Skocz do zawartości

Ducati 1098


Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie czytam o Ducati, co nie co próbuję się dowiedzieć i jak na razie to "fani" skutecznie odstraszają od bliższego zapoznania się z marką ( na szczęście importer ma rozsądne podejście ).

Panowie wyluzujcie, bo niedługo Wasze ego Yubego dogoni.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie m.in.dlatego niedomarasy Ducatami nie jeżdżą, jak kto szuka dziury w całym to i do kropki na oponie się przyczepi...

 

cytat jeden, ale skomentuję całą pyskówkę urządzoną przez ducatisti: całym świecie opowiada się dowcipy o Żydach, ale tylko w Polsce jest to antysemityzm

ludzie dyskutują o różnych motocyklach, lepiej lub gorzej się o nich wypowiadając, ale tutaj jest kolejny przykład, że wystarczy złe słowo rzucić o włoszczyźnie, to zaraz pojawią się zapienione posty z objawami świętego oburzenia miłośników. żebyście z takim zaangażowaniem, panowie, zaglądali do innych działów podczas zadawania pytań o opony, tapicerów czy zamieszczania informacji o imprezach... :icon_razz:

 

test jest, jaki jest: skoro testom podlega wiele maszyn, to należy oczekiwać zbliżonych warunków testowania dla wszystkich. przynajmniej zbliżonych - inaczej to nie miałoby sensu. zarzuty, że do 25kkm nic nie ma - bezsensowne, pewnie zostało opublikowane w 1 części testu. podobnie jak niby nielogiczne lokowanie w tym samym porównaniu chopperów - w końcu to test niezawodności, po to porównuje się różne motocykle wg. tych samych kryteriów...

żeby nie było - gazeta nie jest dla mnie żadną wyrocznią, jedynie pewną wskazówką. akurat wyniki testów długodystansowych są o tyle ciekawe, że nie spotkałem się z danymi analogicznymi do zestawienia niezawodności czterołapców adac (BTW tam porsche też stoi w tabelce obok toyoty)

 

"niedomaras" bez ducati,

jeszua

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do programów na TVN TURBO to ten motorrad taka maniana za szok w sumie przetestowali 5 motocykli nakreycili 3 odcinki i powtarzali to przez 6 miesiecy teraz dobry program jest na polsat play MONOŚLAD sympatyczny polski program polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie zafascynował nowy Ducat Multistrada 1200 wygląd jak we włoskich maszynach bez zażuty cena cholernie psuje całość wizerunku czy moze mi ktoś powiedzić na temat multistrady jak się sprawuje do tej pory jeżdze choperrem suzuki c800 i chciałbym Multistrade kupić jako drugi motocykl do nieco dłuższego smigania i ewentualnei do jazdy miejskiej ...sam nei wiem czy to dobry wybór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena cholernie psuje całość wizerunku

Trochę odbiegnę od tematu, ale właśnie to ze ducati relatywnie dużo kosztują ma swoje dobre strony. Tak jak z tą "awaryjnością". Nikt dzięki temu nie kupuje ducati bo jest modne albo kolor mu się podoba czy na próbę. Osobiście nadal bym chciał by była to marka mało powszechna. Jeśli ktoś na prawdę chce mieć ducati to ma i właśnie dlatego że jest to ducati.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema robbud9858.

Wprawdzie śmigam dopiero od końcówki sezonu, ale wrażenia są pozytywne.

Właściwie mogę ci bardzo w skrócie i z przymróżeniem oka napisać , że Multi 1000DS jest dokładnie zaprzeczeniem tego, czym śmigasz obecnie.

Żeby nie psuć chłopakom dyskusji o 1098 lepiej wrzuć swój post tu:

http://forum.docpoland.com/

albo tu:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=39291&st=8520

Z tym, że cokolwiek można powiedzieć o Multi620, Multi 1000DS, albo 1100.

