Vector Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Heil :flesje: Latem byłem w szoku kiedy po raz pierwszy zobaczyłem w motocyklu tego sporta... Cyferki na papierze piękne... Kwas jak to Kwas coś tam pobręczał, zresztą jak czytaliście artykuł w nowym motocyklu sami wiecie... No nic, dzisiaj wpadłem na stronę Akrapa. I wiecie co? Jestem ku*wa w szoku. http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaus...0/evolution-74/ To co zajęło japończykom lata, to niemcy za pierwszym strzałem chyba przeskoczyli. Nowy król? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 na papierku to seria ma 193 KM. Czyzby wiec po zalozeniu Akrapovic#a moc faktycznie spadla - po przerobieniu tlupikowego tematu wcale nie bede zdziwiony gdy seria bedzie mocniejsza :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 A czy BMW jest wyjątkiem, żeby podawać moc mierzoną na tylnej gumie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 No i BMW zabiło japońców i zasranych makaroniarzy. Jak tylko śniegi zejdą to mam zaklepaną jazde demówką u Smorawiny. Tylko trzeba się spieszyć-chłopaki zakłady przyjmują jak długo RRka w całości wytrzyma te jazdy testowe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja wlazłem na stronę i nie jestem w stanie zrozumieć waszego podniecenia. Gdzie jest haczyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 185KM zmierzone na tylnej gumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Zajebisty sprzęt, szkoda tylko, że brzydki jak cholera :smile: Te niesymetryczne światła z przodu są do bani. Edytowane 14 Grudnia 2009 przez karol1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 A mi tam się podoba. Ładniejszy od Bladego, brzydszy od Duca :wink: Do*ebali :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Niesymetryczne światła dało by się od biedy przeboleć ( już przeróbki są ) ale symetryczne boki to już bolą. Bardzo ciekawie zapowiada się system kontroli trakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 BMW dało radę, ten motocykl na papierze i z wyglądu budzi respekt, oczywiście wszystko wyjdzie w praniu bo tak naprawdę liczy się tylko opinia użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 W Kwietniu zdam relacje :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 na papierku to seria ma 193 KM. Czyzby wiec po zalozeniu Akrapovic#a moc faktycznie spadla - po przerobieniu tlupikowego tematu wcale nie bede zdziwiony gdy seria bedzie mocniejsza :icon_mrgreen: :crossy: Nie wiem skad czerpiesz swoje dane ale tu napisane jak byk ze seria ma 185.53 KM a po zalozeniu Akaprovic'a wzrasta do 191.30, czyli o 6 KM bez 0.23 KM :bigrazz: Poza tym stoi jak byk: "The power increase with the Akaprovic system is substantial, and can be seen from 7000 RPM"... To o czym tutaj rozprawiacie :icon_question: :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jest tak paskudny, że musi być szybki. Żeby zejść widzom z oczu... Wolę BMW-ice z M Power, bo są szybkie i ładne, a nie tylko szybkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) Jest tak paskudny, że musi być szybki. Żeby zejść widzom z oczu... Wolę BMW-ice z M Power, bo są szybkie i ładne, a nie tylko szybkie. A ile będzie kosztował? Znając BMW, to w jego cenie będzie można sobie R1 na superbike zrobić :biggrin: A żeby był szybki, to jeszcze musi się prowadzić w zakrętach lepiej niż japonia i włoszczyzna ;) Dziś sama moc już nie robi wrażenia - trza to móc wykorzystać... Edytowane 15 Grudnia 2009 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Maniuś, około 63 tysięcy, czyli tyle ile kosztuje przeciętnie w polskim salonie japoński odpowiednik :wink: Co do maszyny, w MP to to zapie*dalało pod tyłkiem Sikory, byłem na prawie wszystkich i dotrzymywało kroku, oj dotrzymywało czołówce. Z tym, że potworna moc to nie wszystko, nie od wczoraj wiadomo. Bywało gdzie pomieszane klasy 1000 i 600 dojeżdżały do mety tak samo :bigrazz: Jak to ostatnio było, Gixer 600 dojechał zaraz po 1000... Próbowaliśmy dostrzec jakiekolwiek różnice przy wyjściach, ale zawsze z Gixerami było łeb w łeb... To takie subiektywno-wizualne odczucia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.