Skocz do zawartości

Ducati 1098


Rekomendowane odpowiedzi

Mnie straszyli w 2000 r. jak kupowałem pierwszego Ducati. Kupiłem, przejechałem nim pare razy Europe, bez żadnej awarii. Niech sobie piszą, nie zmieni to w żaden sposób mojego podejścia do marki. Teraz na przekór powszechnym opiniom kupiłem sobie Alfe Romeo. Nie lubię po prostu nudnych motocykli a teraz przyszedł czas na auta :biggrin:

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to ze swej strony chciałbym bardzo podziękować KS Riderowi , ponieważ m.in. dzięki takim testom, i publikacjom, powoduje, że Ducati jest w naszym kraju ciągle nieznaną i egzotyczną marką, oraz naprawdę wierzę że wszyscy polscy Ducatisti, to pasjonaci z krwi i kości, a nie niedomarasy i kombinatorzy, dla któryś punktem honoru, jest zrobić kogoś w chu...a

Dzięki :notworthy:

J-999.

 

Niema za co, You are wellcome :notworthy:

 

ciekawe ktora japonia by wytrzymala takie traktowanie

 

Zapewniam Cie, ze japonia wytrzymuje takie katowanie, i zajmuje " troche lepsze " miejsca w rankingu.

 

Ks, weź to jakoś poprzyj, jakimś skanem, bo w/g Ciebie 1098 to straszne gówno.

 

Scanow ne bedzie, Motorrad jest w EMPIK'u, kto bedzie zainteresowany sprawdzi sobie.

 

Yuby, przepraszam ale dlaczego w/g mnie ? ? ? Test przetlumaczylem najlepiej jak potrafilem, Jezeli redakcja klasyfikuje motocykl na ostatnim miejscu to co ja mam z tym wspolnego ? ? ?

 

Piotrze, ja tam zawsze jestem spokojny..., tylko dziwnie wyglądają posty KS-Ridera, jakby za wszelką cenę chciał coś udowodnić...jeszcze nie wiem co, ale obiecuję, że gó...o mnie to obchodzi, są i zawsze będą ludzie którzy będą jeździć Ducatami, i nikt tego nie zmieni.

No, ale miało być n/t . już się nie odzywam. J-999.

 

Janek, ja nic nie udowadniam, bo raz, ze nie musze a dwa to Ducati i redakcja juz udowodnili wiec gdzie ja biedny zuczek.....

 

Pomijam juz fakt, ze przy defekcie sprzegla ktore chodzi jak w sieczkarni, na dystancie 50 000 km dwa kosze sprzegla do wymiany, hmmm, czy to jes normalne ?

 

Bo wydaje mi sie ze ten test sie odbyl tylko w twojej glowie i wymysliles caly ten szajz :)

 

Malolat, wez sie ogarnij bo szajs to masz w glowie.

 

Szczere dzieki za zaufanie jakim obdarzacie tlumaczenie czy zaservovanie na srebrnej tacy, coz, nie napisze dla kogo jest to typowe, moze sami na to wpadniecie...

 

Z mojej strony

 

Amen

 

Obecny wynik rankingu do sprawdzenia w Motorrad Heft 3 / 2010

 

 

HD Road King

Honda CBF 1000

Suzuki Bandit 1250 S

Triumph Sprint 1050 ST

BMW K 1200 S

Kawa ER 6 F

Honda VFR

Yamaha R1

Suzuki V-torm 1000

Suzuki GSX-R 1000

BMW F 800

Honda Fireblade13.

