ArturM Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Ja Ci proponuję najpierw przejechać się jakimś cruserem. Ostatnio borykałem się z podobnym dylematem do Twojego, i po przejechaniu paru km VTX-em 1800 byłem bardzo niemile zaskoczony jak "słabo" się tym jeździ! Ani przyśpieszenie dupy nie urwało, ani hamulce, że o prowadzeniu nie wspomnę...Popatrz może w stronę klasycznych nakedów typu XJR 1300, GSX 1400 itp. Ładnie wyglądają, a jak będziesz chciał pochasać po winklach, to też dadzą radę.A może jechałeś VTX 1300 bo 1800 ma bardzo dobre hamulce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 W porównaniu do innych cruserów może i tak, ale jeżdżąc dotychczas na motocyklach klasy naked i biorąc pod uwagę masę, jaką trzeba zatrzymać, to śmiem twierdzić, że VTX ma spowalniacze nie hamulce (mimo 2 tarcz). Ale jak już ktoś wyżej napisał, takie motocykle wybiera się z całym "dobrodziejstwem inwentarza". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Z wszystkich moto na jakich jeździłem to na Vtx było najgorzej. Pojedz do jakiegoś komisu, albo olx lub allegro i oblukaj po okolicy.A drag star 1100 clasic (a nie 1200) to będzie Pan zadowolony . Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 To może lepiej Warrior albo Raider? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Warrior i Raider to nie w tej kasie... kolega tam wyżej pisał że do 18tyś. :) W tej kasie Drag Star 1100 będzie dobrym rozwiązaniem, musisz się przymierzyć, za duży na pewno nie będzie. Aczkolwiek bardziej polecał bym Ci dołożyć z 2tyś i poszukać midnight star 1300, dużo żwawsza maszyna, dużo lepiej się prowadzi i wbrew pozorom nawet dobrze hamuje (jak na cruisera rzecz jasna). Edytowane 5 Marca 2016 przez orzech1986 Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Za 20-22 kpln znajdziesz już fajnego Warriora a i VTX 1,8 też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 jazdę na" czopach" trzeba kochać i jak ktoś gdzieś pisał "czuć te klimaty " wtedy nie są w głowie przesiadki na jakieś śmieszne plastyki a tym bardziej na motocykle gdzie się jeździ z dupą nad głową . Nie przeszkadzają "spowalniacze" , po prostu się podróżuje , nie przeszkadza ,ze w dwie osoby ręce bolą od trzymania kierownicy przy jeździe po mieście :) czy małych prędkościach , a jeżeli ma sie czopa z silnikiem min 1800 ccm to i odkręcić się da i do 2 paczek tez się da pocisnąć :) . ja "połowężycia" przetoczyłem się na rożnych "czopach" ale kiedyś bylem na jazdach próbnych Ducati i przejechałem się tym co mam teraz ( w międzyczasie jak miałem możliwość to zapisywałem na jazdy rożnymi motocyklami ,które mnie interesowały by mieć własne zdanie na ich temat , gdyż nie zawsze się zgadzałem z opiniami w rożnych czasopismach ). Teraz , mówiąc w skrócie "idę pod prąd" gdyż większość moich znajomych przesiada na goldasy czy inne duże sprzęty a ja jeżdżę motocyklem co waży 220 kg i wróciła mi radość i przyjemność z jazdy nawet wokół komina i za żadne skarby już bym nie wrócił do armatur , podobają mi się bardzo , ale u kogoś ,mogę podziwiać godzinami , nie wykluczam ,(chodzi mi po głowie zmontowanie jakiegoś "gołego" na resorowanycm siedzeniu ) jeszcze jakieś zmiany , ale na dzisiaj za bardzo mnie cieszy to co mam . Ten wstęp zrobiłem po to abyś szanowny kolego naprawdę dobrze przemyślał zakup motocykla , motocykl ma bawić , cieszyć , sprawiać przyjemność , jeżeli kupisz "czopa " nie będąc do niego przekonany , czy powiem wiecej nie będąc w nim zakochany :) , możesz poczuć się rozczarowany za krótki czas użytkowania , musisz być pewny ,że chcesz "czopa " ze wszytkami konsekwencjami tymi obiektywnymi :) i subiektywnymi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Polać mu, bo dobrze prawi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Nie zapominajmy o budżecie, którego brak uniemożliwia realizację założonych celów a ograniczona górna granica jak w tym przypadku pozwala na poruszanie się tylko do wyznaczonego ilością kasy poziomu. Taki Diavel np. dla mnie jest poza zasięgiem cenowym jak na razie chociaż osobiście wybrałbym nowego V-maxa z calym szacunkiem dla Ducati, ale to tylko moja subiektywna opinia. ;) Edytowane 9 Marca 2016 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Nie zapominajmy o budżecie, którego brak uniemożliwia realizację założonych celów a ograniczona górna granica jak w tym przypadku pozwala na poruszanie się tylko do wyznaczonego ilością kasy poziomu. Taki Diavel np. dla mnie jest poza zasięgiem cenowym jak na razie chociaż osobiście wybrałbym nowego V-maxa z calym szacunkiem dla Ducati, ale to tylko moja subiektywna opinia. ;) mnie nie szlo o to by promować konkretny model , chciałem tylko pokazać ,dlaczego jedni kochają jazdę na cruiserach a inni są wrogami takich motocykli i jakie mogę być ewentualne skutki nietrafionego zakupu . nic więcej :) pozdrawia m :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 mnie nie szlo o to by promować konkretny model , chciałem tylko pokazać ,dlaczego jedni kochają jazdę na cruiserach a inni są wrogami takich motocykli i jakie mogę być ewentualne skutki nietrafionego zakupu . nic więcej :) pozdrawia m :)Oczywiście zgadzam się z Tobą, na swoim przykładzie mogę jeszcze dodać, że ,,przejechałem'' :crossy: kilka różnych kategorii motocykli aby znaleźć ten najbardziej odpowiedni a potem i tak z czasem człowiek zaczyna myśleć o kolejnej zmianie. Jak sam nie sprawdzisz nigdy się nie dowiesz :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.