Skocz do zawartości

Ducati st4 a przebieg, pomóżcie


Rekomendowane odpowiedzi

To ja się wypowiem.

Ducati są piękne, ale trzeba mieć sporo siana i średnio się nadają na polskie drogi.

Kolega, który jest mechanikiem motocyklowym miał zna chłopaczka, któremu się marzyło Ducati, w końcu fundusze uzbierał i kupił młodego nakeda za 20tys. PLN. Jaki był zrozpaczony fatalnym wykonaniem motocykla.

Klapka wlewu paliwa się otwierała na wybojach, felgi się gięły na potęgę, pęknięcia błotnika.

Przyjechał w końcu na regulację zaworów, znajomy pogonił chłopaczka, bo we włoszczyźnie się nie grzebie. Chłopaczek zadzwonił do Wawy, żeby się umówić w salonie na serwis to mu powiedziano: przegląd 2tys. PLN i za 3miesiące termin.

:cheers:

Panowie. Jesteśmy świadkami narodzin nowej legendy, szeptanej z ust do ust wśród braci motocyklowej :icon_mrgreen:

Że siostry brata szwagra wujek ma sąsiada, który widział.... itp :buttrock:

P.S. Desmo Wdowa rocznik 1995, nie psująca się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestańmy żyć w zakłamaniu i przyznajmy w końcu, że wszystko co zarobiimy przeznaczamy na remonty naszych motocykli. Dzieci głodują, w domu bieda ale za to klapka od paliwa jest porządnie naprawiona. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestańmy żyć w zakłamaniu i przyznajmy w końcu, że wszystko co zarobiimy przeznaczamy na remonty naszych motocykli. Dzieci głodują, w domu bieda ale za to klapka od paliwa jest porządnie naprawiona. :wink:

 

Hmm, w moim 996 też klapka wylata, a to włoski szajs... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze się nie zgodzić z Edkiem odnośnie kontrolowania luzów zaworowych. W przypadku mojego st4s (996) podczas przeglądu po.22 tys., który robił Maciej we Wrocku okazało się że dwa zawory wydechowe mają „za ciasno”, przy czym Maciej stwierdził że już podczas poprzedniego przeglądu (który robił pierwszy właściciel jeszcze w Niemczech) także dwa zawory poddane były korekcji. Nijak się to nie ma owych 40 tys. o których tu wspomniano. Oczywiście - można to „olać”, ale jeśli tendencja do „podwieszania” zaworów będzie się pogłębiać to należy się liczyć wówczas z konsekwencjami związanymi z wypalaniem gniazd zaworowych, a nawet nie chcę myśleć jaki byłby koszt wymiany. Dodam przy tym że motocykla używam stricte turystycznie, zalewam najlepszym olejem jaki da się kupić, etc. więc zakładam że to o czym pisałem wcześniej tyczyć się może także każdego innego egzemplarza silnika desmoquatro996.

DESMOBSESSION www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście - można to „olać”, ale jeśli tendencja do „podwieszania” zaworów będzie się pogłębiać to należy się liczyć wówczas z konsekwencjami związanymi z wypalaniem gniazd zaworowych, a nawet nie chcę myśleć jaki byłby koszt wymiany.

. Trzeba też pamiętać że to jest desmo. I doprowadzenie do sytuacji w której luz zaworowy (otwierający) staje się za mały spowoduje że zamykający się powiększy. Jednakże główna przyczyną zmiany wartości luzów są zużywające się półpierścienie zamków na trzonkach. Może się zdarzyć że to pozostawienie starych zamków przy korekcie luzów jest odpowiedzialne za relatywnie szybka konieczność powtórnej regulacji. W moim 916 przy 40000 zaszła jedynie konieczność skorygowania luzów na 2 zaworach. Przy czym zakończyło się to jedynie wymiana tych półpierścieni i luzy znalazły się w połowie zakresu tolerancji.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, w moim 996 też klapka wylata, a to włoski szajs... ;-)

Zapraszam zatem do dopisania się na listę w temacie głównym ;)

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko przedewszystkim do Vatzegue[b ale oczywiście prosze o odp pozostałych kolegów, a mianowicie:

 

czy te małe żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili coś sami oprócz rzędowej 4, którą tez zapewne zerżneli z jakiegoj Europejskiego auta?? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Hehehe, a to akurat kolego nie trafiles.