1200, to narazie wielka zagadka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odbiegnę od tematu, ale właśnie to ze ducati relatywnie dużo kosztują ma swoje dobre strony. Tak jak z tą "awaryjnością". Nikt dzięki temu nie kupuje ducati bo jest modne albo kolor mu się podoba czy na próbę. Osobiście nadal bym chciał by była to marka mało powszechna. Jeśli ktoś na prawdę chce mieć ducati to ma i właśnie dlatego że jest to ducati.

 

To chyba najgłupsze zdania jakie ktokolwiek ktokolwiek na tym forum napisał.

Edytowane przez Acidus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dlaczego? Nie wolałbyś mieć motocykla który jest jedyny w swoim rodzaju, którego się nie widzi na co dzień, niż japonię której pełno wszędzie? Motocykla który będzie się wyróżniał z tłumu i wokół pierdyliarda super hiper japonii to on będzie główną atrakcją np. zlotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla takich ludzi ( znaczy się lanserów ) są customy. Ducati to normalna seryjna produkcja, niezłe motocykle ( ale żadne cuda ), kiepski montaż i lekko zawyżona cena. Jak by były takie dobre jak fani marki opisują to produkowali i sprzedawali by tyle co Honda czy inny potentat. Jest ich mniej bo mniej osób chce je kupować a nie dlatego, że ograniczona jest produkcja. To nie ferrari by się trzeba było w kolejce do zakupu ustawiać. Sprzedają każdemu.

Edytowane przez Acidus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również rozumiem Theodaora :)

 

A co do testu to uważam żę każdy jest inny, trafiają się różni kierowcy napewno każdy daje w palnik jak tylko się da nie żałując niczego więc pewnie żaden z nas na codzień swojego moto by tak nie traktował.

 

Sam wiem jak się wyżywałem Hayabusą na jazdach testowych :) Rzadko kiedy maltretuje się tak własne moto za które się bądź co bądź sporo zapłaciło.

 

A że opinia o Ducati taka jest to dobrze, bo kupują je osoby które wiedzą czego chcą i nie dojdzie prędko do takiej sytuacji że bądą na nich latać dresy i buraki w koszuli niedzielnej jak na świerzo sprowadzonych z UK R1 kach, CBRkach i GSX-Rach. To jest właśnie ELITARNE :icon_razz:

 

Dla takich ludzi ( znaczy się lanserów ) są customy. Ducati to normalna seryjna produkcja, niezłe motocykle ( ale żadne cuda ), kiepski montaż i lekko zawyżona cena. Jak by były takie dobre jak fani marki opisują to produkowali i sprzedawali by tyle co Honda czy inny potentat. Jest ich mniej bo mniej osób chce je kupować a nie dlatego, że ograniczona jest produkcja. To nie ferrari by się trzeba było w kolejce do zakupu ustawiać. Sprzedają każdemu.

 

 

 

A głupoty piszesz :P Pojedź i zobacz jak wygląda fabryka Ducati a jak np Suzuki, jakie mają powierzchnie, jak duży dział badań i rozwoju ile osób pracuje, w jakim tępię, jakie zaplecze technologiczne itd. itp.

 

Jak by Ci jeszcze udostępnili budżet roczny na badnia i rozwój, marketing, działania promocyjne itd. to za głowę byś się złapał że Ducati robi coś za 1000 razy mniejsze pieniądze, a sprzęt jest lepszy lub przynajmniej porównywalny.

 

Żeby robić tyle co Suzuki to Ducati musiało by wybudować chyba 100 razy większą fabrykę w nowym miejscu, i bardziej ją zautomatyzować i to właśnie byłby wtedy motocykl masowy jak Honda, Suzuki itd.

 

Póko co wyglada jak manufaktura gdzieś w Bolonii, wielkości np. ZELMER w polsce, takie tam kilka budynków z lat 70 tych a nie mega wyjebany w kosmos kompleks peodukcyjny z własnym torem do badań, i milionem jajogłowych przed komputerami jak ma to miejsce w przypadku SUZUKI.

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...