qba Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam Przez odmę a reczej pękniecie w wężu dostała sie do silnika pewna ilość wody z rzeki (Wieprz całkiem czysta). Moto chodziło do konca jazdy normlanie, po zgaszeniu zauważyłem szarość w okienku, i następnie zlałem to całe gówno. Mój pomysł jest kupić nowy filtr + tani olej zalać pojeździć zlać i zalać olejem docelowym. Dobrze tak? czy porozbierać troche? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam Przez odmę a reczej pękniecie w wężu dostała sie do silnika pewna ilość wody z rzeki (Wieprz całkiem czysta). Moto chodziło do konca jazdy normlanie, po zgaszeniu zauważyłem szarość w okienku, i następnie zlałem to całe gówno. Mój pomysł jest kupić nowy filtr + tani olej zalać pojeździć zlać i zalać olejem docelowym. Dobrze tak? czy porozbierać troche? masz na celu przepłukanie całego układu nowym olejem później go zlać i dać znów nowy olej i ma być wszystko oka hmmm zdaje mi się że to by wszystko załatwiło jeśli nie pozostały tam żadne drobinki piachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 czekam na odpowiedzi ludzi którzy maja cośdo powiedzenia na przykłądzie swojego doświadczenia Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Teraz to albo robic porzadnie czyli rozbierac i czyscic albo poprostu jak napisales zalac swiezym olejem, odpalic, niech pochodzi, zlac powtorzyc operacje i zalac odpowiednim, z tym ze gwarancji nie dostaniesz na taka robote... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zrob tak jak planowales, nic nie powinno sie stac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zlej ten olej, zalej jakis nowy tani olej, wymien filtr, idz polatac chwile na tym i rozgrzej silnik bardzo dobrze, zlej olej na gorącym silniku wykrec filtr i wstaw nowy oraz zalej docelowym oleju. Sprawdzone nie raz po podtopieniu motocykla. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zlej ten olej, zalej jakis nowy tani olej, wymien filtr, idz polatac chwile na tym i rozgrzej silnik bardzo dobrze, zlej olej na gorącym silniku wykrec filtr i wstaw nowy oraz zalej docelowym oleju. Sprawdzone nie raz po podtopieniu motocykla. Pozdrawiam Dzieki trzeba mi było włąsnie potwierdzenia mojego myślenia. Napisze po łikendzie co i jak wyszło ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 wejdz na forum quadzik.pl czy jakieś podobne to się podbudujesz, tam chłopaki co tydzień topią silniki i to dużo gorzej niż Ty:) Jednego z nich znam, po każdym topieniu płuka silnik tanim olejem, ale 2-3 razy, bo ma droższy sprzęt, no i on jak topi, to wody ma więcej niż oleju. Myślę że jedno płukanie załatwi problem. Zresztą będziesz widział po kolorze tego co spuścisz. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 na nowym oleju docelowym i tym przejsciowym mozesz miec jeszcze szarosc w okienku , to resztki wody , wyparuja ale nie odrazu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Zlej ten olej, zalej jakis nowy tani olej, wymien filtr, idz polatac chwile na tym i rozgrzej silnik bardzo dobrze, zlej olej na gorącym silniku wykrec filtr i wstaw nowy oraz zalej docelowym oleju. Sprawdzone nie raz po podtopieniu motocykla. Pozdrawiam Jedyne logiczne rozwiązanie ale z zalaniem następnego oleju wypada poczekać do całkowitego wystygnięcia silnika jednocześnie należy zdjąć wąż łączący odmę silnika z obudową filtra powietrza lub zdjąć pokrywę filtra i wyjąć wkładkę. W procesie stygnięcia pozwolimy na odparowanie resztek wody pozostającej w zakamarkach silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 tak zrobie, zaleje nowy popyrkam az silnik bedzie gorcy zleje i otworze silnik odma i klapka do regulacji zaworów Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Zerknij jeszcze co wypłynęło z tym olejem. Może być tam piach. Kiedyś piaskowałem a później szkiełkowałem silnik bez jego rozbierania i tak się złożyło :biggrin: :icon_biggrin: że zapomniałem zatkać odpowietrzenie w korku skrzyni biegów. Wymieniłem olej 2 razy. Wszystko gra do dziś. Skrzynia nie ma filtru, w silniku jest. To lepiej. Ale mimo wszystko zwróć uwagę co wypłynęło z olejem. Wymieniaj olej aż będzie czysty. Możesz zrobić tak jak góral z mlekiem. Jego mleko od owcy nie ma bakterii bo on przecedza je przez gęstą szmatę ;-) powodzonka Edytowane 5 Marca 2010 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Spotkałem się z identycznym przypadkiem w YAMAHA GRIZZLY, tyle że tam w oleju nie było piachu ani żadnego innego dziwnego syfu ale sama oliwa wyglądał jak mleko i dopiero dwie wymiany oleju(na jednym filtrze) pomogły całkowicie wypłukać stary biały olej(zmieszany z wodą) za trzecim razem zalałem olej docelowy. Napisz jaką barwę miał olej który zlałeś, to też jest ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 szary, wiec zawartość wody wysoka Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Nie warto się doktoryzować na temat wody w oleju bo to też jest w pewnym sensie środek smarny. Jedyny problem w tym, że w wysokich temperaturach wiąże się ze związkami siarki zawartymi w oleju powodując szynką korozję metali. Rozgrzać silnik i spuścić oleistą maź poczekać aż wystygnie a w między czasie wymienić filtr oleju zalać nowym olejem i dalej eksploatować. NIE używać do płukania silnika oleju firmy "BELEJAKI" no zawsze część oleju zostaje w zakamarkach głowicy,chłodnicy i skrzyni biegów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.