Japonczycy jako piersi wprowadzali wiekoszsc nowoczesnych wynalazkow do produkowanych seryjnie motocykli. Jak np. wspomiana przez Ciebie rzedowa czworka, hamulce hydrauliczne, czy turbo w motocyklu.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Hehehe, a to akurat kolego nie trafiles.

Japonczycy jako piersi wprowadzali wiekoszsc nowoczesnych wynalazkow do produkowanych seryjnie motocykli. Jak np. wspomiana przez Ciebie rzedowa czworka, hamulce hydrauliczne, czy turbo w motocyklu.

 

Pzdr

 

 

Kolego, turbo w motocyklu nie sprawdziło się. więc nietrafionych nowinek tech. nie wspominajmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te małe żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili coś sami oprócz rzędowej 4, którą tez zapewne zerżneli z jakiegoj Europejskiego auta?? :buttrock:

 

A możesz wyjaśnić, w jakim celu zadałeś pytanie???

Bo mam wrażenie, że szukasz zwykłego dymu na forum a to, że kupiłeś sobie Ducati nie upoważnia cię do krytykowania japońskiej techniki :icon_twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już służę informacjami z pierwszej ręki - ceny przeglądów w ASO Ducati Katowice:

 

Po 1000km – 300 PLN

Po 6000km – 300 PLN

Po 12000km – 400 PLN

Po 24000km (bez regulacji luzów) – 550

Po 24000km (z regulacją luzów zaworowych) - 700 PLN

Czyszczenie i regulacja gaźników (2 cyl. Ukł „V”) – 350 PLN

Synchronizacja gaźników – 120 PLN

Diagnostyka komputerowa – 200 PLN

Czyszczenie i nasączanie filtra powietrza – 60 PLN

Wymiana łożysk główki ramy – 300 PLN

Wymiana napędu - 200 PLN

 

Oczywiście do cen proszę sobie dolicz materiały: filtr oleju 55PLN, powietrza 50PLN + olej Shell syntetyk 50PLN. Czy ceny w ASO np. Hondy różnią się znacznie? Nie sądzę.

 

ps. jeżeli chodzi o np ducatistów zrzeszonych w DOC można liczyć na rabaty.

Z zasady nie wypowiadam się w temacie tego ciekawego motocykla ale:

Janek ma 100% racji z metodą sprawdzania stanu sprzęgła bo sam demontaż i pomiar grubości tarcz jest zgodny z serwisówką i gówno warty.

Robiłem w tym roku jeden motocykl 749 i gdyby nie pomoc Maćka oraz zaprzyjaźnionych serwisów z Niemiec i Brna motocykl stał by do dzisiaj w warsztacie.

A teraz coś na temat ASO tej szlachetnej marki w Katowicach:

Ich cennik w wielu pozycjach przypomina cennik pralni chemicznej a nie motocykli tej marki.

Dla przykładu:

Po 24000 km(bez regulacji luzów :biggrin: ) 550 ??? A dlaczego bez regulacji luzów?

I tutaj mam nadzieję że w tych kosztach robią wymianę pasków.

A za samą regulację po tym przebiegu cennik dolicza 150 zeta???

Robiąc silnik pojechałem do nich aby drogą zakupu zanabyć świece zapłonowe - po 10 minutach dowiedziałem się że wyszli i trza zamawiać a okres oczekiwania to 1 miesiąc.

Sorry Panowie ale to nie ta droga. Możecie się na mnie obrażać a ja i tak będę Wam podsyłał motocykle do regulacji zaworów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...