Skocz do zawartości

Dookoła Polski 2010


Kamusial
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie podróżnicy :notworthy:

 

W lato zamierzam odbyć podróż dookoła naszego kraju.

Pomysł większego wyjazdu w wakacje zaświtał w mojej głowie po zmianie motocykla na TDMkę 900. Podchwyciłem również temat na forum TDM zone- link. Ponadto przeczytałem już tematy o takich wyprawach w 2009, 2007 i w 2008 też chyba ktoś próbował.

 

CELE:

- chciałbym zobaczyć wszystko to, czego nie doświadczę na standardowych wycieczkach, czy jeżdżąc po typowych trasach przelotowych- nie ważne czy piękne i zapomniane wsie, typowe miasteczko, nudne widoki pól, lasy, jeziora, brudne miasto, ogrom morza, zapierające dech w piersiach widoki w górach; mam nadzieję poczuć zapach powietrza różnych miejsc... Ogólnie doświadczyć Polski taką jaką jest :)

 

- jestem początkującym motocyklistą (po jednym sezonie), ale turystyka motocyklowa mnie fascynuje. Przed większymi wyprawami wypada zdobyć doświadczenie- jeżdżąc po Polsce zawsze będę miał blisko do domu, czy znajomych w razie awaryjnych sytuacji.

Chcę też zdobyć doświadczenie za kierownicą- do tej pory mam bagaż jakichś 3500 km doświadczeń głównie w jeździe po mieście także nie wiele; na tej wyprawie mam nadzieję nauczyć się w praktyce tego wszystkiego co wyczytałem w Motocykliście Doskonałym, mądrości zdobytych przez zimę (okrutną w tym roku :banghead: ) oraz tego czego się nauczę na wiosennych kursach doszkalających. Mam nadzieję przejechać sporo kilometrów po Polskich górach i mieć wiele radości z krętych dróg.

 

- fajnie by było przeżyć wspaniałą przygodę, poznać wielu ciekawych ludzi związanych (bądź nie) z pasją motocyklową, jak i delektować się wolnością w jeździe motocyklem.

 

KIEDY:

Trasę chciałbym przejechać w ciągu 2 tygodni- 12 - 16 dni.