Icea_PL Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam, Ruszam na wiosnę w dłuższą trasę po Europie [i nie tylko] - nacisk na wschód i południe. Preferowane bezdroża, omijam czarne i większe miasta. Jadę z tym co upcham do wora, śpię gdzie popadnie, mąka, jaja w proszku, kasza i inne podstawowe artykuły za pożywienie. Ale to ja. I z tym sobie poradzę. Natomiast co zabrać ze sobą dla motocykla? Suzuki DR 350s. Na razie przewidziałem: Narzędzia: * wszystkie klucze, kombinerki itp. * klucz świeca, łyżki do opony Części: * zapasowa dętka, łaty * świeca * żarówki * filtr oleju, paliwa Inne: * pompka * smar do łańcucha * wd40 Może jeszcze jakieś zapasowe ogniwo do łańcucha? Wszystkie linki będą nowe. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 klamka sprzęgła i hebla linka sprzęgła klocki mozesz zabrac przewód paliwowy dużo trytytek różnych rozmiarów i takich jakis rzeczy do ewentualności druciarstwa ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) Taśme wzmacniana tą srebrną, Preparat Slime do naprawiania dętek bez rozbiórki koła, badz piankę Holts samochodową do naprawy kól samochodów (obydwie to bardzo przydatne rzeczy) Latarke, telefon satelitarny jak masz,GPS takie rzeczy to chyba sa oczywiste. Edytowane 4 Lutego 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 prezerwatywy :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Polecam jeszcze zaopatrzyć sie w zapasowy filtr powietrza, gdybyś nie daj boże utopił moto. Oczywiście jeśli zalejesz tak sprzęta, że zrobi sie bigos w silniku to już Ci nic nie pomoże :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Zębaty zapasowe i klucz do szprych, zapinkę łańcucha o której wspomniałeś także. A przede wszystkim weź ze sobą silną wole i zaparcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 http://sokol.poznan.pl/jp2/infopage.php?id=246? Myśle ze ta strona napewno pomorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Nie pojawił się zapasowy olej silnikowy no i coś wg uznania do łańcucha Mając pompkę można dorzucić i ciśnieniomierz można wtedy zmieniać ciśnienie w zależności od tego po czym się jedzie. Zapasowe typowe dla danego motocykla śrubki i nakrętki Jak leża gdzieś zapasowe to moduł i regler wszak nigdy nie wiadomo kiedy im odwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam, Dzięki za odpowiedzi, właśnie wróciłem ze szkolenia w górach. Zabieram się z powrotem za topic. A więc: Taśme wzmacniana tą srebrną, Preparat Slime do naprawiania dętek bez rozbiórki koła, badz piankę Holts samochodową do naprawy kól samochodów (obydwie to bardzo przydatne rzeczy) Latarke, telefon satelitarny jak masz,GPS takie rzeczy to chyba sa oczywiste. W DRce mam oponę dętkową - nie widziałem tam preparatu do opon dętkowy-motocyklowych... mogę prosić jaśniej? Na chwilę obecną jedzie ze mną: Narzędzia: * wszystkie klucze, kombinerki itp. * klucz świeca, łyżki do opony Części: * zapasowa dętka, łaty * świeca * żarówki * filtr oleju, paliwa * szlaufik paliwowy * zapinka do łańcucha * klamka sprzęgła * linka sprzęgła/gazu * Inne: * pompka * smar do łańcucha * olej silnikowy * wd40 * power tape * druty, zipy, szybkozłączki itp. * ciśnieniomierz Nie wspominam o sprzęcie wyprawowo-survivalowym, to moja domena ;). Jeśli ktoś chce to wypiszę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) I jeden i drugi preparat ktory wymieniłem załata dętkę. Z tym że po uzyciu Holts'a poxniej dętke trzeba nową wstawić (stara będzie wypełniona pianką) Tak czy inaczej, te rzeczy dodałbym do listy nadobowiązkowych. Trzymaki w oponach masz, to chyba rzecz jasna? ;) Albo problem przebitych kół wyeliminuj w ogóle i załóż musy.Tylko niewiem, jak sie ten wynalazek sprawdza na takich dalekich trasach, niech sie wypowie ktoś kto ich uzywa. Edytowane 13 Lutego 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 I jeden i drugi preparat ktory wymieniłem załata dętkę. Z tym że po uzyciu Holts'a poxniej dętke trzeba nową wstawić (stara będzie wypełniona pianką) Tak czy inaczej, te rzeczy dodałbym do listy nadobowiązkowych. Trzymaki w oponach masz, to chyba rzecz jasna? ;) Albo problem przebitych kół wyeliminuj w ogóle i załóż musy.Tylko niewiem, jak sie ten wynalazek sprawdza na takich dalekich trasach, niech sie wypowie ktoś kto ich uzywa. Trzymaki: Jakiś drugi "wentyl" w feldze mam wkręcony, więc chyba tak ;). A co do tych preparatów, przepraszam za łopatologię, ale czy np. ten się sprawdzi: http://www.slime.pl/10005.html I mógłbyś mi przybliżyć instrukcję użycia, ([czyt:] złapałem gumę, teraz najpierw pompuję dętki i wpryskuję preparat, czy pryskać do flaka i dopiero pompować? itd) pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 I mógłbyś mi przybliżyć instrukcję użycia, ([czyt:] złapałem gumę, teraz najpierw pompuję dętki i wpryskuję preparat, czy pryskać do flaka i dopiero pompować? itd) Obczaj se filmiki, tam jest wszystko jasno wytłumaczone :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Własnie tego preparatu m.in używalismy z powodzeniem podczas jazd w terenie. Instrukcję kolega wyżej podesłał dokłądnie co i jak. A to jest drugi preparat, Holts. Ten nie wymaga używania pompki do kół. http://www.motofakty.pl/artykul/sposob_na_...bita_opone.html. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 http://forum.motocyklistow.pl/Poradnik-dla...ych-t62377.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Musy nichuja, chyba że ktoś lubi jeździć na ciśnieniu 1.0-1.2 Edytowane 17 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.