że ci na tym nie zależy. Jeśli nie chcesz owiewkowego to weź zwykłego bandytę - prawie taki sam sprzęt.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza