Skocz do zawartości

Gas Gas EC 300


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć dziewczyny :biggrin:

 

Nie ma oddzielnej półki na forum dla gazików.

Coś tam czytałem że w Master Enduro 2005 rozjechał generalnie prawie całą konkurencje w zawodach. Bravo. :clap:

Ale w sześciodniówce 2005 rozjechał naszych chłopaków (jakaś niby wada fabryczna...jaka?) :evil: .

W teście w Motocyklu też na plus duży opisany - czepiono sie wykonania - plastiki kanapa i takie tam. Ale silnik .... podobno lepiej to lata niż EXC 300 ..podobno ( tak zresztą wyszło w w/w Master Enduro).

Ma ktoś jakieś przemyślenia najlepiej poparte praktyką co do tej maszynki? Jak to jeździ - w off-roadzie, serwis, koszty itp.

Pytanie z cyklu: Szukamy więc pytamy.

 

Pozdro

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafael ma takiego zaatakuj go na gg albo poproś do odpowiedzi publicznie :D

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny :biggrin:

 

Nie ma oddzielnej półki na forum dla gazików.

Coś tam czytałem że w Master Enduro 2005 rozjechał generalnie prawie całą konkurencje w zawodach. Bravo. :clap:

Ale w sześciodniówce 2005 rozjechał naszych chłopaków (jakaś niby wada fabryczna...jaka?) :evil: .

W teście w Motocyklu też na plus duży opisany - czepiono sie wykonania - plastiki kanapa i takie tam. Ale silnik .... podobno lepiej to lata niż EXC 300 ..podobno ( tak zresztą wyszło w w/w Master Enduro).

Ma ktoś jakieś przemyślenia najlepiej poparte praktyką co do tej maszynki? Jak to jeździ - w off-roadzie, serwis, koszty itp.

Pytanie z cyklu: Szukamy więc pytamy.

 

Pozdro

Jak więc prosiłeś tak napisze. Więc tak. Na exc 300 jezdziłem tylko chwile ale da się zauważyć ze gas ciągnie lepiej deczko od dołu a w górnej partii obrotów ma ostrzejszą charakterystykę i jest bardziej nerwowy (szybsza reakcja na gaz) choć to może moje subiektywne odczucia są. Silniczek to naprawdę super sprawa. 6 biegów które są wd. mnie zestopniowane w sam raz do enduro ( dość krótka 1) Zawieszenie radzi sobie bez najmniejszych problemów (mowa o Marzocchi ) Trafiają się też modele z Ohlinsem na przodzie i tyle ale ten wymagał dość dużej dopłaty (sam przód coś ponad 3 tyś) Myślę że i tak ciężko bardzo wykorzystać 100% możliwości tego zawieszenia (takie samo montowane jest w huskach) Hamulce Nissina bardzo dobra skuteczność; motocykl zatrzymuje się z tylnym kołem w górze bez najmniejszych problemów. Sprzęgło nie sprawia żadnych problemów ( hydrauliczne AJP) z regulacją oczywiście. Jeśli chodzi o wykonanie to na pewno nie odbiega od innych producentów. Części eksploatacyjne jak klocki zębatki itd pasują od inncyh motocykli ( klocki przod od yz bodajże a tył od exc) zębatki to co przy husce, tłoka dostaniemy u olka, tarcze sprzęgłowe itd itd też. Nie wiem jak z elementami typu wałki skrzyni biegów, częsci zaworu wydechowego ale podejrzewam że jedynie oryginalne można kupić ( choć wszystko da się naprawić :biggrin: ) W terenie motocykl sprawuje się super ( wd mnie w teren nie ma lepszego motocykla niż 300 2t) Lekki, zwinny, zrywny zresztą jak każde hard enduro. Jak byś chciał znać jakieś szczególiki do na gg pomogę ( przynajmniej postaram się ) ;)

Jeśli kiedykolwiek bym zmieniał motocykl to będzie to EC 300 jakiś nowszy rocznik, ew TM EN 300 chodzi mi po głowie, ale z nim może poczekam jeszcze troche aż większy wybór częsci zamiennych będzie. ;)

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, a jak z dostępnością cześci? Rynek wtórny to pewnie gorzej lub podobnie jak w TTR - czyli praktycznie nie istnieje - plastiki, lampy itp? Mechaniczne - długo trzeba czekać czy generalnie od ręki? Robiłeś coś, albo ktoś znajomy i jakieś przykładowe koszta... tlok, korba ? Generalnie eksploatacja- wymiany (tłok itd) jak w innych 2T 250/300? Ma wg Ciebie jakieś mankamenty? Walczyłeś z jakimiś pierdołami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, a jak z dostępnością cześci? Rynek wtórny to pewnie gorzej lub podobnie jak w TTR - czyli praktycznie nie istnieje - plastiki, lampy itp? Mechaniczne - długo trzeba czekać czy generalnie od ręki? Robiłeś coś, albo ktoś znajomy i jakieś przykładowe koszta... tlok, korba ? Generalnie eksploatacja- wymiany (tłok itd) jak w innych 2T 250/300? Ma wg Ciebie jakieś mankamenty? Walczyłeś z jakimiś pierdołami?

