Sikor Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 A, k....a namieszałem, sory. Chodziło mi o szerokość przedniej felgi, czyli 3,5 cala. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 W zasadzie im wyzszy profil tym lepiej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Pod błotnik się zmieści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Jeśli masz ponad 12 mm luzu nad kołem, to tak. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Ciekawostka przyrodnicza. Dzwoniłem w takiej właśnie sprawie do Pana "Gumisia" polecanego powszechnie i w związku z tym, że nie miał akurat takiego rozmiaru 120/60 pytałem go czy można dać 120/70. Nie powiedział, że nie ale twierdził, że może się gorzej jeździć. Zamówiłem taką, dziś może założę i sprubuję pojeździć to się wypowiem. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Nie wyczujesz róźnicy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) No k...a, znawcy kochani, 120/70 jest wyższa o 12 mm od 120/60 (matematyka na poziomie podstawówki). Czyli przód podniesiemy o 12 mm. Dla sporta to gorzej (w zależności od naszej jazdy, w różny sposób to odczujemy), ale to możemy skompensować obniżeniem półki o 12 mm na lagach lub zwiększeniem SAGu o 12 mm (teoretycznie, bo lepiej tak nie zrobić, SAG ma mieć pewną konkretną wartość i już, nagła zmiana o ponad 10 mm to dużo i psuje nam inne ustawienia). Lub jeszcze możemy kombinować z geometrią tyłu - modyfikacja SAGu lub inna opona (wyższa), aby zachować proporcje.Jak ja lubie te motury :) . Samochody to ku....s Edytowane 13 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Pod błotnik się zmieści? W R6 z 2000r opona 120/70 ociera o błotnik jest za wysoka. Sprawdzone wiec nie warto kombinowac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Założyłem. Do Svki się mieści. Na spokojnie. Jeszcze jest miejsce bo to taki terenowawy motór. Niestety nie jeździłem jeszcze. Dopiero w niedzielę będę mógł sprawdzić bo wyjeżdżam. Co do podniesienia przodu to właśnie myślałem o tym żeby wpuścić nieco lagi, ale podnosiłem ostatnio tył o jakieś 2 cm poprzez krutsze psie kości. Czyli mam zwiększony prześwit i zachowane proporcje. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Panowie, poniewaz moto mam ustawione i nie chce ingerować w ustawienia SAGów , półek itd. a w zime pewnie będę robił zakupy, skąd brac opony torowe, a najchętniej potorowe w tym rozmiarze 120/60? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Panowie, poniewaz moto mam ustawione i nie chce ingerować w ustawienia SAGów , półek itd. a w zime pewnie będę robił zakupy, skąd brac opony torowe, a najchętniej potorowe w tym rozmiarze 120/60? Jeśli wybierasz się do Poznania to najlepiej tam na miejscu kupić, a jeśli nie to Yuby powinien mieć dojście do opon bezpośrednio od zawodników WMMP. Ja natomiast mam nieco inne pytanie, czy ktoś jeździł na Shinko R-010 Apex? To jedyne nowe torówki na allegro w rozmiarze 160. Znalazłem już jakieś opinie w necie ale jeśli ktoś jeszcze miał kontakt to niech pisze :). Ja pewnie w przyszłym roku coś dodam od siebie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Pirelli, ciśnienia, wskazówki (różne modele):http://diabloracer.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=21 Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Gdzie takich zakupów dokonałeś, jeżeli można wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 dunlop ma przecene przod d209 i tyl d211 250$ z S&H :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 http://moto.allegro.pl/nowe-dunlop-d211-gp-racer-ntec-120-70-2x-190-55-17-i2666223851.html Ciekawa opcja Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.