MZ 1000 S

Kawa ZX 10 R

Triumph Daytona 675

Yamaha XT 660 X

Aprilia NA 850 Mana

BMW R 1200 GS

Kawa ZZR 1400

HD V-Rod

Kawa Z 1000

KTM 690 SM

Buell XB 12 S

KTM 950 Adventure

Suzuki M 1800 R ( intruder )

Ducati 999

Ducati 1098

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym psów nie wieszał na Ks-Rider`ze bo niby czemu? To,że zadał sobie trud,żeby to przetłumaczyć i to tu wkleić spowoduje,tak jak napisał Janek,ze mniej będzie chętnych na Duki w PL bo umacnia się stereotyp,że Ducati się psuje. Dla mnie bomba :clap: Polskie ulice przez to niestety są bardzo monotonne. Wszedzie tylko japonia a jesli chodzi o auta to audi i VW. Nie sądze,ze taki artykuł spowoduje np. spadek sprzedaży Ducati w Niemczech. Niemcy wiedzą co dobre a Ducati akurat traktują jak przystało na marke premium.

 

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz poważnie, na szczęście, trochę mam obycia z Ducati i mogę n/t coś niecoś powiedzieć, otóż nie wiem skąd kierowcy testowi z niemiec biorą motocykle- może odpadki z fabryki, nie przeszedł kontroli jakości to sruu do testów, jeszcze raz powtarzam, znam co najmniej 8 szt 999 i 6 sztuk 1098, które już nie powinny istnieć bo 999 przekroczyły dawno wspomniany próg 50 tys km, a 1098 - 2 sztuki miały nakulane 65 tys km, no chyba że na Amerykę idą zupełnie inaczej zrobione Ducati...

Dodam, że motocykle te są użytkowane normalnie- nie torowo... Na dokładkę dodam, że Ducati St 4S dzierży nie pobity dotąd rekord przejazdu rajdu żelaznej d...y czyli od Alaski na południowy kraniec Florydy...

Dobranoc...J-999.

 

Jakis koles na FJR1300 pobil to zeszlego lata tak na marginesie.Najbardziej chyba interesujace jest to ze Yamaha miale juz 140 000 mil podczas poczatku tej wyprawy i blisko 150000 po ukonczeniu ( dojazd na Alaske,trasa rekordu,powrot do domu)czyli 240000km. :icon_eek: :lalag:

 

http://www.onewheeldrive.net/2009/06/11/jo...inent-crossing/

 

 

Ten test tak naprawde to nie wypadl zle.Nalezy zwrocic uwage ze 1098 czy tez 1198 sa bardzo wysilonymi silnikami.Co innego osiagnac 150 km na kole z R4 a co innego z V2,tzw srednia predkosc tloka w sportowych Ducati osiaga stratosferyczne wartosci.

Z drogiej strony do trwalosci rc51,( sp1 czy tez sp2) raczej w dalszym ciagu daleko.

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

to co wczesniej nikt rozrzadu nei wymienial ?? bo jakos nie jest to napisane, a jak j*b**** pasek to nie dziwne ze sie pszystko posypalo

 

Pęknięty tłok to nie pęknięty pasek. Gdyby tam pękł pasek t tłok wytrzyma ale wybuchnie cała głowica.

 

Producent wymaga wymiany pasków co 20 tys. km. W teście nie ma ani słowa o wymianie pasków. Nie rozumiem, nie zrobili serwisu wymaganego przez producenta? I nagle pojawia się konieczność wymiany tłoka? Co najmniej dziwny ten test.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent wymaga wymiany pasków co 20 tys. km. W teście nie ma ani słowa o wymianie pasków. Nie rozumiem, nie zrobili serwisu wymaganego przez producenta? I nagle pojawia się konieczność wymiany tłoka? Co najmniej dziwny ten test.

pzdr

 

O wymianie oleju też nie wspomniamo, może żeczy oczywiste pominięto. Jeżeli producent w instrukcji motocykla przewidział wymianę oleju co "X" kilometrów, apasków "Y" km to chyba normalne że w teście tego nie uwzględniono. Test długodystansowy ma na celu pokazanie co się zepsuło i jakie jest zużycie podzespołów po teście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent wymaga wymiany pasków co 20 tys. km. W teście nie ma ani słowa o wymianie pasków. Nie rozumiem, nie zrobili serwisu wymaganego przez producenta? I nagle pojawia się konieczność wymiany tłoka? Co najmniej dziwny ten test.

pzdr

 

Sa takie miejsca gdzie zawsze wygra lub przegra dana marka, bez względu na to jak to się ma do rzeczywistości. Może to skrajna opinia ale naprawdę nie wierze w obiektywizm żadnej prasy branżowej.

