barteck Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Widzę' date=' że coraz więcej osób ze starej ekipy 125.pl przesiada się na cebry f4 czy inne thundercat'y Fajnie macie chłopaki, może za rok dołącze choćby na f2 [/quote']Widzisz mac trzeba się rozwijać ;). Z tego co wiem to już lukazzz, ja też też na F4 od 2 tygodni, dolek na thundercat'cie a kilu jakiegoś streeta klepie w garażu. Legut mam nadzieje że nie trzeba będzie długo czekać aż odwiedziszPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukazzz Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 hehe nooo cos w tym jest ;) Ale to bardzo dobrze... Bo sporo osob po ukonczeniu osiemnastki i zrobieniu "B", przesiada sie na puszki i w ten sposob czesto konczy sie moto kariera :evil: Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac89 Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Barteck popieram, trzeba się rozwijać! :) Ja się na pewno na puszkę nie przesiądę, więc jak tylko skończe 18-stke i zrobie A, to zapoluję na 600ccm :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 hehe nooo cos w tym jest Ale to bardzo dobrze... Bo sporo osob po ukonczeniu osiemnastki i zrobieniu "B"' date=' przesiada sie na puszki i w ten sposob czesto konczy sie moto kariera [/quote']tak :? ale niektorzy tesknia i wracaja po latach :) syny marnotrawne :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 No właśnie Legut - bo i u mnie sytuacja jest,że tak powiem nierozstrzygnięta więc zobaczymy co wyniknie. Być może też dołączę do grupy "poszukiwaczy".Jeszcze się okaże. Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Czesci dzis zobaczylem, wiec zaliczke wplacilem :):D:DTeraz tylko czekam az dostane reszte kasy i bedzie z czym pic w garazu ;) Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Jestem posiadaczem CBR600F4 PC35 z 98r. Z moich obserwacji wynika ze jest to rok przejsciowy...gdyz w 98r. produkowali jeszcze F3 a w 99r. juz F4. Mam pewien dylemat odnosnie czesci...jesli chce kupic np. filtr powietrza to... czy bedzie pasowal z roku 99?? Chyba ze czesci z 99r. nie pasuja do cbr z 98r.?? Jak to jest takze z innymi czesciami?? Bo nigdzie nie umiem znalesc czesci w ktorym widnieje napis CBR600F4 '98...wszystko co znajduje to CBRFX '99-'00 i CBR600F3 '98. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi...prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Będzie wszystko pasowało z 99 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Będzie wszystko pasowało z 99 roku.Jestes pewny na 100%?? Bo chce zamawiac przez internet...a wydaje mi sie ze zwrotow nie uznaja :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Wszystko bedzie pasowalo i z roku 99 i 2000 - jestem pewien, bo przez 2 lata mialem taka CBRke, nawet kolor ten sam :bigrazz: Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Wszystko bedzie pasowalo i z roku 99 i 2000 - jestem pewien, bo przez 2 lata mialem taka CBRke, nawet kolor ten sam :crossy: Pozdrawiam Miejmy nadzieję, że nie ten sam egzemplarz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Tez wlasnie o tym myslalem, ale to chyba nie mozliwe - ostrzegalem przed nim na forum, a kolega skoal nie jest tu zupelnym swiezakiem :bigrazz: Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Dzieki panowie za pomoc bo faktycznie to byl lekki dylemat...a odnosnie maszyny to przywiazlem ja z Niemiec wiec nie jest mina o ktorej pisaliscie na forum :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas27 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Interesują mnie Wasze opinie na temat kosztów eksploatacji CBR-ki w opcji szybki turysta :) 1. spalanie ???2. ile wytrzymuje napęd???3. jak wyżej - opony ???4. klocki ???5. jak często serwisy (co jaki przebieg) i orientacyjnie jakie koszty ???6. słabe punkty? (oprócz sławnego "napinacza")7. jak moto sprawuje się w dalekiej turystyce (wygoda w trasie???) Mam świadomość, że zużycie napędu, klocków i opon zależy w dużej mierze od sposobu użytkowania i rodzaju (modelu) opon i łańcucha. Chodzi mi o orientacyjne dane, jak to wychodzi w Waszej eksploatacji? za wszelkie odpowiedzi z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuurrooo Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Interesują mnie Wasze opinie na temat kosztów eksploatacji CBR-ki w opcji szybki turysta :crossy: 1. spalanie ???2. ile wytrzymuje napęd???3. jak wyżej - opony ???4. klocki ???5. jak często serwisy (co jaki przebieg) i orientacyjnie jakie koszty ???6. słabe punkty? (oprócz sławnego "napinacza")7. jak moto sprawuje się w dalekiej turystyce (wygoda w trasie???) Mam świadomość, że zużycie napędu, klocków i opon zależy w dużej mierze od sposobu użytkowania i rodzaju (modelu) opon i łańcucha. Chodzi mi o orientacyjne dane, jak to wychodzi w Waszej eksploatacji? za wszelkie odpowiedzi z góry wielkie dziękiWitam.Odnośnie f-4 to:1. zależy jak jeżdzisz, gdy będziej ją kręcił to potrafi spalić pow.10l , a przy turystycznej jeżdzie 6,5l2. wymieniałem po 20 tys.3. na komplecie zrobiłem 8 tys4. parenaście tys powinny wytrzymać5. raz w sezonie powinno się zrobic przegląd bądź regulację6. oprócz napinacza nie zauważyłem słabych punktów7. dośc wygodny motor w trasy, choć nie jest to typowy turystykPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.