Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 (edytowane) witam mam problem ze swoim tylnim zaciskiem w XR , a mianowicie zjada mi klecek hamulcowy , zjadlo mi go juz 2 raz . Za perwszym razem myslem ze moze brud i dokladnie wyczyscilem zacisk wyciagajac tlooczek. Zalozylem klocki nie nowe , ale mialy jeszcze z 1.5 mm od strony tloczka. Przejechalem tak moze ze 100 km , kilka razy uzylem hamulca i znowu klocek goly :/ , sprawdzalem czy nie obciera , ale nic sie nie dzieje , klocek cofa sie od tarczy po puszczeniu dzwigni hamulca . Wiec juz sam nie wiem co jest grane ? moze ktos ma pomysla , gdzie szukac przyczyny. Tarcza w sumie nowa , w kazdym razie bez wzer , rys itp. Zacisk byl rozbierany na czesci pierwsze i czysczony/smarowany. Edytowane 14 Listopada 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Ale czy wyczysciles i nasmarowales prowadnice po ktorych chodzi zacisk ? Czy wyczysciles i nasmarowales czesci obejmy zacisku po ktorych chodza same klocki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 hmm nie pamnietam dokladnie , ale czyscilem zacisk i smarowalem sworznie zabezpeiczone zreszta gumkami , sam klocek nie jest wpakowany na scisk w zacisku i ma male luzy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A gumki na zaciskach zmieniałeś na nowe? Może się gdzieś podwijają i haczą, co powoduje nierównomierne wysuwanie się tłoczków? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Jeśli wszystko płynnie chodzi to może winą jest kształt tarczy. http://p1.bikepics.com/pics/2008/10/23/bik...458667-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2007/09/22/bik...032666-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 To nie to , bo moto mam drugi rok i dopiero po ostatniej wymianie klockow jakis miesiac temu zaczely sie jaja. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Zacisk jest ,,pływający'' i prawdopodobnie przestał już ,,pływać''w jarzmie, stąd jednostronne zużycie klocków. Wymień gumki które uszczelniają części mocujące zacisku do jarzma i wypełnij je smarem syntetycznym lub silikonowym(drogi!), nie ropopochodnym(gumki napuchną i znowu zablokuje). Pozdrawiam Robert Edytowane 17 Listopada 2009 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 a zacisku nie przekasza pod obciążeniem ? w jadzi znajomego wstawiliśmy mosiężne tulejki pod wymiar i problem zniknął Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 no luzy mial , to fakt :/ ,ale sprawa juz nieaktualna , moto sprzedane , kupiec poinformowany ze cos z zaciskiem sie dzieje . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 kupiec poinformowany ze cos z zaciskiem sie dzieje . Akurat. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) akurat tak , tak samo jak nie ukrywalem , ze korba sie konczy i poci sie pokrywa glowicy , przednie kolocki tez sie mialy ku koncowi po 2 miesiacach , ale to raczej wina klockow feroodo , bo goldfrenow nie udalol mi sie dostac ( a przelataly rok !!) btw goldy sa super jesli chodzi o brudasy !! zadne inne ! Edytowane 18 Listopada 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.