Dwie słuszne uwagi: wymiana pasków - nie obecna w teście i wrzucenie 1098 do jednego wora z intruderem. Conajmniej zastanawiające....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to komu się podoba ten niemiecki program o motocyklach co leci w TV. Ten którego odcinki są powtarzane od roku.Chodzi o ten program co koleś próbował postawić na koło Hondzine DN-01.Chyba na TURBO to leci. Dla mnie kiszka maxymalna. Testują tam motocykle tak ze aż litość bierze ze takie coś poszło do TV.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa takie miejsca gdzie zawsze wygra lub przegra dana marka, bez względu na to jak to się ma do rzeczywistości. Może to skrajna opinia ale naprawdę nie wierze w obiektywizm żadnej prasy branżowej.

Dwie słuszne uwagi: wymiana pasków - nie obecna w teście i wrzucenie 1098 do jednego wora z intruderem. Conajmniej zastanawiające....

 

Jeśli rzeczywiście w tym teście Niemcy tak bardzo faworyzują swoje BMW to dlaczego umieścili F800 na 11 miejscu a BMW R 1200 GS na 18? Powinni wywindować wszystkie przynajmniej do pierwszej dziesiątki...

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to komu się podoba ten niemiecki program o motocyklach co leci w TV. Ten którego odcinki są powtarzane od roku.Chodzi o ten program co koleś próbował postawić na koło Hondzine DN-01.Chyba na TURBO to leci. Dla mnie kiszka maxymalna. Testują tam motocykle tak ze aż litość bierze ze takie coś poszło do TV.

 

pzdr

 

Podzielam Twoje zdanie. Nie wszystko złoto co się świeci :bigrazz: Tak jak z całą masą błędów VW i nie tylko (taki ot).

 

Coraz częsciej rzygać mi się chce jak czytam testy w Motocyklu, nasze rodzime testy są czasami na prawdę ok, oprócz "Motocykl używany".

 

Jeśli rzeczywiście w tym teście Niemcy tak bardzo faworyzują swoje BMW to dlaczego umieścili F800 na 11 miejscu a BMW R 1200 GS na 18? Powinni wywindować wszystkie przynajmniej do pierwszej dziesiątki...

 

Soul, poczytaj jakikolwiek test w Motocyklu, gdzie jest porównywane BMW... Doskonałość na dwóch kołach. A przecież irracionalnym poglądem jest fakt, jeśli tak ludzie myślą :bigrazz:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soul, poczytaj jakikolwiek test w Motocyklu, gdzie jest porównywane BMW... Doskonałość na dwóch kołach. A przecież irracionalnym poglądem jest fakt, jeśli tak ludzie myślą :bigrazz:

 

Czasem czytam zarówno MOTOCYKL jak i ŚM - BMW wypadają w nich rzeczywiście bardzo dobrze pod względem awaryjności, ale może ma to jakieś uzasadnienie? Przebiegi używanych motocykli tej marki często grubo przekraczają 200 000 km. Czy uważasz że w przypadku BMW handlarze kręcą liczniki do przodu?

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BMW nie kręcą liczników do przodu, ale faktem jest, że ludzie kupujący tak drogie maszyny są zazwyczaj ludźmi spokojnymi i zwykle eksploatują je turystycznie, stąd te przebiegi sięgające 200 tys. km. Wydaje mi się, że większość motocykli tych nie stricte sportowych jest w stanie osiągnąć taki przebieg przy spokojnej eksploatacji i właściwej dbałości o podzespoły(oleje, flitry i inne pierdoły). Niemiaszki w tym teście zapewne katowali 1098 jak tylko potrafili i stąd taki wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...