Gawix Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dużo różni się manual do KTM'a z 2005r z oficjalnej strony od manuala do kata z 2002r? Nie wiem czy szukać dalej gdziekolwiek manuala do EXC 200 z 2002r, chyba że ktoś z was ma, jakby dał linka byłbym bardzo wdzięczny ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 masz z 2003, na pewno bedzie roznil sie mniej niz ten z 2005 http://www.fichier-pdf.fr/2011/02/20/ktm-125-200-engine-ing/ktm-125-200-engine-ing.pdf Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawix Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 A Owner's manuala do KTM EXC 200 gdzieś znajde ? Na oficjalnej stronie są tylko 2005r+ owner's manuale, a na necie nie mogę znaleźć nic do KTM EXC 200 2002r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Mam pytanie odnośnie zawieszenia w ktm exc 200 2010r. Zawieszenie z przodu jest jedno czy dwukomorowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Mam pytanie odnośnie zawieszenia w ktm exc 200 2010r. Zawieszenie z przodu jest jedno czy dwukomorowe?Jedno komorowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Mam pytanie jeszcze jak to jest z mapami zapłonu w tym roczniku? Słyszałem, że są dwie mapy zapłony łagodna i agresywna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Od dawna Ktm ma dwie "mapy zapłonu", jest to magiczny kabelek pod zbiornikiem, spięty to mapa agresywna, rozpięty mapa łagodna. Pod ten kabelek podłącza się tuningowe przelączniki map montowane na kierownicy. Nie łudź się że różnica między dwoma mapami jest duża, jest to subtelna różnica odczuwalna głównie w ciężkim terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Nie musi być to specjalny przełącznik , wystarczy zwykły on/off , dobrze jakby był wodoodporny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Właśnie się zastanawiam na zamontowaniem takiego przełącznika http://allegro.pl/wlacznik-i-wylacznik-enduro-bmw-dr-yzf-gs-ktm-dt-i3530865223.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panbalagan Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Witam , panowie doradźcie mi co zrobić..jedna śruba widoczna na zdjęciu mocująca wysprzęglik jest nieoryginalna. Ogólnie w środku chyba jest już zjechany gwint bo nie mogę żadnej śruby normalnie wkręcić :/ przez to gdy wciskam sprzegło minimalnie jedna strona się rusza i powstaje mini szczelina przez którą cieknie olej,co byście zrobili ? zanim się za to wezmę :)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Rozwiercić otwór, wstawić tulejkę i nagwintować pod oryginalną śrubę. Wersja "druciarska" to uszczelnić wysprzęglik(nowa uszczelka) i dobrać odpowiednią średnicowo i długościowo śrubę pod ten zepsuty otwór, bo to że jest tu nieoryginalna śruba nie powinno mieć wpływu na wyciek. Możliwe że sam wysprzęglik jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 są dostępne takie sprężynki do reanimacji gwintu. Działa to tak że rozwiercasz otwór, gwintujesz go specjalnym gwintownikiem dedykowanym pod konkretny rozmiar sprężynki, wkręcasz nierdzewną sprężynkę (ona tak na prawdę jest po prostu gwintem z zewnątrz i wewnątrz) i gotowe. Wnętrze sprężynki stanowi gwint o takim samym rozmiarze jaki był pierwotnie. Sprężynki te mają takie nacięcia uniemożliwiające ponowne jej wykręcenie. Masz wtedy mocniejszy gwint niż w oryginale. Do jednego rozmiaru gwintu musisz mieć specjalne wiertło, gwintownik i sprężynkę. http://allegro.pl/v-coil-naprawa-regeneracja-gwintow-gwint-m5x0-8-de-i3611487764.htmlTo jest jedyna profesjonalna metoda naprawy gwintu. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 witam, narodziło mi się kilka pytań odnośnie 200 exc.1. Miedzy króćcem ssącym a membrana jest uszczelka, to wszystko to ma być złożone tylko na uszczelce?Podobne pytanie mam z tym niby oringiem w gaźniku (nr5 na serwisowce), tylko on?- pytam bo próbuje wyszukać skąd cieknie mi paliwo w tym miejscu a jak rozbierałem to były ślady jakiegoś sylikonu...niby króciec ssący był popękany z zewnątrz ale w środku jest z nim wszystko ok, gdzie można jeszcze szukać potencjalnego wycieku?2. Jakie jest optymalne przełożenie napędu dla niego? obecnie mam 14/48 zmieniać go przy wymianie napędu?3. Od jakich modeli i roczników jeszcze mogą spasować tylne plastiki z airboxem? Można to kupić np bez airboxa?4. Moze mi ktoś podesłać foto jak ma oryginalnie wyglądać zewnętrzna strona airboxa, tam którędy dostaje się powietrze? Bo w moim jest to poklejone jakaś niby mata razem z bocznym plastikiem i nie wiem czy to rozrywać o/lub odklejać. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Powietrze dostaje się od góry spod siedzenia, plastik czy plastiki tylnie są osobno, airbox jest inną czescią składającą się tak na prawdę z trzech częsci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciapa Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) . Edytowane 10 Września 2017 przez Ciapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.