Tłok coś koło 600zl czyli tyle co do EXC, korba Hot Rods to jakieś 400zl czyli też normalna cena, z tarczami sprzęgłowymi itd nie ma problemu, zębatki tez są. Ogólna zasada jest taka zeby nie był starszy motocykl jak 05 rok. Okleiny i takie rzeczy blackbird oferuje, za plastikami się nie rozglądałęm szczegółowo bardzo ale po necie przewinęły mi się przed oczami owiewki boczne i błotniki. Ogólnie z częsciami nie ma problemu, mi od olka przychodziło tak jak i do Hondy którą miałem wcześniej czyli 2-3 dni i wszystko jest

 

PS: pytałeś gdzieś o lampy http://www.motocombo.pl/kategorie-257_261_79_102.html

Tarcze hamulcowe również są i cena jak u reszty konkurencji. A jeszcze jedna uwaga do plastików. Osłony przednich amor pasują od EXC 450 03 rok. Ogólnie mowiąc jak poszperasz to znajdziesz wszystko, a ceny nie odbiegają od konkurencji,; czasem coś jest 10-15zl droższe (np tłok 15 zl więcej niz do EXC 300)

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszędzie szukam, ale nie mogę znaleźć. Możecie napisać ile średnio palą takie 300-ki i ile maksymalnie potrafią połknąć. Poważnie myślę o przesiadce na 2t, ale nie zamierzam wozić bańki na plecach.

 

pzd

Od 10l w góre, przy czym 10l to łaskotanie manetki. Górą granice ciężko określić :D

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: pytałeś gdzieś o lampy http://www.motocombo.pl/kategorie-257_261_79_102.html

Tarcze hamulcowe również są i cena jak u reszty konkurencji. A jeszcze jedna uwaga do plastików. Osłony przednich amor pasują od EXC 450 03 rok. Ogólnie mowiąc jak poszperasz to znajdziesz wszystko...

 

 

OK, miałem na myśli oryginały - jeśli tu takowe są. Chyba, ze praktycznie identyczne można właśnie w takich wersjach kupić. TTR ka miała potłuczone szkło to za sama lampe bez owiewki w serwisie 430 zawołali... :banghead: Zgadza sie , że jka poszukasz to znajdziesz, ja szukałem, dopasowałem prawie identyczną wymiarami i mocowaniem.

Bardziej chodziło mi o fakt, że pewnie z racji małej popularności i bytności sprzeta ciężko o używki albo zamienniki podejrzewam. A niekóre niby pierdy zwalają czasami z nóg w cenniku w oryginałach gdy sie chce "odbudwać" sprzęta po małym crash-u w oryginale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, miałem na myśli oryginały - jeśli tu takowe są. Chyba, ze praktycznie identyczne można właśnie w takich wersjach kupić. TTR ka miała potłuczone szkło to za sama lampe bez owiewki w serwisie 430 zawołali... :banghead: Zgadza sie , że jka poszukasz to znajdziesz, ja szukałem, dopasowałem prawie identyczną wymiarami i mocowaniem.

Bardziej chodziło mi o fakt, że pewnie z racji małej popularności i bytności sprzeta ciężko o używki albo zamienniki podejrzewam. A niekóre niby pierdy zwalają czasami z nóg w cenniku w oryginałach gdy sie chce "odbudwać" sprzęta po małym crash-u w oryginale.

No rynek używek nie rozpieszcza ale to właśnie my kupując Gas Gasy będziemy go skutecznie powiększać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Ponowiam temat bo zastanawiam się nad GasGasem EC 300.Dalej z częściami jest lipa?Gdzie np kupić owiewki albo np jakaś jedną oryginalna srubke, chodzi mi o taki sklep jak KTM wojciechowicz gdzie kupujesz kazdą pierdołe.Szukałem troche na necie ale ciezko kupić jakieś częsci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej lipy z częściami... Na 24mx mają dużo części do Gasów. Jakieś pierdoły to kupuję od dealerów: [email protected] albo [email protected]

Oficjalny sklep jeszcze jest w budowie: http://sklep.gasgaspolska.pl. Tak to będzie wyglądać: http://gasgas.4vip.pl

Polecam najpierw pisać właśnie do dealerów, cena niektórych części jest śmiesznie mała, a jak czegoś nie mają na stanie to sprowadzą z Hiszpanii. Ja czekałem na trzy sprężyny od biegów może z dwa tygodnie. Dużo części pasuje od innych motocykli np. tłok i korbowód od CR 250. Tutaj masz listę zamienników: http://gasgasrider.org/html/parts_crossover.html

Edytowane przez SilverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...