nikon Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) witam, zamierzam zmienić motocykl w tym sezonie, dotychczas śmigałem Bandit 600N K1. Rozważam miedzy trzema motocyklami. Mam kilka wątpliwości co do nich, dlatego postanowiłem napisać tutaj. 1. Honda CBR 900 RR PC33 97-98 rok 2. Honda CBR 600 F4i 3. Suzuki Bandit 1200 4. Ewentualnie Fazer 1000 ale musze poczytac troche o nim ;) Duzo czytałem, ze Fireblade to kultowy motocykl, który dużo wytrzyma. Lecz ma swój wiek i obawiam się żeby nie zaczął się sypać. Mam na myśli problemy z elektryka, łożyska, amortyzatory, a nie daj Boże coś w silniku. Co do F4i motorek bylby kilka lat młodszy, ale bardziej wyżyłowany, nie wiem jakby wyglądała sprawa z mocą w porównaniu do B6. Pewnie po sezonie zachciałoby mi się czegoś mocniejszego. Na koniec został B12, motocykl "pancerny", lecz ma jeden duży minus, waga. Te 250kg +/- zniechęca mnie do tego motorka, lecz byłby on kilka lat młodszy niż fajer. Nie celuje w motocykle stricte wyścigowe. Dziękuje za wszelkie rady. Pozdrawiam Edytowane 6 Stycznia 2010 przez nikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Liczy się kasa, jak masz 12k to śmiało możesz oglądać SC33. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Sport czy kanapa? Odpowiedz sobie :bigrazz: A co może się sypać w Bladym, jeśli nie grzebali w nim polacy? Nic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Co do F4i, podam przykład kolegi, który niedawno sprzedał bandita. Chciał kupić VFR ale że wracał do Polski i potrzebował coś kupić bardzo pilnie, a VFR-ek akurat nie było w okolicy, to kupił ode mnie F4. Chłopak nie mógł uwierzyć że to jest takie mocne w porównaniu do bandita. Niby tylko 20 koni więcej ale różnicę czuć zdecydowanie. Nie ma nic złego w przesiadce z 600 na 600, bo nie wszystkie 600 są sobie równe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Co do F4i, podam przykład kolegi, który niedawno sprzedał bandita. Chciał kupić VFR ale że wracał do Polski i potrzebował coś kupić bardzo pilnie, a VFR-ek akurat nie było w okolicy, to kupił ode mnie F4. Chłopak nie mógł uwierzyć że to jest takie mocne w porównaniu do bandita. Niby tylko 20 koni więcej ale różnicę czuć zdecydowanie. Nie ma nic złego w przesiadce z 600 na 600, bo nie wszystkie 600 są sobie równe. Oj chyba wiecej niz 20 a do tego ze 30 kilo lzej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Kup FZS 1000. Mocniejszy i wygodniejszy od CBRek i lżejszy od Bandita. Jak nie szukasz typowego plastika, to ten motocykl w 100% Cię zadowoli. Silnik naprawdę daje mnóstwo frajdy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 CyByRy 929? cena zbliżona do SC33 (za tego to ludzie w PL wołają chore sumy, stare moto, stara zawiecha i hamulce) Gabarytowo podobne do F4i, moc jak na litra mała, więc powinieneś ogarnąć po bandycie. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Z tych trzech bierz 900rr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 A kwestia finansowa jak wygląda? Do końca Twój wybór uściślony nie jest bo wybierasz pomiędzy plastikami a nakedami, a czym się różnią wszyscy wiemy. Ja najpierw bym się zdecydował co mnie bardziej bawi, powiedział ile mam środków na ten zbożny cel, a wtedy możemy rozpocząć prawdziwą batalię sugestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek778 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Dokładnie najpierw sprecyzuj typ motonga jaki Cię interesuje, Cebry a B12 to zupełnie inne motocykle. Sam osobiście latałem na CBR 600F4i, teraz latam golasem GSX 1400. Różnice diametralne, CBR lekka, świetnie się prowadzi, hamulce bardzo dobre, pozycja bardziej sportowa. A golas...pozycja jak dla mnie megawygodna, wyprostowana, nie obciąża pleców, nadgarstków, masa dużo większa (dla mnie akurat nie jest to wada, dla niektórych jak najbardziej), prowadzenie dobre, a najważniejsze to moment obrotowy. Silniki CBR 600F4i oraz B12 to zupełnie inna bajka, jeśli lubisz wkręcać na obroty, korzystasz z wyższych zakresów bierz Cebre, a jak interesuje Cię elastyczność oraz przyspieszenie już od niskich obrotów bierz B12. Pozdr :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikon Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) maksymalnie 11tys, co do F4i moze byc ciezko, ewentualnie F4. Im taniej tym lepiej dla mnie:) Motorek pewnie bede bral z Niemiec. W testach wyczytalem ze CBR F4/F4i maja najbardziej przyjazna pozycje do podrozowania wsrod "plastikow". Co do smigania na torze, sam nie wiem. Choc studiuje w Poznaniu, nie smigalem po tamtejszym torze. Fazer z tych wszystkich najbardziej mi pasuje, polaczenie sporta i turystyka. Nie jest za ciezki. Zapewnie za 11k nie znajde Fazera litra, ewentualnie 600. Problem jest tego typu, ze nie mam sprecyzowanych wymagan. Najlepszym wyjsciem bylaby krzyzowka sporta i turystyka i mozliwosc zalozenia sakw "miekkich" na miejsce pasazera. Jezdze B6 i mi dobrze, bo nie mam porowniania do innych motocykli. B12 zapewno to samo co B6 co do pozycji podczas smigania lecz znacznie lepszy piec. Jeszcze mam troche czasu na namysly :) Edytowane 7 Stycznia 2010 przez nikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam,żeby nie było że każda sroka swój ogonek chwali to zaproponuje VFR 750 ewentualnie 800 ale za ta kase trzeba poszukać żeby była ładna,moim zdaniem nie bedzie tak zajechana jak Blady a mocniejsza i wygodniejsza od CBR ,do litrów nie porównuje bo to inna bajka ale moim zdaniem warto sie zastanowić nad taka opcja.Pozdrawiam i słusznych wyborów ż :buttrock: yczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikon Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) prawdopodobnie nabede B12, tę wage przeboleje. Prostota tego motorka do mnie przemawia i nie umiem jej sie przeciwstawic :) Zachorowalem na ten motor. Jesli zmienia mi sie upodobania co do motorka, cale zycie przedemna ;) Pozdrawiam P.S. Gdyby nie kasa, celowalbym w Fazera litra. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez nikon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Fazera 1000 w starej budzie ze spokojem znajdziesz do 11tys. Nawet w nowszej, ale myślę, że po przejściach. F4, fajne moto, musisz zdecydowac co bardziej Tobie odpowida, plastik, naked czy transformers zwany Fazerem. Ja z tych wszystkich na Twoim miejscu rozglądałbym się za Fazerem. Połączenie wszystkiego a dodatkowo strasznie mi się podoba ta pierwsza stara kasta :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Nikon przejedz sie kazdym z tych motocykli i wtedy sie zastanow majac jakies pojecie o tym jak kazdy z nich jedzie. Bo jak przez zime sie napalisz na konkretny model np. takie b12 to mozesz potem podjac pochopna decyzje. Jezdzilem b6n tak jak Ty i mialem wrazenie, ze nad nim panuje. Mialem tez okazje przejechac sie litrowym sport-turystykiem. Roznica byla kolosalna i ciesze sie, ze nie mialem go dluzej bo nie czulem sie na nim komfortowo. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.